Rakastuin yh-naiseen
en olisi ikinä kuvitellut näin käyvän. Nainen on aivan ihana ja on hänen tytärkin ok. Sen ex vaan uhkaa hakata mut. Ilmeisesti normaalia näissä suhteissa. Tämän naisen takia kestän senkin.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:10"]
Et sitte ketään muuta löytänyt?
[/quote]Kuule. Jos olisin löytänyt hänet aiemmin niin mitä sitten. Viikonloppuna kosin häntä.ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:53"]Niin voi. Minäkin aina leuhkin etten ikinä yh-naista ottaisi. Niinpä hän vei minut. Enkä ole ikinä näin onnellinen ollut. Eilen olin hänen tyttönsä kanssa särkänniemessä. Veljeni vaimon kanssa. Oli hauskaa. Rakkaani oli töissä.ap
[/quote] Toi on niin tyypillistä, että minä en ainakaan. Ja sitten eteen tulee juuri sellainen ja sen jälkeen millään muulla ole enää väliä. Nähty monta kertaa ;)
Miksi vihaatte minua. Vaikka aivan sama. Rakastan häntä siitä huolimatta. ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:45"]Miksi vihaatte minua. Vaikka aivan sama. Rakastan häntä siitä huolimatta. ap
[/quote] Arvaa miksi ne vihaa? ;)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:45"]Miksi vihaatte minua. Vaikka aivan sama. Rakastan häntä siitä huolimatta. ap
[/quote]
En vihaa. Harmittaa nähdä kun tuollaisia hyviä, tai ainakin hyväuskoisia, miehiä kusetetaan ja vedätetään. Miksi se usein onkin niin, että kilteillä miehillä on kierot naiset ja kilteillä naisilla mulkut miehet :/
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:45"]Miksi vihaatte minua. Vaikka aivan sama. Rakastan häntä siitä huolimatta. ap [/quote] Arvaa miksi ne vihaa? ;)
[/quote]No miksi? En ole tehnyt kenellekään pahaa. Vai olenko?ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:45"]Miksi vihaatte minua. Vaikka aivan sama. Rakastan häntä siitä huolimatta. ap [/quote] En vihaa. Harmittaa nähdä kun tuollaisia hyviä, tai ainakin hyväuskoisia, miehiä kusetetaan ja vedätetään. Miksi se usein onkin niin, että kilteillä miehillä on kierot naiset ja kilteillä naisilla mulkut miehet :/
[/quote]
Ehkä teillä siellä wt-piireissä harrastetaan kusetusta ja vedätystä, mutta ei se tarkoita että kaikki (lue: normaalit) ihmiset olisi samanlaisia.
Siis on teillä kyllä kummallisia käsityksiä yksinhuoltajista. Eiköhän suurin osa yh-äideistä (ja -isistä) pidä itse huolen jälkikasvustaan. Millä ihmeen perusteella jonkun muun pitäisi tulla elättäjäksi? Toki sitten jos yhdessä asutaan, niin kulut täytyy jakaa tasapuolisesti.
Itse en ainakaan etsi suhdetta siinä toivossa, että saisin maksumiehen. Haluan kumppanin, jonka kanssa jakaa ajatuksia, touhuta ja harrastaa yhdessä, jutella, saada läheisyyttä. Oletan tietysti, että hän tulee juttuun myös lasteni kanssa. Mutta en koe, että meidän tarvitsisi edes asua yhdessä. Kyllä minä ja lasten isä lapset hoidetaan.
Kaikki tuntemani yksinhuoltajaäidit ovat työssäkäyviä ja vastuuntuntoisia ihmisiä eikä mitään elättäjän perässä juoksevia surkimuksia. Saati että lapsia olisi monelle..? Millaisissa piireissä te ihmiset oikein liikutte? Itse asiassa rima on aika korkealla, koska ero on tuskin tapahtunut kevein perustein. Moni on löytänyt myös uuden, entistä toimivamman parisuhteen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:45"]Miksi vihaatte minua. Vaikka aivan sama. Rakastan häntä siitä huolimatta. ap [/quote] En vihaa. Harmittaa nähdä kun tuollaisia hyviä, tai ainakin hyväuskoisia, miehiä kusetetaan ja vedätetään. Miksi se usein onkin niin, että kilteillä miehillä on kierot naiset ja kilteillä naisilla mulkut miehet :/
[/quote]
Ehkä teillä siellä wt-piireissä harrastetaan kusetusta ja vedätystä, mutta ei se tarkoita että kaikki (lue: normaalit) ihmiset olisi samanlaisia.
[/quote]
Yh on melko wt... just sayin'
Tällä selväap. Rakkaani ei rahaa halua. Kai sitä voi rakastua ilman jotain rahaakin. Minulla on talo ja auto. Ok.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:12"]
Tällä selväap. Rakkaani ei rahaa halua. Kai sitä voi rakastua ilman jotain rahaakin. Minulla on talo ja auto. Ok.
[/quote]Anteeksi. Kirjoitin tyhmyyksiä. Meni hermot. Mutta rakastan häntä ja sillä selvä.ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:12"]
[/quote]Anteeksi. Kirjoitin tyhmyyksiä. Meni hermot. Mutta rakastan häntä ja sillä selvä.ap
[/quote]
Rakastuu jotkut miehet prostituoituihinkin. Mutta karu totuus on, että yksipuolista se on. Miksi tämä nainen rakastaisi sinua kun hän ei ole rakastanut edes lastensa isää? Nyt otat järjen käteen, etsit jonkun mukavan naisen, joka on samassa elämäntilanteessa kanssasi. Kyllä sellainen löytyy jos nyt yksin jäämistä pelkäät.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 16:12"] Tällä selväap. Rakkaani ei rahaa halua. Kai sitä voi rakastua ilman jotain rahaakin. Minulla on talo ja auto. Ok. [/quote]Anteeksi. Kirjoitin tyhmyyksiä. Meni hermot. Mutta rakastan häntä ja sillä selvä.ap [/quote] Rakastuu jotkut miehet prostituoituihinkin. Mutta karu totuus on, että yksipuolista se on. Miksi tämä nainen rakastaisi sinua kun hän ei ole rakastanut edes lastensa isää? Nyt otat järjen käteen, etsit jonkun mukavan naisen, joka on samassa elämäntilanteessa kanssasi. Kyllä sellainen löytyy jos nyt yksin jäämistä pelkäät.
[/quote]
Whaaat? Kyllä on yksinkertaisia ihmisiä. Tai sitten provoja. Mitäs jos lasten isä ei ole rakastanut?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 15:45"]Miksi vihaatte minua. Vaikka aivan sama. Rakastan häntä siitä huolimatta. ap [/quote] Arvaa miksi ne vihaa? ;)
[/quote]No miksi? En ole tehnyt kenellekään pahaa. Vai olenko?ap
[/quote] Et ole. Naiset ovat vain sellaisia.
AP vaikuttaa hieman.. Oudolta. Kaksi "Corkya" löytänyt toisensa? Mikäli näin niin sitten asia OK.
Tekeekö lapsi naisesta ihan kauhean. Lapsi on minullakin enkä mielestäni ole hirviö. Onnea sinulle ap.
Hieno mies olet. Mistä kaltaisesi löytäisin? Anna suukko tulevalle vaimollesi!!!!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 17:12"]
Hieno mies olet. Mistä kaltaisesi löytäisin? Anna suukko tulevalle vaimollesi!!!!
[/quote]Annan huomenna. Kiitos sinulle. Tampereelta meitä löytyy.
Yh:ta on aika iso prosentti ämmistä.