Monta viikkoa teillä on lomaa?!
Kommentit (31)
Erityisluokanopettaja, joten tuo 10vkoa kesällä ja 3-4vkoa talvella. Ja lomailen koko ajan, en tosiaan tee muita töitä.
Tällä hetkellä olen hoitovapaalla, joten tavallaan lomailen koko kesän. Normaalisti minulla on se 4 vko lomaa. Työpaikalla on kiertävä lista kuukausien suhteen.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:19"]Olen ope joten koko kesä on lomaa, toukokuun lopusta elokuun puoliväliin. Se on kuitenkin niin pitkä aika että ikävystyisin kuoliaaksi jos vain vetelehtisin koko tuon ajan. Niinpä ole yleensä ollut 6 viikkoa kesästä muissa töissä kuten toimittajan kesäsijaisena ja erilaisten kesäkurssien vetäjänä tai kesäkoulussa kertaajien opettajana. Yhtenä kesänä olin Kiinassa opettamassa suomea Suomeen muuttavan diplomaatin lapsille.
[/quote]Ahneet opettajat vie lomallaan kesätyöpaikatkin niiltä jotka tarvitsevat työtä kipeämmin kuin opet jotka saa palkkaa koko kesän ajalta!
Nyt olen lomalla joka alkoi juhannuksesta, töihin menen elokuun puolessa välissä. Talvella sitten yhteensä noin kolmisen viikkoa parissa osassa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 09:58"]2 päivää :D olen kesätyöntekijä
[/quote]
Kysyttiin, montako viikkoa on lomaa. Vastauksesi on siis VÄÄRÄ!
Vuodessa 7,5 viikkoa ja pidän pätkissä.
Ei yhtään, olen opiskeleva kotiäiti.
Pidän 5,5vkoa ja nyt siitä on mennyt 2vkoa.
Syksyksi/Talveksi 1vko+palkatonta lisäksi.
Neljä viikkoa lomaa, starting today, woohooo!!!
Olen ope joten koko kesä on lomaa, toukokuun lopusta elokuun puoliväliin. Se on kuitenkin niin pitkä aika että ikävystyisin kuoliaaksi jos vain vetelehtisin koko tuon ajan. Niinpä ole yleensä ollut 6 viikkoa kesästä muissa töissä kuten toimittajan kesäsijaisena ja erilaisten kesäkurssien vetäjänä tai kesäkoulussa kertaajien opettajana. Yhtenä kesänä olin Kiinassa opettamassa suomea Suomeen muuttavan diplomaatin lapsille.