Monta viikkoa teillä on lomaa?!
Kommentit (31)
3 viikkoa ja alkaa perjantaina siis tämän viikon.
Ai vuodessa vai nyt kesällä? Mulla on vuodessa 36 lomapäivää mutta kun lauantaitkin lasketaan niin 6 vko. Lisäksi on tullut kerättyä tuntipankkiin parin viikon edestä "valuuttaa".
Pidän nyt kesällä 2vko pätkän joka meni jo ja kolmen viikon pätkän joka on vasta tulossa.
10 viikkoa kesälomaa. Toukokuussa pidin viikon. Nyt lomalla kesä-heinäkuun. Ja sitten elokuussa vielä viikko lomaa. Ja ei en ole opettaja.
Vielä tää kuukausi. Sitten opinnot alkaa
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:35"]10 viikkoa kesälomaa. Toukokuussa pidin viikon. Nyt lomalla kesä-heinäkuun. Ja sitten elokuussa vielä viikko lomaa. Ja ei en ole opettaja.
[/quote]
Virkamies/poliitikko?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:37"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:35"]10 viikkoa kesälomaa. Toukokuussa pidin viikon. Nyt lomalla kesä-heinäkuun. Ja sitten elokuussa vielä viikko lomaa. Ja ei en ole opettaja. [/quote] Virkamies/poliitikko?
[/quote]
Ei. Yrittäjä olen.
Olen äitiyslomalla vuoden loppuun. Tiedä sitten, onko tämä niin "lomaa" mutta ainakin saan viettää koko kesän ja syksyn laatuaikaa lasten kanssa.
4 vk nyt kesän aikana. Ollut 2 vk, ja elokuussa toiset 2 vk. Sitten jää vielä 8 päivää talveksi.
Ei ainuttakaan vapaata, tai lomaa vuoden 2007 jälkeen.
T. omais/henk.koht. avustaja.
Ei yhtään, opiskelijana kun pääsee kesätöihin, harvemmin saa lomaa pitää. Aika rankkaahan se on kun 10 tuntista päivää tekee, mutta ei paljon ole köyhällä vaihtoehtoja.
8 viikon aikana 7 viikkoa ja yksi päivä ja vielä jäi 9 päivää + työaikapankkiin 15 päivää + saldoja on 40 tuntia. Ok mulla on 6 viikkoa lomaa vuodessa vaikka olen ihan yksityisellä töissä. Talvella en pidä lomia. Teen paljon etätöitä niin ne tuntuvat kuin olisi puoliksi lomilla aina. :)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 08:57"]
8 viikon aikana 7 viikkoa ja yksi päivä ja vielä jäi 9 päivää + työaikapankkiin 15 päivää + saldoja on 40 tuntia. Ok mulla on 6 viikkoa lomaa vuodessa vaikka olen ihan yksityisellä töissä. Talvella en pidä lomia. Teen paljon etätöitä niin ne tuntuvat kuin olisi puoliksi lomilla aina. :)
[/quote]
Niin ja loma on juurikin puolessa välissä.
Olisiko kesäloma 14-15vk. Alkoi ennen helatorstaita ja työt jatkuu elokuun loppupuolella. Päivää en nyt muista. Lisäksi viikon hiihtoloma, syysloma ja 2-3viikon joululoma (vuodesta riippuen).
38 pv/a, lauantaita ei lasketa, pidän kesällä 5 viikkoa.
1 viikko <3
Voitto sekin, pätkätöissä lomia ei oikein pääse pitämään.