Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö tästä lääkärin käytöksestä valituksen?

Vierailija
12.07.2015 |

Minulla on ollut mielenterveysongelmia, ei tosin mitään todettua mielisairautta, ja joskus vaikeissa elämäntilanteissa unettomuutta. Kävin äitipolilla korkeiden sokeri-arvojen vuoksi, ja siellä oleva lääkäri oli todella tyly ja inhottava. Kertoi minun olevan "epävakaa" ja "en saanut mitään selkoa potilaan tilanteesta" vaikka näin jälkeenpäin huomasin että edellinen lääkäri oli kirjannut vääriä tietoja minusta. Ja koska tämäkään lääkäri ei kuunnellut minua, niin tilanteeni on varmasti vaikuttanut sekavalta! Rupesin itkemään lääkärin tylytyksestä, ja siitä varmasti tuo maininta epävakaudestani(raskaus sinällään herkistää myös) Lopuksi lääkäri oli kirjannut "ei aihetta pakkohoitoon" , mikä oli minusta törkeää. Lääkäri jätti minut lisäksi huoneeseen itkemään, josta poistuin häveten itkuista naamaani. Tästä lääkäri kirjasi, etten käynyt antamassa pissanäytettä, en yksinkertaisesti kehdannut ! Tekisitkö sinä huomautuksen lääkäristä ?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinähullultahan tuo selostus kuulostaa. Mikä on seinähullu?

Vierailija
82/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärituttuni ihmettelee usein kollegojensa moraalia ja rahanahneutta. Potilaat ovat se työn ikävä varjopuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne inkkarit asu Amerikassa? Kuinka ne voi olla terveyskeskuksessa?

Vierailija
84/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:15"]En tekis valitusta. Musta sun kuvaus ja lääkärin teksti pitää paikkansa. Ei aihetta pakkohoitoon -kommentti lienee osa rutiinia. Vaikka olit hieman epävakaa, hän ei usko sinun tarvitsevan pakkohoitoa, ts lääkäri on arvioinut hoidontarvettasi. Normirutiinia. Loukkaannut turhaan. 
[/quote]
Normirutiinia vai että raskauden aikaisen lääkärikäynnin lopuksi lääkäri kirjaa ettei tarvetta pakkohoitoon??
Ei kyllä ole normikäytäntö!
[/quote]Ehkä ap ei ole valottanut tilannetta ja taustoja meille kunnolla...

Vierailija
85/86 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut lääkäreiden olevan sellaisia pyhiä, koskemattomia lähes jumalia, joiden arvostelu on paheksuttavaa. Olen tavannut erittäin hyviä lääkäreitä ja sairaanhoitajia, eräälle hoitajalle vein pienen lahjan jälkeenpäin kiitoksena hyvästä hoidosta. Minusta kaikenlainen palaute on hyväksi ihmiselle itselleen, mutta mikään muu ammattiryhmä ei ole niin suojeltu kuin lääkärit. Ap

Vierailija
86/86 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan