Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

heips laihduttajat! miten on mennyt? :)

Vierailija
13.07.2015 |

Ajattelin tehdä tälläisen ketjun, mihin laihduttajat saavat kertoa onnistumisistaan ja mahdollisesti vaikkapa purkaa sydäntään. Itse aloitin huhti-toukokuussa laihiksen, aloituspainolla 73 kg. Tänään kun punnitsin itseni, olin 66,8kg. Alaspäin siis mennään, vaikkakin tuntuu että hitaasti :D vielä haluaisin pudottaa ainakin sen vajaan 7 kiloa. Mitenkäs teillä on mennyt? Onko ollut helppoa, onko tullut vaikeuksia.. Keskustellaan! :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei tosiaan ekaan kuukauteen meinannut millään lähteä paino laskemaan, mutta jostain kumman syystä kuukauden kärvisteltn jälkeen alkoi tasainen laskusuhdanne. Melkein meinasin jo lopettaa koko yrityksen, kun luulin ettei vaan toimi! - ap

Vierailija
2/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi mennyt siitä kun järkytyin vaa'an lukemasta 80,1kg. Nyt paino pudonnut 18 kiloa :) Hitaasti toki, koska en ole millään dieetillä vaan oon vaan tehnyt vähän parempia valintoja ja muistanut kohtuuden. Tuntuu hyvältä painaa 62 ensimmäistä kertaa n. 10 vuoteen! Tavoite oli alkuperäisesti 58, mutta luultavasti totuus lienee jossain 53-55 kilon maastossa, sillä pituutta multa löytyy vain 163 sentiä.

Surullista etten itse tajunnut olevani ylipainoinen näinä vuosina. Toki tuollon 80kiloisena alko olemaan jo jos jonkinmoista jenkkakahvaa ja levennyttä persettä mutta esim 75 kiloisena tunsin itteni ihan normaaliksi. Nyt kun kuvista itsensä näkee..hyi helvetti :D

En oo pitäny meteliä laihdutuksestani enkä mitenkään mainostanut pudotettuja kiloja - tuntuu hyvältä kun joku huomaa ja kehuu uutta terveellisempää ulkomuotoani :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kiloa tuli kesälomalla lisää, koska siideri maistui. Nyt niistä on 4 taas tiputettu. Tuntuu todella jojoilulta ja todella turhauttavalta! Mulla lääkityksen takia nämä kilot TODELLA tiukassa, mutta sitten kun syöt vaikka pitsan ja juot siiderin niin heti tulee muutama kilo lisää.

Vierailija
4/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, hienoa numero 3! :) mulla itselläni vähän sama homma, että olen muuttamassa elämäntapoja pysyvästi, enkä ole koittanut mitään diettiä. Tai no, alkukeväästä kokeilin karppaamista, mistä ei sitten loppujen lopuksi tullutkaan yhtään mitään

Vierailija
5/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:48"]

5 kiloa tuli kesälomalla lisää, koska siideri maistui. Nyt niistä on 4 taas tiputettu. Tuntuu todella jojoilulta ja todella turhauttavalta! Mulla lääkityksen takia nämä kilot TODELLA tiukassa, mutta sitten kun syöt vaikka pitsan ja juot siiderin niin heti tulee muutama kilo lisää.

[/quote]

Tätä hieman lainatakseni, minullekin maistui alkukesästä olut ja sen seurauksena paino nousi 5 kg. Olin ennen sitä ehtinyt pudotella 20 kg. Nyt kuitenkin nuo kirotut olutkilot saatu pois ja tästä taas jatketaan. Mulla on jostain syystä ruokahalu aika olematon, joten tuntuu kuin paino tippuisi kuin itsestään, olisipa tämä aina näin helppoa...

Vierailija
6/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime vuona 156cm/56kg ja tuo paino oli enimmäkseen läskiä sitten aloin harrastaan lenkkeilyä , kahvakuulaa , crossfittiä :-) ja aloin valitsemaan parempia ruokia ja en mättöny joka päivä mitää häfläfii suuhun ja nyt olen aika lihaksikas (silleen kivadti) ja oon 158cm/50kg eli kiva silleen :-)

Vierailija
7/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provohan tämä on.

Vierailija
8/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olut ja siideri on kyllä petollista, ja just kun kesällä vielä maistuu niin paljon paremmin kuin muina vuodenaikoina. Mun on ollut pakko pitää itse korkki kiinni, koska muuten vain lihoan. Oliskin edes niin, että junnaisi paino edes paikallaan, mutta ei kun heti tulee takaisin menetetyt kilot. -ap

Vierailija
9/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon aina tiennyt, että av:lla on paljon noita provohuutelijoita, mutta tämä nyt on jo kaiken huippu! Mitenkähän päin tarkastelemalla tästä sellaisenkin saa..
.
Mulla nuo omat kilot tulivat ihan sairaan nopeasti, alle vuodessa. Muutin miesystäväni kanssa yhteen ja pam - yhtäkkiä huomasinkin lihonneeni. Jotenkin nolottaa, kun musta ei pitänyt tulla sellaista naista, joka rupsahtaa heti kun on saanut miehen. Jotenkin sitä vaan sitten kävi niin. Ruoka maistui paremmalle onnellisena ja vähän väliä halusi juhlistaa kilistelemällä.

Vierailija
10/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekuun alussa aloitin ruokavalion muuttamisella ja liikunnan lisäämisellä, painoa pudonnut 5 kg. Tavoite päästä viidenkympin puolelle, nyt 65 kg.

N25, 158cm

Vierailija
11/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan nutrataan yhteen mittaan että 5 kiloo lähtee? Ja onko se pelkkää nestettä vai myös läskiä? Tuleeko se helposti takaisin?

Vierailija
12/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin painonpudotusketjuun vastasinkin jo, mutta kerrataan vielä :) Eli aloitin tuossa huhti-toukokuun vaihteessa Jutan gofatgo:n ja tähän mennessä tippunut 12 kg. Aloitin siitä 69kg painosta ja nyt näyttää 57. Pitkä prosessihan tämä tulee olemaan, saa muuttaa koko loppuelämän ruokatottumukset ja vasta alussa ollaan. Ongelmanani on ollut aivan liian suuret annokset sekä makean mässyttäminen. Liikuntaa lisäsin reipasta kävelyä ja nyt aloittelen juoksua. Myös lihaskuntoa teen tunnin per päivä.

Vierailija
13/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jojoillut +- 15 kg muutaman vuoden ajan. Tuntuu ihan hirveeltä :( Nyt taas reilusti plussan puolella. Viikko sit kävin vaa'alla ensimmäistä kertaa ikuisuuksiin. 76,3kg!!!!! En ole harrastanut liikuntaa mutta syönyt senkin edestä, eli ei ihme. Viikkoa myöhemmin 73kg, eli nesteet lähti, ja nyt alkaa se todellinen urakka. 60-62 kg olisi se ihannepaino. Pituus 170cm. Lisään liikunnan takaisin elämääni ja yritän syödä monipuolisesti ja terveellisesti mutta myös sallia itselleni hieman herkkuja.

Tosin se hieman on aina ollut ongelma, yleensä lähtee sitten lapasesta ja tulee ahmittua oikein kunnolla kuukausien putkissa jos annan itselleni luvan sokerin syöntiin. Mut nyt siis yritän elämäntaparemonttia ja oppia nauttimaan makeisista kohtuuden rajoissa. 

Vierailija
14/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin viime viikon maanantaina vasta joten tuloksia ei ymmärrettävästi ole vielä tullut :'D Vain yhtenä päivänä kalorit ovat olleet plussan puolella enkä juurikaan ole kokenut nälkää, uskon ja toivon että pystyn jatkamaan :)

Liityin Kiloklubiin ja se kyllä auttaa! Minulla ei ennen ollut käsitystä että kuinka paljon ja kuinka kaloripitoista ruokaa syön. Huomasin, että syön paljon välipaloja joista sain suurimman osan kaloreistani. Nyt osaan jättää ne vähemmälle, kun tiedän mikä mättää eikä tekisi mieli sössiä laihdutusta.

Äskenkin söin iltapalaksi omenan ja rasvatonta maitoa, vaikka pöydällä onkin keksikulho ;) En koske siihen, joku muu saa syödä.

Painoa minulla oli reilu viikko sitten 68 kg ja pituutta noin 168 cm. Tavoitteena olisi päästä viiteenkymmeneenkahdeksaan kiloon, -10 kg siis. N18

Vierailija
15/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisella ruokavaliolla olette? Lasketteko kaloreita, karppaatte? Yksi gofatgo on jo mukana :)

Vierailija
16/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:45"]

Minkälaisella ruokavaliolla olette? Lasketteko kaloreita, karppaatte? Yksi gofatgo on jo mukana :)

[/quote]

Tämä kiinnostaa minuakin. Vaikka itselleni toimii tuo gofatgo mainiosti, niin en usko ollenkaan fanaattisesti, että kaikille ihmisille toimii samat asiat. Kiinnostaa, mitkä vaihtoehdot teille muille on tuottanut tulosta.

Vierailija
17/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lasken kaloreita. Pudotettavaa on n. 50kg ja alussa oon. Käytän muuten FatSecret sovellusta (ruokapäiväkirja) joka laskee kalorit puolestani ja näyttää paljonko on jäljellä jne. Erittelee Myös rasvat, hiilihydraatit ja proteiinit. Ilmainen ja koukuttava! Suosittelen.

Vierailija
18/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.5 aloitin. -9.6 kiloa tippunut. Osanutrauksella. Nyt alkoi loma ja tavoitteena on painon säilytys samana loman ajan. Sen jälkeen nutraus jatkuu.

Vierailija
20/22 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrattu täälläkin, 5 kiloo öois