Pisteet Teijo Elorannalle!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015071320027476_vi.shtml
Moukkamaista tuoda kitisevä vauva teatteriin! Teijo toimi aivan oikein. Joka antoi heille luvan tulla vauvoineen sinne mokasi totaalisesti.
Kommentit (97)
Sen sanoi toinen henkilö yleisöstä, että ynähteli, ei vanhemmat itse.
Jos olisin tuonne mennyt vauvan kanssa ja vielä luvalla, niin olisi Teijo ja muut saaneet odotella mun pois lähtöä ja kauan. Mua ei tuollainen onneton näyttelijä olisi pelotellut pois.
Harmi ettei ole vauvaa niin olisin heti huomenna ja eturivissä sen kanssa Teijon kiusaksikin.
Mun mielestä teukka on kitisevä pikku hintti.Saatanan kermaperse
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:07"]
Jos olisin tuonne mennyt vauvan kanssa ja vielä luvalla, niin olisi Teijo ja muut saaneet odotella mun pois lähtöä ja kauan. Mua ei tuollainen onneton näyttelijä olisi pelotellut pois.
[/quote] Sama!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:07"]
[/quote]
oho, oho mikä uhoaja! "Minähän rääytän äpärääni missä haluan, se on jämpti!"
Teijolla oli erittäin hankalat kuukautiset juuri alkamassa. Siksi Tepsukan pinnakin oli hiukan kireällä. Pyydämme ymmärrystä tilanteelle.
t. Tepsukan mies
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:07"]
[/quote]
oho, oho mikä uhoaja! "Minähän rääytän äpärääni missä haluan, se on jämpti!"
[/quote]
Harmi että lapsi on jo 9v muuten tosiaan menisin. Onhan tuo ollut yliopistollakin jo pari viikkoisena. :)
Olisin taputtanut jos se nirppanokkainen kolmosketjun näyttelijä olisi poistutettu näyttämöltä.
Aika urpå ja vittumainen mies täytyy olla. Onko yhtä kyrpäotsainen myös siviilissä?
Näyttelijä keskeytti esityksen urpoilullaan ja haittasi taatusti enemmän kuin se vauva. Vähän on noussut kusi päähän kesäteaterissa. Tyyppi ei ihan ole maailmantähti *tirsk*
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:07"]
[/quote] Sama!
[/quote]
Sama täällä! Perhe kysyi luvan, sai käytäväpaikankin että on tarvittaessa helppo poistua. En olisi todellakaan lähtenyt jos vauva viihtyi sylissä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:55"]
Näyttelijä keskeytti esityksen urpoilullaan ja haittasi taatusti enemmän kuin se vauva. Vähän on noussut kusi päähän kesäteaterissa. Tyyppi ei ihan ole maailmantähti *tirsk*
[/quote] Älä nyt, olihan se oikeen suosikkinäyttelijä. Neva hööd!
Teukka, tarjoisin sulle pellen roolia. Suositukset siihen jo saitkin.
Noloa käytöstä koko teatterin maineelle. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:07"] Jos olisin tuonne mennyt vauvan kanssa ja vielä luvalla, niin olisi Teijo ja muut saaneet odotella mun pois lähtöä ja kauan. Mua ei tuollainen onneton näyttelijä olisi pelotellut pois. [/quote] Sama! [/quote] Sama täällä! Perhe kysyi luvan, sai käytäväpaikankin että on tarvittaessa helppo poistua. En olisi todellakaan lähtenyt jos vauva viihtyi sylissä.
[/quote]
Miksei perhe sitten poistunut, kun vauva alkoi häiritä esitystä?
"Vauva ei itkenyt eikä huutanut, muutaman kerran ynähteli." Niin varmaan! :D Oman kullannupun rääyntä on musiikkia korville, kyllähän muidenkin sitä tulee silloin sietää..!