Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin yh-naiseen

Vierailija
13.07.2015 |

en  olisi ikinä kuvitellut näin käyvän. Nainen on aivan ihana ja on hänen tytärkin ok. Sen ex vaan uhkaa hakata mut. Ilmeisesti normaalia näissä suhteissa. Tämän naisen takia kestän senkin.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi luulette aina että yh:t on köyhiä? Ja että kaikilla hullut exät? On niitä hulluja exiä muillakin?:D

Vierailija
2/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta ja mies, mutta olen miettinyt että jos eroaisimme ja alottaisin uuden suhteen, saisimme silti rauhassa rakentaa sitä. Kahdestaan emme missään kohtaa asuisi, eli se olisi erilaista, mutta meillä isovanhemmat kilpaa haluavat lapsia hoitoon + tietenkin isällään viettämä aika. Mulla olisi todellakin aikaa romanttisille kylpylälomille ja kynttiläillallisille :) en ole siis eroamassa, joskus vaan leikittelen ajatuksella kun oma äijä ärsyttää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:13"]Tajuathan ettei se sinusta välitä paskan vertaa? Käyttää hyväkseen ja itsetuntonsa kohottamiseen.
[/quote]

Kaksinverroin tuomittavammaksi asian tekee se, että nämä yhäreihin haksahtaneet ovat yleensä hiukan reppanoita ja rakkaudenkaipuisia. Helppoja uhreja tietysti.

Vierailija
4/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:01"]

Välillä pitää taistella saadakseen haluamansa.

[/quote]

No kukapa ei haluaisi yh-av-mammaa, jolla on sekopäinen ex, tai jopa monta, joka/jotka on jättänyt jälkeensä liudan jopa linnakundin geenejä kantavia lapsia, joiden sekoiluja ja tulevia sotkuja saa sitten joku tavalliseen kivaan arkeen tottunut ihminen alkaa rakkauden nimissä seurata, kun on se rakkaus vaan niin ihanaa. Kyllä on sellainen siiderituhtimo todellinen löytö ja aarre, että kannattaa ottaa ihan useampaankin kertaan turpiin se exältä! Nämä menee nopeasti! Toimi heti!

Miesparat. :( Onnea, muuta ei heille enää voikaan toivottaa.

Vierailija
5/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:13"]Tajuathan ettei se sinusta välitä paskan vertaa? Käyttää hyväkseen ja itsetuntonsa kohottamiseen.
[/quote]

Kaksinverroin tuomittavammaksi asian tekee se, että nämä yhäreihin haksahtaneet ovat yleensä hiukan reppanoita ja rakkaudenkaipuisia. Helppoja uhreja tietysti.
[/quote] Mun mielestä ei. Onko Lorezt Backmann reppana tai Joonas Hytönen?

Vierailija
6/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin mieleni pahoitin kun jotkut saavat aina miehiä vaikka on lapsiakin. Miksen minä vapaa lehmä kelpaa?

Vierailija
7/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:13"]Tajuathan ettei se sinusta välitä paskan vertaa? Käyttää hyväkseen ja itsetuntonsa kohottamiseen.
[/quote]

[/quote] Mun mielestä ei. Onko Lorezt Backmann reppana tai Joonas Hytönen?
[/quote]

No ei ne mitään pillusankareitakaan varsinaisesti taida olla.

Vierailija
8/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:22"]

Kyllä niin mieleni pahoitin kun jotkut saavat aina miehiä vaikka on lapsiakin. Miksen minä vapaa lehmä kelpaa?

[/quote]

Sen takia ettei sulle kelpaa työtön mies.

Vierailija
9/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei lainkaan osu eikä uppoa, sillä ainakin minulla, eräällä tämän ketjun vastaajalla on aina ollut vientiä omiksi tarpeiksi. Ja edelleenkin on. Hyvin pitkä parisuhde parhaillaan. Nämä ovat toisaalta ihan viihdyttäviä farsseja seurata sivusta, kun epätoivoinen elähtänyt mursu ei vaan pääse raidoistaan, miehet vaihtuu, lapsilauma paisuu, kuka enää pysyy kärryilläkään, ja edelleenkin ovat omasta mielestään kuuminta mitä maa päällään kantaa... Hah ha ha. Ihan todella säälin niitä miehiä, jotka tuollaisiin haksahtavat. Ovat ehkä ikäistään naiivimpia tai yksinäisyytensä täydellisesti sokaisemia ja siten epätoivoisia. :(

Vierailija
10/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä luulen kyllä että ne on miehiä jotka ei kelpaa yh-äideille, omasta mielestään "edes" yh-äideille ja siitä katkeruus. Minulla kyllä yh:na kovemmat kriteerit miehelle kuin ennen lapsia,  ei sitä halua lastensa elämään muuta kuin parasta. 

Vierailija
11/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 11:40"]Itse en tajua miten toisen lapset voisivat estää rakastumisen? Ihan sairasta ajatella, että lapset jotenkin pilaisivat naisen (tai miehen) luonteen ja persoonan niin ettei ihmistä enää voisi rakastaa.
[/quote]

No, kyllähän se kertoo ihmisestä jotain, jos on yh.. harvemmin kukaan kai yh:ksi haluaa.

Vierailija
12/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:31"]

[/quote]

Mä luulen kyllä että ne on miehiä jotka ei kelpaa yh-äideille, omasta mielestään "edes" yh-äideille ja siitä katkeruus. Minulla kyllä yh:na kovemmat kriteerit miehelle kuin ennen lapsia,  ei sitä halua lastensa elämään muuta kuin parasta. 

[/quote]

Kiitos nauruista! :) Onkin varmasti jonoksi asti halukkaita elättäjiä ja kotiorjia siellä sinun ovesi takana! Nyt puhuttiin tarjokkaista pitkään vakaaseen suhteeseen, eikä mistään yhden yön baarisutaisuista, mihin nyt kelpaa lähes kuka tahansa genitaalit omaava. Puhutaan miehistä, jotka haluavat ostaa kauneimpia timantteja naiselle ja vannoa samalla pysyvyyden nimiin ja myös pysyä sanansa mittaisena.

Vierailija
13/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:31"]

[/quote]

[/quote]

Kiitos nauruista! :) Onkin varmasti jonoksi asti halukkaita elättäjiä ja kotiorjia siellä sinun ovesi takana! Nyt puhuttiin tarjokkaista pitkään vakaaseen suhteeseen, eikä mistään yhden yön baarisutaisuista, mihin nyt kelpaa lähes kuka tahansa genitaalit omaava. Puhutaan miehistä, jotka haluavat ostaa kauneimpia timantteja naiselle ja vannoa samalla pysyvyyden nimiin ja myös pysyä sanansa mittaisena.
[/quote]

Ei epäilystäkään etteikö yh löytäisi hyväksikäytettävää miestä. Miehiä on "naimaikäisissä" 50 000 enemmän kuin naisia. Suuren joukon miehiä on suostuttava mihin tahansa jos meinaa joskus kastaa kyrvännuppia.

Vierailija
14/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi ovat varmasti ylpeitä :D

Vierailija
15/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rakastettavavimpia ovat ihmiset joilla on lapsia. Ne opettaa vastuuntuntoa, empatiaa ja epäitsekkyyttä. Lapsettomat on liian usein minä ite minä minä tyyppisiä joiden elämä pyörii oman hyvinvoinnin ympärillä. Ei mitään kummaa että rakastuit yh- naiseen.

Vierailija
16/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:15"]Mun mielestä rakastettavavimpia ovat ihmiset joilla on lapsia. Ne opettaa vastuuntuntoa, empatiaa ja epäitsekkyyttä. Lapsettomat on liian usein minä ite minä minä tyyppisiä joiden elämä pyörii oman hyvinvoinnin ympärillä. Ei mitään kummaa että rakastuit yh- naiseen.
[/quote]

Niin, normaalit äidit ovat tuollaisia ja niihin ihastutaankin helposti. Kuvaelmasi ei vaan sovi kovin moneen yh:n.

Vierailija
17/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:15"]Mun mielestä rakastettavavimpia ovat ihmiset joilla on lapsia. Ne opettaa vastuuntuntoa, empatiaa ja epäitsekkyyttä. Lapsettomat on liian usein minä ite minä minä tyyppisiä joiden elämä pyörii oman hyvinvoinnin ympärillä. Ei mitään kummaa että rakastuit yh- naiseen.
[/quote]

Niin, normaalit äidit ovat tuollaisia ja niihin ihastutaankin helposti. Kuvaelmasi ei vaan sovi kovin moneen yh:n.
[/quote]
Haluaisitko vähän perustella?

Vierailija
18/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä Porvoossa?

Vierailija
19/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tollaista miestä en ottaisi ikinä. Kokeiltu on ja luonnehäiriöhän sieltä paljastui. Omistushalua ja ihmisen esineellistämistä.

Vierailija
20/73 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 12:31"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei epäilystäkään etteikö yh löytäisi hyväksikäytettävää miestä. Miehiä on "naimaikäisissä" 50 000 enemmän kuin naisia. Suuren joukon miehiä on suostuttava mihin tahansa jos meinaa joskus kastaa kyrvännuppia.

[/quote]

Kyse on vähän samasta kuin köyhien kehitysmaatyttöjen hyväksikäytössä. Se tarvitsee ruokaa ja on valmis imemään turistia sitä saadakseen. Jotkut miehet joutuvat tyytymään yhäriin seksinhimossaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi