Miksi varatut miehet kiinnostaa mua? :(
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:06"]Voiko mustasukkaisuus muuttua sairaudeksi?
[/quote]Voi, jos ei muista vaihtaa sukkia.
Koska oot näitä ihmisiä jotka saa paremman olon siitä kun saa viedä toiselta jotain. Eli lutikka
Mä olen niin ruma ja ilkeä, että ei ihme vaikka miestä kiinnostaa muut.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 23:07"]Koska oot näitä ihmisiä jotka saa paremman olon siitä kun saa viedä toiselta jotain. Eli lutikka
[/quote]
En minä iske varattuja.
Mulla oli helpompi tehä tuttavuutta ja jutella miehelle, joka asu useemman sadan kilsan päässä, kun aattelin, etten ikinä ala kaukosuhteeseen. Se tuntu jotenki turvalliselta, kuhan juttelin kiinnostavalle miehelle ja mietin, ettei tästä kuitenkaan mitään tuu. Just kaukana asuvat on kiinnostaneet mua enemmän, varmaan ton turvallisuuden takia.
Ehkä toisaalta haaveilet kunnon itsetunto-buustista, jonka saat jos naimisissa oleva jättää vaimonsa sun vuoksi? Tai on valmis kiinnijäämisen riskiin sun vuoksi? Vaikka oikeestihan tuo käytös ei kerro toisen naisen ylivertaisuudesta tai lumovoimasta, vaan ihan sen miehen (pettäjän) omasta alhaisesta moraalimaailmasta ja "arvoista", itsekkyydestä yms.
Vai oisko susta turvallisempi haaveille varatuista kuin vapaista?
Up