Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö pettämisen tässä tilanteessa?

Vierailija
13.07.2015 |

Mies:

- elättää koko perheen ja elintaso on hyvä

- käyttäytyy rakastavasti (paitsi kun pettää)

- tekee kotitöitä

- antaa perheelle aikaansa

- ei ole tyytyväinen seksuaalisesti vaimoonsa, ja vaimo ei onnistu korjaamaan tilannetta vaikka yrittää

Kommentit (245)

Vierailija
81/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:02"]

Vaadithan sä vaimoltasi koko ajan jotain, mitä hän ei pysty sun mielestäsi täydellisellä tavalla sulle tarjoamaan. Eli vaadit sellaista seksiä jota SINÄ haluat.

[/quote]

En enää, koska hän ei välttämättä pysty sitä tarjoamaan vaikka kuinka yrittäisi. Mielestäni on reiluinta, että kumpikin hoitaa oman seksielämänsä kuntoon tavalla, joka on itselle mahdollinen. En siis enää vaadi häntä venymään seksissä minun vuokseni, joten miksi hänellä olisi oikeus vaatia minulta, että pidättäydyn tyydyttävästä seksistä koko loppuelämäni ajaksi?

ap
[/quote]

Tässä menee taas väärin: ei hänelle eikä sinulla ole oikeutta vaatia toiselta sellaista, jota toinen ei pysty antamaan. Häneltä et saa haluamaasi seksiä etkä lupaa sivusuhteeseen ja hän ei saa sinusta haluamaansa yksiavioista aviomiestä. Tässä kohtaa teille tulee oikeasti ero ja se ero on jo lähempänä kuin uskotkaan.

Vierailija
82/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:02"] Vaadithan sä vaimoltasi koko ajan jotain, mitä hän ei pysty sun mielestäsi täydellisellä tavalla sulle tarjoamaan. Eli vaadit sellaista seksiä jota SINÄ haluat. [/quote] En enää, koska hän ei välttämättä pysty sitä tarjoamaan vaikka kuinka yrittäisi. Mielestäni on reiluinta, että kumpikin hoitaa oman seksielämänsä kuntoon tavalla, joka on itselle mahdollinen. En siis enää vaadi häntä venymään seksissä minun vuokseni, joten miksi hänellä olisi oikeus vaatia minulta, että pidättäydyn tyydyttävästä seksistä koko loppuelämäni ajaksi? ap [/quote] Kyllähän sinä olet vaatimassa vaimoasi sopeutumaan siihen että sinä saat panna toista naista vaikka hän ainoastaan haluaisi sinua? Miksi jauhat vielä asiasta vaikka johan se selvisi ettei vaimosi avointa suhdetta halua? Eikö asia ole tällä käsitelty, nyt ainoa vaihtoehtosi on joko unohtaa tämä ihastus tai jättää vaimosi? Vai jankkaatko kotonakin niin kauan että saat tahtosi läpi?

[/quote]

En vain ymmärrä, miksi parisuhteessa toisen on sallittua rajoittaa toisen seksielämää tällä tavalla. Ei vaimoni minua omista vaikka yhdessä elämmekin. Mielestäni se on itsekästä, että vaatii toista elämään niin kuin itse haluaa. Se puolestaan on ok, että itse elää kuten itse haluaa. Oletko tästä eri mieltä?

ap
[/quote]

Sinä juuri itse vaadit vaimoasi elämään avoimessa suhteessa. Kuten ylempänä sanoin, ette kumpikaan voi vaatia sellaisia asioita toiselta, joita toinen ei voi antaa --> ero tulee tapahtumaan, koska ette löydä yhteistä säveltä, koska sitä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:02"] Vaadithan sä vaimoltasi koko ajan jotain, mitä hän ei pysty sun mielestäsi täydellisellä tavalla sulle tarjoamaan. Eli vaadit sellaista seksiä jota SINÄ haluat. [/quote] En enää, koska hän ei välttämättä pysty sitä tarjoamaan vaikka kuinka yrittäisi. Mielestäni on reiluinta, että kumpikin hoitaa oman seksielämänsä kuntoon tavalla, joka on itselle mahdollinen. En siis enää vaadi häntä venymään seksissä minun vuokseni, joten miksi hänellä olisi oikeus vaatia minulta, että pidättäydyn tyydyttävästä seksistä koko loppuelämäni ajaksi? ap [/quote] Kyllähän sinä olet vaatimassa vaimoasi sopeutumaan siihen että sinä saat panna toista naista vaikka hän ainoastaan haluaisi sinua? Miksi jauhat vielä asiasta vaikka johan se selvisi ettei vaimosi avointa suhdetta halua? Eikö asia ole tällä käsitelty, nyt ainoa vaihtoehtosi on joko unohtaa tämä ihastus tai jättää vaimosi? Vai jankkaatko kotonakin niin kauan että saat tahtosi läpi?

[/quote]

En vain ymmärrä, miksi parisuhteessa toisen on sallittua rajoittaa toisen seksielämää tällä tavalla. Ei vaimoni minua omista vaikka yhdessä elämmekin. Mielestäni se on itsekästä, että vaatii toista elämään niin kuin itse haluaa. Se puolestaan on ok, että itse elää kuten itse haluaa. Oletko tästä eri mieltä?

ap
[/quote]

Ei tietenkään omista mutta vaimosi ei lähtenyt parisuhteeseen jossa miehellä saa olla monta naista vaan yksiavioiseen. Eikö se sinusta olisi itsekästä jos sinä vaatisit naista kärvistelemään tilanteessa jossa hänellä on epämukava olla, tietäen että sinä ravaat toisen sängyssä kun vaimosi ei sinulle riitä? Ja siis olethan tässä ketjussa sanonut että saat seksiä vaimoltasi mutta se vaan ei sinulle riitä joten vika ei ole vaimosi. Onhan sinulla vaihtoehto elää niinkuin itse haluat mutta se vaihtoehto ei edellytä sitä että vaimosi pitäisi olla rinnallasi. Tee valinta.

Vierailija
84/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi avointa suhdetta, enkä pettämistä ap:n tilanteessa. Olen ollut ihastunut toiseen. Silloin hain syitä ja oikeutusta parisuhteesta ja puolisostani pettämiselle.. Itsekeskeinen ja lapsellinen ajattelutapa.

Ap:n tilanteessa on kaksi vaihtoehtoa, joko unohtaa ihastus KOKONAAN kaikissa mielissä tai erota. Ihastus vaan syvenisi, jos fyysinen kontakti tulisi kuvioon. Lopulta tulisi ero. Eron hinta olisi se, että vaimo olisi palasina.

Ei ole väärin haluta nauttia seksistä täydellisesti, mutta ap:n kuvailema kuvio ei ikinä toimisi. Todellisuudessa ap:n vaimo on varmasti normaali nainen ja parisuhdeseksi vähintäänkin ok, mutta ihastus sekoittaa ap:n päätä ja pistää hakemaan syytä vaimosta. Ettei tarvitsisi itse ottaa vastuuta elämästään.

Vierailija
85/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:27"]Ei tietenkään omista mutta vaimosi ei lähtenyt parisuhteeseen jossa miehellä saa olla monta naista vaan yksiavioiseen. Eikö se sinusta olisi itsekästä jos sinä vaatisit naista kärvistelemään tilanteessa jossa hänellä on epämukava olla, tietäen että sinä ravaat toisen sängyssä kun vaimosi ei sinulle riitä? Ja siis olethan tässä ketjussa sanonut että saat seksiä vaimoltasi mutta se vaan ei sinulle riitä joten vika ei ole vaimosi. Onhan sinulla vaihtoehto elää niinkuin itse haluat mutta se vaihtoehto ei edellytä sitä että vaimosi pitäisi olla rinnallasi. Tee valinta.

[/quote]

Ei vaimolla tarvitsisi olla epämukava olla sivusuhteen takia. Mielestäni hän voisi vain päästää irti siitä yhteiskunnassa vallitsevasta yksiavioisuuden ihanteesta, joka selkeästi monien kohdalla on joka tapauksessa osoittautunut toimimattomaksi. Hänen asiassa kokemansa haitat ovat enimmäkseen kuviteltuja; hän luulee että sivusuhteeni olisi häneltä pois vaikka eihän niin tarvitse välttämättä olla. Olisin varmaankin jopa parempi puoliso hänelle, jos en olisi jatkuvasti seksuaalisesti turhautunut. Jos vaimoni vain suostuisi kokeilemaan, hän voisi huomata että kaikki onkin hyvin enkä minä ole kadonnut minnekään hänen rinnaltaan.

ap

Vierailija
86/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:27"]Ei tietenkään omista mutta vaimosi ei lähtenyt parisuhteeseen jossa miehellä saa olla monta naista vaan yksiavioiseen. Eikö se sinusta olisi itsekästä jos sinä vaatisit naista kärvistelemään tilanteessa jossa hänellä on epämukava olla, tietäen että sinä ravaat toisen sängyssä kun vaimosi ei sinulle riitä? Ja siis olethan tässä ketjussa sanonut että saat seksiä vaimoltasi mutta se vaan ei sinulle riitä joten vika ei ole vaimosi. Onhan sinulla vaihtoehto elää niinkuin itse haluat mutta se vaihtoehto ei edellytä sitä että vaimosi pitäisi olla rinnallasi. Tee valinta.

[/quote]

Ei vaimolla tarvitsisi olla epämukava olla sivusuhteen takia. Mielestäni hän voisi vain päästää irti siitä yhteiskunnassa vallitsevasta yksiavioisuuden ihanteesta, joka selkeästi monien kohdalla on joka tapauksessa osoittautunut toimimattomaksi. Hänen asiassa kokemansa haitat ovat enimmäkseen kuviteltuja; hän luulee että sivusuhteeni olisi häneltä pois vaikka eihän niin tarvitse välttämättä olla. Olisin varmaankin jopa parempi puoliso hänelle, jos en olisi jatkuvasti seksuaalisesti turhautunut. Jos vaimoni vain suostuisi kokeilemaan, hän voisi huomata että kaikki onkin hyvin enkä minä ole kadonnut minnekään hänen rinnaltaan.

ap
[/quote]

Sinä vaadit tässä koko ajan vain häntä sopeutumaan tilanteeseen. Miksi luulet että kaikkien muiden pitää muokata elämänsä sinua varten?

Vierailija
87/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ap vähän kertoa tarkemmin, että mitä ihmettä sä vaadit seksissä lisää? Pitääkö vaimon roikkua vinyyliasussa kattokruunusta vai pitääkö kakata sun suuhun? En ymmärrä, että mitä vaatimuksia sulla on, kun olet kehittänyt siitä suoranaisen pakkomielteen?

Vierailija
88/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:36"]

Voitko ap vähän kertoa tarkemmin, että mitä ihmettä sä vaadit seksissä lisää? Pitääkö vaimon roikkua vinyyliasussa kattokruunusta vai pitääkö kakata sun suuhun? En ymmärrä, että mitä vaatimuksia sulla on, kun olet kehittänyt siitä suoranaisen pakkomielteen?

[/quote]

Olen jo kertonut sen aiemmin tässä ketjussa. En vaadi mitään ihmetemppuja, ainoastaan että vaimoni selkeästi näyttäisi ihailevansa ja haluavansa minua. Pidän kovasti seksistä sellaisten naisten kanssa, jotka saavat erityisiä kiksejä siitä että voivat miellyttää miestä. Vaimoni ei ole sellainen.

ap

Vierailija
89/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:27"]Ei tietenkään omista mutta vaimosi ei lähtenyt parisuhteeseen jossa miehellä saa olla monta naista vaan yksiavioiseen. Eikö se sinusta olisi itsekästä jos sinä vaatisit naista kärvistelemään tilanteessa jossa hänellä on epämukava olla, tietäen että sinä ravaat toisen sängyssä kun vaimosi ei sinulle riitä? Ja siis olethan tässä ketjussa sanonut että saat seksiä vaimoltasi mutta se vaan ei sinulle riitä joten vika ei ole vaimosi. Onhan sinulla vaihtoehto elää niinkuin itse haluat mutta se vaihtoehto ei edellytä sitä että vaimosi pitäisi olla rinnallasi. Tee valinta.

[/quote]

ap
[/quote]

Kuulostat vieläkin ihan eksältäni. Ei ap, ei se noin toimi. Hän haluaa elää yksiavioisessa suhteessa ja se ei ole alistumista yhteiskunnan rooleihin, vaan aito halu ja tarve olla kaksin _pari_suhteessa. Olet oikeasti ihan perseestä, jos vänkkäät asiasta loputtomasti vaimosi kanssa. Se ei vain hänelle sovi! Ymmärrä se! Minunkin eksäni olisi varmasti ollut onnellinen avoimessa suhteessa kanssani, mutta nyt tulee se käänne: minä olisin ollut entistä onnettomampi ja samoin vaimosi olisi. Ihan samalla tavalla kuin sinä olet onneton nyt, niin aiheuttaisit vaimollesi saman tunteen, et kai sitä halua kun itse tiedät, kuinka siitä kärsit? Haluaisit silti pakottaa hänet siihen? Silloin olisit itsekäs. Hänen ei tarvitse tehdä sitä kokeillakseen, että toimiiko se. Saattaisit kokea sen oikeutetuksi, koska itse olet elänyt yksiavioisesti, mutta ei se ole oikeutettua, koska yksiavioisuus alunperin oli teidän yhteinen päätös, ei vaimosi jankkaama ja painostava tila.
.
Mikset ymmärrä, ettei tuossa ole muuta jäljellä kuin ero? Veikkaan, että vaimosi ottaa eron ensin kuten itsekin aikoinani tein, mutta arvaa mitä: eksäni oli jälkikäteen tyytyväinen, että erosimme, vaikka se totta kai sattui todella paljon kummankin mielestä.

Vierailija
90/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:42"]Veikkaan, että vaimosi ottaa eron ensin kuten itsekin aikoinani tein, mutta arvaa mitä: eksäni oli jälkikäteen tyytyväinen, että erosimme, vaikka se totta kai sattui todella paljon kummankin mielestä.

[/quote]

Eksälläsi ei ehkä ollut miljoonan lainaa yhteisestä talostanne.

ap

Vierailija
91/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:36"]

[/quote]

Olen jo kertonut sen aiemmin tässä ketjussa. En vaadi mitään ihmetemppuja, ainoastaan että vaimoni selkeästi näyttäisi ihailevansa ja haluavansa minua. Pidän kovasti seksistä sellaisten naisten kanssa, jotka saavat erityisiä kiksejä siitä että voivat miellyttää miestä. Vaimoni ei ole sellainen.

ap

[/quote]

Jösses. Mieluummin kakkaisin suuhun kun alkaisin teennäisesti ylistämään miehen munaa.

Vierailija
92/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä itsekeskeisin ihminen ikinä, Ap. Onko sinulla jäänyt jokin teinivaiheen kehitysvaihe päälle? Et edes suostu näkemään asioita muiden, kuin SINUN kannalta.

Vierailija
93/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene olennaista hyväksynkö minä pettämisen vai ei. Olennaista on se, ovatko osapuolet tyytyväisiä itseensä ja elämäänsä.

Vierailija
94/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:42"]Veikkaan, että vaimosi ottaa eron ensin kuten itsekin aikoinani tein, mutta arvaa mitä: eksäni oli jälkikäteen tyytyväinen, että erosimme, vaikka se totta kai sattui todella paljon kummankin mielestä.

[/quote]

ap
[/quote]

Eksälläni oli muuttanut perässäni hänelle ennestään tuntemattomaan maahan, jossa jäi tyhjän päälle eron takia. Voisin sanoa, että hänellä tässä oli todella paljon pelissä. Ja ero hänestä oli ehdottomasti viimeinen oljenkorteni, johon en olisi tarttunut, jollei olisi ollut jokin muu mahdollisuus. Mutta me kaikki olemme tehneet omat valintamme elämässään, enkä voinut loppupeleissä enää tuossa pisteessä olla vastuussa siitä, että hän oli päättänyt muuttaa perässäni toiseen maahan, jonka kieltä ei osannut.

Vierailija
95/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. Akaista tulee keski-iässä inhottavia läskiperseitä jotka vittuilevat koko aika. Kannattaa joissain vaiheessa nostaa kytkintä lopullisesti. Lapsista täytyy tosin pitää huolta mutta akka kannattaa jättää.

Vierailija
96/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut kysymykseeni, miksi kaikkien muiden pitäisi muokata elämänsä sinua varten? Ihan rehellisesti ihmettelen tällaista käsitystä.

Vierailija
97/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:42"]Veikkaan, että vaimosi ottaa eron ensin kuten itsekin aikoinani tein, mutta arvaa mitä: eksäni oli jälkikäteen tyytyväinen, että erosimme, vaikka se totta kai sattui todella paljon kummankin mielestä.

[/quote]

ap
[/quote]

Mitä väliä, jos laina ja talo on yksin sinun ja täysin velkainen niin mikään ei muutu vaikka eroaisi..

Vierailija
98/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei vain elämässä aina voi saada. Valintoja on tehtävä. Onko tämä ap:lle ihan uusi asia?

Vierailija
99/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:17"]

Mies:

- elättää koko perheen ja elintaso on hyvä

- käyttäytyy rakastavasti (paitsi kun pettää)

- tekee kotitöitä

- antaa perheelle aikaansa

- ei ole tyytyväinen seksuaalisesti vaimoonsa, ja vaimo ei onnistu korjaamaan tilannetta vaikka yrittää

[/quote]

Vittu näitä kysymyksiä!

En edes vilkaissut perusteluja, koska kysymys itsessään oli jo täysin älytön. Tietenkään en hyväksyisi pettämistä missään tilanteessa milloinkaan. Ei petokseen voi mitään perusteluja olla. Petos on aina vain ja ainoastaan petos.

Jois taas vaimoni haluaisi vieraissa käydä, niin mitäpä minulla siihen olisi sanomista. Se olisi hänen päätöksensä, eikä minulla olisi siihen nokan koputtamista, sillä hänellä tottakai olisi siihen oikeus. Ei kukaan voi omistaa puolisoaan. Toki jos on yhdessä selkeästi sovittu, että vieraissa ei käydä ja toinen niin tekee siitä huolimatta mitään siitä kertomatta, niin silloinhan kyseessä on pettäminen ja siis täysin yksiselitteisesti tuomittava asia. Meillä mitään sopimusta sen suhteen ei ole.

Vierailija
100/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun läpi ja en tiedä voinko uskoa lukemaani todeksi. Täällä aina leimataan herkästi narsistiksi, mutta tässä on nyt melko selkeä tapaus. Harvinaisen kusipäinen minä-minä ällötys. Toivottavasti vaimosi ymmärtää erota ja löytää itselleen rakastavan ja
arvostavan miehen. Ap ei taida edes tietää mitä kyseiset termit tarkoittavat.
Stondiksen kehuminen on siis parempaa seksiä kuin henkinen yhteys ja läheisyys. Olet oksettava keskenkasvuinen pikkupoika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan