Rakastuin yh-naiseen
en olisi ikinä kuvitellut näin käyvän. Nainen on aivan ihana ja on hänen tytärkin ok. Sen ex vaan uhkaa hakata mut. Ilmeisesti normaalia näissä suhteissa. Tämän naisen takia kestän senkin.
Kommentit (73)
Ootko ajatellut että nainen ei olisi samanlainen ilman lapsia? Luultavasti hän olisi aivan eri ja eläisi eri elämää jos lapset ei olisi muuttaneet häntä. Et olisikkaan rakastunut häneen
Rakkaani käy töissä ja on ihan normaali. Hänen ex on vain hivenen väkivaltainen.ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:15"]
miksi luulette aina että yh:t on köyhiä? Ja että kaikilla hullut exät? On niitä hulluja exiä muillakin?:D
[/quote]Nimenomaan! T.korkeakoulutettu hyväpalkkainen yh, välit exään kunnossa
Juu, kaikki yh:t on säälittäviä luusereita ja erotessa existäkin tulee väkivaltaisia juoppoja...
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:59"]
Tosiasiassa aina ihmiset priorisoivat. Jos tarkoitus on elää 24/7-symbioosissa joskus 15. ikävuoden jälkeen, kyseessä on todennäköisesti läheisriippuvuus. Aikuisilla ihmisillä on yleensä ymmärrys siitä, että yhdessä (ilman lapsia) ei tarvitse olla koko aikaa, jotta suhde olisi merkityksellinen ja antoisa.
[/quote]
Naisten mielestä on täysin luonnollista, että lapset menevät kaiken edelle. Sen sijaan nainen haluaa olla miehen elämässä ykkössijalla. Kuka nainen suostuisi siihen että suhteen alusta saakka ura, suku, harrastus tai kaverit olisivat häntä tärkeämpiä?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:40"]Rakkaani käy töissä ja on ihan normaali. Hänen ex on vain hivenen väkivaltainen.ap
[/quote]
Ällöttää kun kutsut häntä rakkaaksi. Tuntuu pahalta puolestasi kun tietää mitä tämä nainen touhuaa. Kuinka sokea olet??? Saat anteeksi jos olet alle 20v.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:40"]Rakkaani käy töissä ja on ihan normaali. Hänen ex on vain hivenen väkivaltainen.ap [/quote] Ällöttää kun kutsut häntä rakkaaksi. Tuntuu pahalta puolestasi kun tietää mitä tämä nainen touhuaa. Kuinka sokea olet??? Saat anteeksi jos olet alle 20v.
[/quote]Siis mitä? Hän on minulle todellakin rakas. Lapsi myös. Olen muuten 33v. Ainoa mitä hän on minulta pyytänyt on autoa lainaksi. Onko paha?ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:40"]Rakkaani käy töissä ja on ihan normaali. Hänen ex on vain hivenen väkivaltainen.ap [/quote] Ällöttää kun kutsut häntä rakkaaksi. Tuntuu pahalta puolestasi kun tietää mitä tämä nainen touhuaa. Kuinka sokea olet??? Saat anteeksi jos olet alle 20v.
[/quote]Siis mitä? Hän on minulle todellakin rakas. Lapsi myös. Olen muuten 33v. Ainoa mitä hän on minulta pyytänyt on autoa lainaksi. Onko paha?ap
[/quote]
On. Miksi hänellä ei ole omaa autoa jos sitä kerran tarvitsee? Aivan! Koska sillä on puupää, joka maksaa auton kulut ja arvonaleneman. En minäkään omaa hankkisi tuossa tilanteessa. Ostatko myös kortsut, annat ne "rakkaallesi" ja ihmettelet kun ne on aina loppu?
itse olen 29v kahden lapsen äiti (kaksi lasta siis edellisestä suhteesta,miehelläni ei ole yhtään)... Kukaan ei ole koskaan ihmetellyt miksi mies on minun kanssa,vaan kaikki ovat ääneen ihmetelleet miksi minä katson miestäni. Miehen kaverit,työkaverit,vanhemmat. Siis ihan suoraan sanoneet että miksi ihmeessä katson tuollaista ja mieheltä etteivät ymmärrä miten on koskaan ja millä tavalla saanut minut hurmattua. Töykeää miestäni kohtaan,tulee aina noista kommenteista paha mieli miehen takia. Yhdessä jo 3vuotta. :)
Ja selvennän vielä syytä miksi meitä pariskuntana ihmetellään. Olemme ihan erikokoisia,mies ylipainoinen ja minä n. 50kg. Olen kuulemma aivan erilainen ja "liian hyvännäköinen" miehelleni,miehen kaverit vertasivat miehen exiin ja ovat itse näin sanoneet.
Ihmetyttää aina nämä että "kuka voisi rakastua yh-äitiin" jutut. Itse en ole koskaan joutunut tälläiseen tilanteeseen jossa minun lapseni voisivat olla este suhteelle. En edes tapaisi tälläistä miestä,hän ei olisi meidän arvoinen jos tuollainen ajatus edes kävisi mielessä ja siitä minulle kehtaisi sanoa.
Meillä tulee lasten isä eli minun exä ja nykyinen mies toimeen hyvin. Onneksi.
Ihan sama mitä muut ajattelee,olen kenen kanssa haluan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:04"] [quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:40"]Rakkaani käy töissä ja on ihan normaali. Hänen ex on vain hivenen väkivaltainen.ap [/quote] Ällöttää kun kutsut häntä rakkaaksi. Tuntuu pahalta puolestasi kun tietää mitä tämä nainen touhuaa. Kuinka sokea olet??? Saat anteeksi jos olet alle 20v. [/quote]Siis mitä? Hän on minulle todellakin rakas. Lapsi myös. Olen muuten 33v. Ainoa mitä hän on minulta pyytänyt on autoa lainaksi. Onko paha?ap [/quote] On. Miksi hänellä ei ole omaa autoa jos sitä kerran tarvitsee? Aivan! Koska sillä on puupää, joka maksaa auton kulut ja arvonaleneman. En minäkään omaa hankkisi tuossa tilanteessa. Ostatko myös kortsut, annat ne "rakkaallesi" ja ihmettelet kun ne on aina loppu?
[/quote]Rakkaani osti suhteemme alussa kortsut koska itse en kehtaa. Enää emme niitä käytä. Eikä se auto siitä kulu jos hän kerran tai kaksi viikossa sitä käyttää.ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:04"] [quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:40"]Rakkaani käy töissä ja on ihan normaali. Hänen ex on vain hivenen väkivaltainen.ap [/quote] Ällöttää kun kutsut häntä rakkaaksi. Tuntuu pahalta puolestasi kun tietää mitä tämä nainen touhuaa. Kuinka sokea olet??? Saat anteeksi jos olet alle 20v. [/quote]Siis mitä? Hän on minulle todellakin rakas. Lapsi myös. Olen muuten 33v. Ainoa mitä hän on minulta pyytänyt on autoa lainaksi. Onko paha?ap [/quote] On. Miksi hänellä ei ole omaa autoa jos sitä kerran tarvitsee? Aivan! Koska sillä on puupää, joka maksaa auton kulut ja arvonaleneman. En minäkään omaa hankkisi tuossa tilanteessa. Ostatko myös kortsut, annat ne "rakkaallesi" ja ihmettelet kun ne on aina loppu?
[/quote]Rakkaani osti suhteemme alussa kortsut koska itse en kehtaa. Enää emme niitä käytä. Eikä se auto siitä kulu jos hän kerran tai kaksi viikossa sitä käyttää.ap
[/quote]
Enää ette käytä??? Taidat myös harrastaa pyöräilyä moottoritiellä ja kävelyä sillankaiteella?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:28"]
itse olen 29v kahden lapsen äiti (kaksi lasta siis edellisestä suhteesta,miehelläni ei ole yhtään)... Kukaan ei ole koskaan ihmetellyt miksi mies on minun kanssa,vaan kaikki ovat ääneen ihmetelleet miksi minä katson miestäni. Miehen kaverit,työkaverit,vanhemmat. Siis ihan suoraan sanoneet että miksi ihmeessä katson tuollaista ja mieheltä etteivät ymmärrä miten on koskaan ja millä tavalla saanut minut hurmattua. Töykeää miestäni kohtaan,tulee aina noista kommenteista paha mieli miehen takia. Yhdessä jo 3vuotta. :)
Ja selvennän vielä syytä miksi meitä pariskuntana ihmetellään. Olemme ihan erikokoisia,mies ylipainoinen ja minä n. 50kg. Olen kuulemma aivan erilainen ja "liian hyvännäköinen" miehelleni,miehen kaverit vertasivat miehen exiin ja ovat itse näin sanoneet.
Ihmetyttää aina nämä että "kuka voisi rakastua yh-äitiin" jutut. Itse en ole koskaan joutunut tälläiseen tilanteeseen jossa minun lapseni voisivat olla este suhteelle. En edes tapaisi tälläistä miestä,hän ei olisi meidän arvoinen jos tuollainen ajatus edes kävisi mielessä ja siitä minulle kehtaisi sanoa.
Meillä tulee lasten isä eli minun exä ja nykyinen mies toimeen hyvin. Onneksi.
Ihan sama mitä muut ajattelee,olen kenen kanssa haluan.
[/quote]
Miksi tekstini saa heti alapeukkua. Lisään vielä kun luin tätä ketjua että yh-äitejä pidetään usein myös köyhinä. Itse tienaan ok kuukaudessa ja mies vähemmän. Itselläni on erikseen säästötili jota miehelläni ei ole. Molemmilla on autot,tosin minun puolta arvokkaampi. Eikä puhuta mistään alle 30t autosta nyt. Inhottaa ja ärsyttää kaikkien yh-äitien puolesta kun aina meitä haukutaan ja pidetään hyväksikäyttäjinä,meillä ei olisi omaa rahaa eikä säästöjä. KYLLÄ ON! Yh voi olla myös hyvin tienaava ja elämässä hienosti pärjäämä riippumatta siitä onko lasten isän kanssa vai ei. Ei mies perhettä elätä. Meillä menee kaikki tasan,minä maksan kaikki lapsiini liittyvät. Ihan karkkipusseista lähtien. Ruoka ja asumiskulut puolitamme koska mies syö eniten. Käymme ulkona syömässä niin minä maksan joko kaikkien tai omat ja lasten. Koskaan en ole miestä laittanut maksamaan mitään kulujamme. Kun miehellä ei vielä ollut autoa,annoin hyvää hyvyttäni hänen käyttää minun autoa,johon maksoin bensat,verot,vakuutukset,huollot ynmt.. Eikä tullut mieleenkään pyytää siitä mitään että käytämme minun autoa koska miehellä ei ollut silloin omaa. Jotenkin ihmiset tekevät kaikesta kauhean vaikeaa kun lukee näitä juttuja täällä. Miksi yh:n kanssa seurusteluakin täytyy niin kovin miettiä....huh huh..
Sairasta kasvattaa jonkun toisen miehen lasta.
Niin voi. Minäkin aina leuhkin etten ikinä yh-naista ottaisi. Niinpä hän vei minut. Enkä ole ikinä näin onnellinen ollut. Eilen olin hänen tyttönsä kanssa särkänniemessä. Veljeni vaimon kanssa. Oli hauskaa. Rakkaani oli töissä.ap
Siis veljeni ja hänen vaimonsa kanssa.ap
Onnea ! Luetaan sitten myöhemmin " miten draama päättyi :D " vai tuliko siitä vuosisadan rakkaustarina !
Hyi helvetti. Kukin toki käyttäköön elämänsä miten parhaaksi katsoo.
Eiköhän aika moni nykyään tutustu eronneeseen ihmiseen. Äitinikin. Tapasi mukavan miehen. Itsekin tulen toimeen hänen kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:15"]
Mun mielestä rakastettavavimpia ovat ihmiset joilla on lapsia. Ne opettaa vastuuntuntoa, empatiaa ja epäitsekkyyttä. Lapsettomat on liian usein minä ite minä minä tyyppisiä joiden elämä pyörii oman hyvinvoinnin ympärillä. Ei mitään kummaa että rakastuit yh- naiseen.
[/quote]
Vitsin lohkaisit! Lapsellisten ihmisten upeaa empatiakykyähän saamme ihastella mm. täällä palstalla. Vastuuntuntoa ilmentää sitten se, kun lapsi tungetaan hoitoon/mummolaan/naapurin riesoiksi aina kun vain voidaan. Itse kaavitaan kermat päältä ja ollaan niin hyvää vanhempaa, niin hyvää vanhempaa, vaikka joku toinenhan kantaa ison osan vastuista, jotka kuuluisivat oikeasti vanhemmalle. Epäitsekkyyttä ilmentää sitten oikein oppikirjamaisen hienosti se, kun minä minä minä -sometyrkkyily vaihtuu laajennetuksi minä-tyrkkyilyksi, nyt siihen vaan käytetään lasta, joka on kaltaisillenne lähinnä oman minän jatke.