Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö pettämisen tässä tilanteessa?

Vierailija
13.07.2015 |

Mies:

- elättää koko perheen ja elintaso on hyvä

- käyttäytyy rakastavasti (paitsi kun pettää)

- tekee kotitöitä

- antaa perheelle aikaansa

- ei ole tyytyväinen seksuaalisesti vaimoonsa, ja vaimo ei onnistu korjaamaan tilannetta vaikka yrittää

Kommentit (245)

Vierailija
61/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:04"]

Mistä tiedät että harrastuskaveri suostuisi niihin juttuihin mitä vaimollesi näytit videolta?Kuinka yllättynyt/pettynnyt olisit jos seksi uuden kanssa olisi tosi huonon laimeeta?Olisiko uus sitten niinku sun tyttökaveri kenen kanssa kävisit harrastuksessa ja panisitte?kenties ravintoloissakin elokuvissa?Mitä sä vaimolla kenen kanssa ei natsaa enää silloin teet?

[/quote]

Tuo videojuttu nyt sai suhteettoman paljon painoa tässä. Vastasin kun kysyttiin mitä olen tehnyt saadakseni haluamanilaista seksiä, se oli yksi asia minkä tein. Mutta en enää edes kaipaa juuri niitä juttuja ja tuo tapahtui suhteemme aivan alussa. Olen muuttunut sen jälkeen.

Olen aina tiennyt itseäni kiinnostavista naisista jo etukäteen, millaista seksi heidän kanssaan olisi. Tiedän sen myös tästä naisesta ja tiedän, että en pettyisi.

Vaimoni kanssa haluaisin asua, tehdä lapsia ja elää perhe-elämää, auttaa häntä yrityksen kanssa, harrastaa yhdessä (meilläkin on yhteinen harrastus) ja myös toteuttaa seksuaalisuutta yhdessä. Toinen suhteeni ei olisi näistä pois.

ap

Vierailija
62/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:16"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:04"]

Mistä tiedät että harrastuskaveri suostuisi niihin juttuihin mitä vaimollesi näytit videolta?Kuinka yllättynyt/pettynnyt olisit jos seksi uuden kanssa olisi tosi huonon laimeeta?Olisiko uus sitten niinku sun tyttökaveri kenen kanssa kävisit harrastuksessa ja panisitte?kenties ravintoloissakin elokuvissa?Mitä sä vaimolla kenen kanssa ei natsaa enää silloin teet?

[/quote]

Tuo videojuttu nyt sai suhteettoman paljon painoa tässä. Vastasin kun kysyttiin mitä olen tehnyt saadakseni haluamanilaista seksiä, se oli yksi asia minkä tein. Mutta en enää edes kaipaa juuri niitä juttuja ja tuo tapahtui suhteemme aivan alussa. Olen muuttunut sen jälkeen.

Olen aina tiennyt itseäni kiinnostavista naisista jo etukäteen, millaista seksi heidän kanssaan olisi. Tiedän sen myös tästä naisesta ja tiedän, että en pettyisi.

Vaimoni kanssa haluaisin asua, tehdä lapsia ja elää perhe-elämää, auttaa häntä yrityksen kanssa, harrastaa yhdessä (meilläkin on yhteinen harrastus) ja myös toteuttaa seksuaalisuutta yhdessä. Toinen suhteeni ei olisi näistä pois.

ap
[/quote]

Olisi se ajankäytöllisesti. Sanoit, ettei vaimosi itse haluaisi avointa suhdetta, joten hän olisi ne sellaiset parisuhdetta tukevat, arkea toteuttavat illat, hetket, päivät tai yöt yksin, kun sinä olet toisen luona. Hänelle siinä ei olisi ketään, jota kohtaan tuntea samoin kuin sinä tunnet toista kohtaan. Hän olisi jätetty yksin noina hetkinä toisen naisen takia. Totta kai toinen suhde olisi näistä pois ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:21"] Olisi se ajankäytöllisesti. Sanoit, ettei vaimosi itse haluaisi avointa suhdetta, joten hän olisi ne sellaiset parisuhdetta tukevat, arkea toteuttavat illat, hetket, päivät tai yöt yksin, kun sinä olet toisen luona. Hänelle siinä ei olisi ketään, jota kohtaan tuntea samoin kuin sinä tunnet toista kohtaan. Hän olisi jätetty yksin noina hetkinä toisen naisen takia. Totta kai toinen suhde olisi näistä pois ap.

[/quote]

Jos vaimollani olisi vapaailta, en viettäisi silloin iltaa sen toisen kanssa. Mutta varsin usein vaimolla ei ole vapaailtaa vaan hänen täytyy tehdä töitä. Sama koskee monia viikonloppuiltojakin. Itsellänikin on kiireinen työ, mutta on minulla kuitenkin enemmän vapaita kuin vaimolla. Miksi en voisi joskus sellaisena iltana viettää aikaa tämän toisen seurassa? Niinhän teen jo nytkin kun käymme harrastamassa. Miten se olisi ratkaisevasti eri asia, jos kävisimmekin harrastamassa seksiä? Saman verran aikaa siihenkin menisi.

ap

Vierailija
64/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos olisi niitä lapsia... Sullahan oli nyt jo rasittava työ ja heikosti vapaa-aikaa. Sen toisen naisen pitäisi olla erittäin pienessä roolissa, että aikasi riittäisi kaikkeen.

Visiosi siis mahdollisesti onnistuisi jos 1) molemmat naiset olisivat halukkaita järjestelyyn ja tyytyväisinä tukisivat tätä suhdekuviota, jos 2) vaimosi yritys tuottaisi eikä veisi juurikaan aikaa ja jos 3) vaihtaisit työsi kevyempään ja rahaa olisi silti reippaasti. Vaikutat rationaalisemmalta ihmiseltä kuin tuollaisia unelmia elättelevä.

Vierailija
65/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:26"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:21"] Olisi se ajankäytöllisesti. Sanoit, ettei vaimosi itse haluaisi avointa suhdetta, joten hän olisi ne sellaiset parisuhdetta tukevat, arkea toteuttavat illat, hetket, päivät tai yöt yksin, kun sinä olet toisen luona. Hänelle siinä ei olisi ketään, jota kohtaan tuntea samoin kuin sinä tunnet toista kohtaan. Hän olisi jätetty yksin noina hetkinä toisen naisen takia. Totta kai toinen suhde olisi näistä pois ap.

[/quote]

Jos vaimollani olisi vapaailta, en viettäisi silloin iltaa sen toisen kanssa. Mutta varsin usein vaimolla ei ole vapaailtaa vaan hänen täytyy tehdä töitä. Sama koskee monia viikonloppuiltojakin. Itsellänikin on kiireinen työ, mutta on minulla kuitenkin enemmän vapaita kuin vaimolla. Miksi en voisi joskus sellaisena iltana viettää aikaa tämän toisen seurassa? Niinhän teen jo nytkin kun käymme harrastamassa. Miten se olisi ratkaisevasti eri asia, jos kävisimmekin harrastamassa seksiä? Saman verran aikaa siihenkin menisi.

ap
[/quote]

Ap, huomaan, että sinulla alkaa jänkkääminen tästä aiheesta, ei millään pahalla. Olen yrittänyt sanoa useita eri syitä, miksei minulle samassa tilanteessa tuollainen suhde sopinut ja mitä sinun vaimosi myös mahdollisesti kokee. Eli a) hän ei halua olla parisuhteessa, jossa toisella on toinenkin nainen, koska silloin ette ole vain kaksin, vain te yksin rakentamassa tulevaisuuttanne. Kuvittelepa, jos toinen tulisi sairaaksi vakavasti ja tarvitsisi täyttä apua ja hoivaa. Toinen naisista jäisi täysin paitsioon sellaisessa tilanteessa, jonka ei tarvitsisi koskaan tapahtua, jos toista naista ei olisi.
.
b) Minulle ja monelle muulle on tärkeää se kokemus rakkauden, yhteyden ja panostuksen ainutlaatuisuudesta, keskinään jakamisesta ja kokemuksesta olla toiselle se tärkein elämässä ja ainutlaatuisessa asemassa vs. äiti tai lapset. Parisuhde tarkoituksella eroaa kaveri- ja sukulaissuhteista tämän romanttisen rakkauden aspektillaan ja se halutaan pitää vain kahden välisenä. Miksi? Koska se tekee sellaisen olon, että on aidosti merkityksellinen toiselle, kun on tällaisessa erikoisasemassa kaikkiin muihin nähden. Tämä asetelma rikkoutuu, jos romanttinen rakkaus jakautuu ja kokemus särkyy. Tulee olo, ettei riitä toiselle, vaikka toinen täyttää yksinään omat tarpeet. Se luo epätasapainoisuutta, huonoa itsetuntoa ja herättää kysymyksiä omasta merkitsevyydestään ja asemastaan.
.
c) Seksi mekaanisena toimituksena on aivan eri asia kuin tuntea intohimoa, kemiaa, henkistä yhteyttä ja sellaista uskallusta jakaa syvimpiä, arimpia, mutta myös parhaimpia puolia itsestään rakastellessa toisen kanssa. Sen merkitys murenee yksiavioisille, se muuttuu irvokkaaksi, se tuntuu tyhjältä, puristavalta, pahalta, jos oma kumppani hakee samaa syvää intiimiä yhdistävää, rakentavaa, rakkautta luovaa kontaktia jonkun muun sylistä. Monille seksi on syvin luottamuksen osoitus, jolloin voi heittäytyä, olla vapaa, nauttia ja erityisesti luottaa toiseen täysin. Se taika särkyy, jos se ei olekaan enää kahdenkeskeinen juttu, salaisuus, asia, jonka te vain tiedätte ja jaatte. Varsinkaan, kun sinulla ja vaimollasi kuitenkin on seksielämää ja suhteellisen aktiivista sellaista. Jos menet ja jaat tämän toisen naisen kanssa, vaimosi silmissä teidän yhteinen seksi menettää merkityksensä ja on loukkaus ja väheksynnän osoitus. Yleensä seksi on ihmisille se tekijä, joka luo rajapinnan pettämiselle, joten tästä aiheesta voit lukea sitten seksiin johtanutta pettämistä käsittelevissä keskusteluissa.
.
d) Se aika oikeasti vähenee. Et kai kuvittele, etteikö sekä uusi nainen että vaimosi halua viettää kanssasi aikaa niin paljon kuln mahdollista? Mitä teet silloin, kun kummallakin on vapaata? Menet muna toisen nesteistä yhä märkänä toiseen sänkyyn? Monia moinen ällöttäisi. Entä loma-ajat? Matkat ulkomaille? Hyvittäisitkö viikon kahden poissaolon toiselle? Jättäisitkö jompaa kumpaa tapaamatta viikoiksi? Olet ollut jo niin pitkään parisuhteessa että tiedät, kuinka kokonaisvaltaista ja intensiivistä se voi olla. Kuvittele sama tuplabookkauksineen, kaksinkertaisine tarpeineen. Jaksatko tyydyttää kummatkin naiset? Kumman luona asut? Entä jos toinen haluaa sinun muuttavan yhteen hänen kanssaan? Miten hoidat haluamasi lapset? Haluaako kummatkin naiset lapsia? Haluaako naiset pitää lapset ehdottomasti erillään toisesta naisesta ja toisesta perhe-elämästä? Entä jos toinen katkeroituu, ettei pääse kanssasi naimisiin? Kumpi saa eka synnyttää ensimmäisen jälkeläisen? Näitä voisi jatkaa ikuisuuksiin, mutta ymmärrä tämä: vaimosi voi välttää kaikki nämä vaikeudet vain eroamalla sinusta. Olisiko tämä muka hänelle kaiken arvoista? Niin, ei sinulle, vaan hänelle?

Vierailija
66/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadithan sä vaimoltasi koko ajan jotain, mitä hän ei pysty sun mielestäsi täydellisellä tavalla sulle tarjoamaan. Eli vaadit sellaista seksiä jota SINÄ haluat. Et ole mielestäni kertaakaan kuvannut, että haluaisit sellaista seksiä, josta TE MOLEMMAT nautitte.

Hyväksy se, ettet sinä pysty vaimoasi toisenlaiseksi muuttamaan. Ainoa joka pystyy muuttumaan olet sinä itse, mutta sinä kun et halua muuttua, niin olette pattitilanteessa. Olette erilaisia, teillä on erilaiset arvot, eri käsitykset parisuhteesta, seksistä jne. Sinä olet vapaa lähtemään ja elämään elämääsi kuten haluat. Mutta toivon, että osaat tehdä sen rehellisesti ja suoraselkäisesti, vaimoasi kunnioittavalla tavalla.

Vierailija
67/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla mikään varsinainen taivaan lahja maailman miehille se sinun harrastuskaveriskaan.Tuli mieleen että minkälainen nainen roikkuu varatussa miehessä vuosia odotellen että tuleeko hänelle käyttöä vai ei?Vaikka mies torjuu jopa hänen suudelmansa.ja et ole edes varma haluaisko hän tosipaikan tullen seurustella sun kanssa eli pitää sua haastena mutta sitkeä on likka.

Vierailija
68/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli.

Vierailija
69/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä ap täällä muiden mielipiteitä kyselet? Ei niillä ole mitään väliä. Ei puolesta eikä vastaan. Ainoastaan sillä on merkitystä, mitä mieltä itse olet.

Vierailija
70/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pitää rakentaa omaa uraa, ettei putoa tyhjän päälle kun mies paljastuu pettäjäksi ja tulee ero.

Vierailija
71/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avointa suhdetta ei voi aloittaa muuten kuin siinä vaiheessa, kun suhde on alkamassa. Silloin kun kumpikin haluaa sitä, eikä sitä aloiteta sen vuoksi, että suhteessa on jotain vikaa. Jos vika on molemmista sama, yleensä lääke on kuitenkin tavallisimmin eri. Näillä ap:n spekseillä avoin suhde ei ole enää mahdollista aloittaa niin, että se toimisi kummallekin, koska toinen ei ole sen lääkkeen tarpeessa.

Vierailija
72/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:25"]

ALOITA se suhde jos se sinun mielestäsi on hyvä ja oikein. Jos sinä sitä haluat. Sinun elämäsi se on tässä kyseessä. Jos sitten tulee ero ja täytyy taloudellisesti ottaa takkiin; se on sitten sen ajan murhe. Jos uuden naisen kanssa ei parisuhdetta tulekaan ja sellaisen haluaisit, sinun täytyy sitten aloittaa mietiskelemään tätä asiaa uudestaan ja uudesta näkökulmasta. Näin yksinkertaista se minusta on. Luuletko että joku palstalainen sinua kädestä pitää kiinni elämäsi vaiheissa? Teet mikä parhaalta tuntuu, toivo parasta ja varaudu pahimpaan.

[/quote]

Toivoin saavani mahdollisimman monelta naiselta vastauksen, olisiko valmis harkitsemaan avointa suhdetta tässä tilanteessa omalla kohdallaan. Paljon haukkuja ja arvostelua olen saanut mutta en juurikaan noita vastauksia.

ap
[/quote]

Miksiköhän? Ei sellaisia naisia montaa löydy jotka haluaisivat näissä olosuhteissa ja näillä ehdoilla avoimeen suhteeseen ryhtyä. Vaikka tälläkin palstalla miehet syyttelevät naisia siitä että vain raha merkitsee, niin se ei ole yleensä totta. Eli vaikka yrität tässä esittää että vaimosi kannattaisi tai hän jopa haluaisi suostua antamasi rahan takia, niin ei se yleensä mene niin. Miehet itse ovat loppujen lopuksi rahan perään. Ja vaikka täällä kaikki naiset olisivat sitä mieltä että hyvä diili, niin mitä sitten? Vaimosi kanssa sinun asia on keskusteltava.

Vierailija
73/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuntuu juoksevan sen suhteen alkuhuuman perässä, tottakai tämä uusi upea ihastus tuntuu täydelliseltä koska on UUTTA ja jännittävää. Tosielämässä vaan jokaisessa suhteessa tulee joskus arki vastaan, ollaan kiireisiä töiden tms. takia ja se liekki saattaa hiipua. Normaalit aikuiset ihmiset eivät tosin tällaisessa tilanteessa ala keksiä jotain avoimia suhteita että pääsisivät hässimään muita vaan yrittävät elvyttää olemassaolevaa parisuhdetta erilaisin keinoin. Vaikutat olevan ihmisenä sellainen minä, minä ja minun tarpeeni. Kannattaisi katsoa sinne peiliin ja miettiä miksi se vaimosi ei jumaloi sinua ja oi niin mahtavaa kalustoasi. Veikkaisin, että jos tämä ihastuksesi (jos siis todella on fiksu nainen) pääsisi lukemaan näitä ajatuksiasi, lopahtaisi mielenkiinto samantien.

Vierailija
74/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:51"] Et sitten enää tähän vastannut? Ymmärräthän, että teet jo nyt väärin vaimoasi kohtaan? Ensin tutkitaan, ja sitten vasta hutkitaan, eli ei missään nimessä tällaista asetelmaa saisi olla olemassakaan ennen puhetta/ajatusta avoimesta suhteesta. Saman sanoin eksälleni ja päästin hänet toteuttamaan itseään, kun selkeästi moraalimme ja arvomme eivät osuneet yksi yhteen ja kunnioitus ei ollut molemminpuolista. Paljon parempi näin kummallekin.

[/quote]

Minähän en mahda mitään sille, että olen jo valmiiksi ihastunut. Miten siis mielestäsi minun olisi pitänyt toimia? Olisiko pitänyt alkaa vaimolle puhua avoimesta suhteesta jo ennen kuin ihastuin toiseen? Mistä silloin minun olisi pitänyt tietää, että tulevaisuudessa tulen ihastumaan ja aihetta pitää alkaa käsitellä, jotta ehdin ottaa sen puheeksi ennen kuin ihastun?

ap
[/quote]

No höpö höpö ei avoin suhde ole jotain joka otetaan käyttöön kun aletaan sitä itse tarvita! Totta kai se pitää puhua selväksi jo etukäteen ennen kuin mennään naimisiin tai yhteen. Ja saattaisi hyvinkin olla se toinen osapuoli joka sitä sitten ensiksi käyttää.

Vierailija
75/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:02"]

Vaadithan sä vaimoltasi koko ajan jotain, mitä hän ei pysty sun mielestäsi täydellisellä tavalla sulle tarjoamaan. Eli vaadit sellaista seksiä jota SINÄ haluat.

[/quote]

En enää, koska hän ei välttämättä pysty sitä tarjoamaan vaikka kuinka yrittäisi. Mielestäni on reiluinta, että kumpikin hoitaa oman seksielämänsä kuntoon tavalla, joka on itselle mahdollinen. En siis enää vaadi häntä venymään seksissä minun vuokseni, joten miksi hänellä olisi oikeus vaatia minulta, että pidättäydyn tyydyttävästä seksistä koko loppuelämäni ajaksi?

ap

Vierailija
76/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 04:40"]

Ei taida olla mikään varsinainen taivaan lahja maailman miehille se sinun harrastuskaveriskaan.Tuli mieleen että minkälainen nainen roikkuu varatussa miehessä vuosia odotellen että tuleeko hänelle käyttöä vai ei?Vaikka mies torjuu jopa hänen suudelmansa.ja et ole edes varma haluaisko hän tosipaikan tullen seurustella sun kanssa eli pitää sua haastena mutta sitkeä on likka.

[/quote]

Ei hän "roiku" minussa vaan deittailee tahollaan. Eikä ehkä haluaisi kanssani ainakaan yksiavioiseen suhteeseen. Seksi hänelle varmaankin kelpaisi ja olemme myös vastavuoroisesti ihastuneet toisiimme, joten itse määrittelisin sellaisen kuitenkin jonkinlaiseksi suhteeksi.

ap

Vierailija
77/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 02:15"]

Myös tuon polyamorian suhteen voi olla niin, että hyvin sulle sopisi kaksi naista kun aikataulutkaan ei toisen työn takia mene päällekkäin, mutta et lopulta sietäisikään sitä jos näillä naisilla olisi sinulle kuulumattomia suhteita toisiin miehiin.

[/quote]

En usko että en sietäisi. Olisin valmis nytkin sallimaan vaimolle sivusuhteet, ja myös ihastukseni seurustelee milloin kenenkin kanssa. Ei se minulta ole pois.

ap

Vierailija
78/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:02"]

Vaadithan sä vaimoltasi koko ajan jotain, mitä hän ei pysty sun mielestäsi täydellisellä tavalla sulle tarjoamaan. Eli vaadit sellaista seksiä jota SINÄ haluat.

[/quote]

En enää, koska hän ei välttämättä pysty sitä tarjoamaan vaikka kuinka yrittäisi. Mielestäni on reiluinta, että kumpikin hoitaa oman seksielämänsä kuntoon tavalla, joka on itselle mahdollinen. En siis enää vaadi häntä venymään seksissä minun vuokseni, joten miksi hänellä olisi oikeus vaatia minulta, että pidättäydyn tyydyttävästä seksistä koko loppuelämäni ajaksi?

ap
[/quote]

Kyllähän sinä olet vaatimassa vaimoasi sopeutumaan siihen että sinä saat panna toista naista vaikka hän ainoastaan haluaisi sinua? Miksi jauhat vielä asiasta vaikka johan se selvisi ettei vaimosi avointa suhdetta halua? Eikö asia ole tällä käsitelty, nyt ainoa vaihtoehtosi on joko unohtaa tämä ihastus tai jättää vaimosi? Vai jankkaatko kotonakin niin kauan että saat tahtosi läpi?

Vierailija
79/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 03:02"] Vaadithan sä vaimoltasi koko ajan jotain, mitä hän ei pysty sun mielestäsi täydellisellä tavalla sulle tarjoamaan. Eli vaadit sellaista seksiä jota SINÄ haluat. [/quote] En enää, koska hän ei välttämättä pysty sitä tarjoamaan vaikka kuinka yrittäisi. Mielestäni on reiluinta, että kumpikin hoitaa oman seksielämänsä kuntoon tavalla, joka on itselle mahdollinen. En siis enää vaadi häntä venymään seksissä minun vuokseni, joten miksi hänellä olisi oikeus vaatia minulta, että pidättäydyn tyydyttävästä seksistä koko loppuelämäni ajaksi? ap [/quote] Kyllähän sinä olet vaatimassa vaimoasi sopeutumaan siihen että sinä saat panna toista naista vaikka hän ainoastaan haluaisi sinua? Miksi jauhat vielä asiasta vaikka johan se selvisi ettei vaimosi avointa suhdetta halua? Eikö asia ole tällä käsitelty, nyt ainoa vaihtoehtosi on joko unohtaa tämä ihastus tai jättää vaimosi? Vai jankkaatko kotonakin niin kauan että saat tahtosi läpi?

[/quote]

En vain ymmärrä, miksi parisuhteessa toisen on sallittua rajoittaa toisen seksielämää tällä tavalla. Ei vaimoni minua omista vaikka yhdessä elämmekin. Mielestäni se on itsekästä, että vaatii toista elämään niin kuin itse haluaa. Se puolestaan on ok, että itse elää kuten itse haluaa. Oletko tästä eri mieltä?

ap

Vierailija
80/245 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mut onko narsistikortti jo käytetty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi