Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen vartalo ja tyyli on mielestänne kaunis?

Vierailija
12.08.2015 |

Olen tässä miettinyt suhdettani omaan kehooni ja veikkaan näkemykseni olevan jonkin verran vääristynyt. Oikeastaan en enää yhtään tiedä mitä vartalostani ajattelisin. En pysy muodin perässä, enkä ole ostanut uusia vaatteita ikuisuuksiin.. En yhtään tiedä, missä mennään. Media ja ympärillä pyörivät ihmiset ovat nostaneet kauneusihanteet, niin korkealle, että en enää osaa yhtään arvioida, missä se "normaalin" nykyinen keskivertoihmisen raja menee.
Ulkonäköpaineet ovat suuret. En ole tuntenut oloani viehettäväksi aikoihin.
Haluaisinkin kuulla nyt teidän mielipiteitänne siitä minkälainen vartalo ja tyyli on kaunis, sekä minkälaisia itse olette ja mitä ajattelette itsestänne.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 09:17"]

Pikkasen tukeva mutta silti hoikka nainen on kauniimpi kuin langanlaiha.

Kolmiosainen jakkupuku (jakku, liivi ja hame/housut) yhdistettynä paitapuseroon on tyylikäs asu.

[/quote]

Tukeva ja hoikka yhtäaikaa? Tarkoitat siis, että matala rasvaprosentti, mutta jämerä rakenteeltaan, leveä luusto ja lihaksia?

Liivi nyt on aivan kamala naisella. Ihan joku alemman kastin työpuku, konduktööri tai joku vastaanottovirkailija hotellissa. Onko sulla jokin liivi-fetissi? Ei muuten voi ajatella liiviä tyylikkyytenä naisella. Miehillä oikeinkin kultivoitunut asuvalinta... 

Vierailija
2/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Kallista puuhaa. Omani kehoni on sporttinen ja ei ole niin kallista puuhaa mutta tyyli mistä pidän on liian kallista minulle edes mainita koska en halua ajatella mitään siistiä kun ei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin millaisen vartalon tahansa, niin haluaisin sellaisen siron keskimittaisen/lyhyehkön tiimalasivartalon kapealla vyötäröllä ja d-kupin rinnoilla. Ja jos sen vartalon omaavana kehtaisin pukeutua millaiseen tyyliin tahansa niin pukeutuisin naisellisesti sitä tiimalasivartaloa korostaviin mekkoihin ja hameisiin.

Mutta oikeasti olen tällainen isoluinen, normaalipainon ylärajalla oleva tasapaksu muodoton ilmestys, joka pukeutuu hyvin tylsästi farkkuihin/suoriin housuihin ja neuleisiin.

Vierailija
4/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi vastaa parhaiten omaa mieltymystä ja lyhyt myös.
Olen itse lyhyt ja vielä kun mahaa saisi pois niin passeli olisikin omaan saavutettavaan ihanteeseen. Ehkä muutama kuppikoko alas päin, koska nykyiset ovat huomiota herättävän isot ja rappeuttavat selkääni.
Pukeudun mielestäni niin kuin unelmoin, naisellista, ei mitään lyhyttä ja pintaa nuolevaa, vaivaannuttavaa BB-julkkis muotia (näin siis omasta mielestä olisi vaivaannuttavaa pitää yllä, jos joku kokee omakseen niin siittä vaan!).
Avain sanoja mekot, menneet vuosikymmenet (vaikutteita, ei täysin täsmäävää esim. fiftarilookkia).
Kaihdan muotivirtauksia, ostan vähän ja laatua. Vaatteeni eivät kanna minua vaan sulautuvat olemukseeni.
Ihan perus farkku ja t-paita päiviä totta kai on, mutta mun omalla twistillä.
Lähinnä kuvin tyyliäni voi tarkastella katsomalla vaikka googlesta Eva Mendesin tyyliä. En siis yksi yhteen käy, mutta siitä saa osviittaa.

Vierailija
5/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kapealanteisesta, pitkäraajaisesta mallista. Ei kovin pitkä tarvitse olla, malli voi kuitenkin olla tämä. Hartiat suorat (eli ei kammottava kaljapullomuoto), vyötärö voi olla aika suora, en tykkää suuresta erosta lantion ja vyötärön välillä tyyliin M.Monroe. 

Tyylinä rento farkku-paitis -linja, minihameetkin jees kiinteissä, hyvänmallisissa säärissä. 

Vierailija
6/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen ja sopusuhtainen, keskimittainen (itse olen 168cm ja tämä on passeli pituus). Sopivasti kurveja.

Rento tyyli, sellainen hieman boheemi. Esim. Vanessa Hudgensilla on kiva tyyli.

Vierailija
7/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goottityyli! Vartalo samanlainen kuin Floor Jansenilla.

T. Goottityttö

Vierailija
8/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja siro (mitä olen itsekin). Jos saisin, niin ottaisin vähän pidemmät jalat suhteessa selkään, mutta en haluaisi leveää lantiota. Enkä haluaisi olla pidempi (olen 165cm).

Ap tästä huomaat varmaaan että ihanteita on monia. Kaikki ei pidä sitä h&m:n mallia mitenkään erityisen viehättävänä.

Pidän suht rennosta, mutta jossain määrin tyttömäisestä/naisellisesta tyylistä. Väreistä pidän myös, vaikka en niitä mitenkään ihan hirveästi käytä, mutta jokin värikäs juttu aina asussa.

Vierailija
10/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 07:26"]

Tykkään kapealanteisesta, pitkäraajaisesta mallista. Ei kovin pitkä tarvitse olla, malli voi kuitenkin olla tämä. Hartiat suorat (eli ei kammottava kaljapullomuoto), vyötärö voi olla aika suora, en tykkää suuresta erosta lantion ja vyötärön välillä tyyliin M.Monroe. 

Tyylinä rento farkku-paitis -linja, minihameetkin jees kiinteissä, hyvänmallisissa säärissä. 

[/quote]

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
11/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen 164cm pitkä ja painoo joku 56kg. Suht kiinteä, vähän käsilihakset näkyy, pieni pömppis saa olla ja muutenki vähän pehmeyttä. Tiimalasi mieluiten. Pitkähköt vaaleanruskeat hiukset. Rento muodikas tyyli. Ei pidennyksiä hiuksissa, ripsissä tai kynsissä. Hillitysti meikkiä. Itse olen tällainen kun saan vielä 4kg pois.

Vierailija
12/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 07:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 07:26"]

[/quote]

Oletko mies vai nainen?

[/quote]

Nainen, 42 v.

Tämä on kyllä myös miehenikin ihanne. Eli aika pitkälle mallin vartalo, ei vain välttämättä tarvitse olla kovin pitkä, sellainen 170 cm riittää, yli 180 cm on ehdottomasti liikaa. Tulee jotenkin kolho vaikutelma, vaikka kuinka siro olisi. 

Rinnat siis pienehköt eli kumpkaan ei perusta niinkään varsinaisista kurveista, mutta onhan sitä kauniita vartaloita tietysti muunkin mallisia kuin tämä meidän ihanteemme. Päärynä tukevilla säärillä ja luisuilla hartioilla on kaikkein kamalin mielestämme. 

Vierailija
13/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy huulilla ja pilkettä silmäkulmassa kaunistaa kenet vain.

Jos puhutaan vaatteiden peittämästä vartalosta niin se kuka on kaunein on se joka on löytänyt itselleen sopivimmat värit, leikkaukset ja pituudet ja vielä viihtyy siinä.

Eräälle ystävälleni käy parhaiten farkut ja "marimekon raitapaidat", ne ovat täydellinen valinta hänelle. Yksi käyttää aina korkokenkiä ja hameita, tyköistuvia yläosia, mutta ei hän näytä yhtään kauniimmalta kuin tuo ensimmäinen ystäväni, he ovat yhtä kauniita koska molemmat ovat löytäneet sen omimman tyylinsä.

Tai kun katsonut jotain samanlaisella kropalla varustettujen nuorten naisten laumaa joilla kaikilla on identtiset takit, farkut, laukut ja huivit niin vaikka muuten vaatteet sopivat heille kaikille niin vain yksi saattaa näyttää kauniilta koska värit ovat osuneet juuri oikeiksi hänen omiin väreihinsä.

Omin tyyli on se kaunein ja sitä ei ole jos muodin oikkujen perässä juoksee.

Vierailija
14/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, blondi, ei langanlaiha muttei läskikään, tyyli rento. Turn off: ripsienpidennykset, luikkuus, blondatut hiukset ja tyyli on sellainen wannabe hienostelija.

Vierailija
15/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ulkonäöstäni. Luonteessa kyllä hiomista varsinkin kärsivällisyydessä ja kovia kriisejä käynyt elämässä lähiaikoina (fyysinen sairaus jne.) eli kaikkea ei voi saada...Mutta siis olen 165 cm ja 54 kg, timmi, 70E ja tiimalasivartalo ja pitkät keskivaaleat hiukset keskiselkään. Pitkät mustat ripset, tummat kulmakarvat luonnostaan. Pukeudun naisellisesti, korkkareihin, mekkoihin ja tykkään väreistä. Toisaalta menee myös sporttikuteet ja lenkkarit. Meikkaan lähes päivittäin. Kun elämä lahoaa ympärillä, mä alan panostaa asioihin joista saan iloa. Ja nyt se on visuaalisuus, terveellinen ruoka, liikunta ja hemmottelut naamioilla.

Vierailija
16/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 165 - 175 cm, hoikka, treeni saa näkyä mutta ei liikaa, kapea vyötärö, hyvä peppu, rinnat pienehköt muttei olemattomat, yksiväriset pitkät tai hyvinhoidetut hiukset, ei liikaa meikkiä, paljon hymyä. Vaatetyyli rento mutta siisti. Ei miltään osin liian tyrkky tyyli vaan sillee coolisti hot.

Vierailija
17/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 08:48"]Pituus 165 - 175 cm, hoikka, treeni saa näkyä mutta ei liikaa, kapea vyötärö, hyvä peppu, rinnat pienehköt muttei olemattomat, yksiväriset pitkät tai hyvinhoidetut hiukset, ei liikaa meikkiä, paljon hymyä. Vaatetyyli rento mutta siisti. Ei miltään osin liian tyrkky tyyli vaan sillee coolisti hot.
[/quote]

Pitkät lyhyet hiukset siis... Lyhyt tukka ei saa olla kananpersetukka.

Vierailija
18/18 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen tukeva mutta silti hoikka nainen on kauniimpi kuin langanlaiha.

Kolmiosainen jakkupuku (jakku, liivi ja hame/housut) yhdistettynä paitapuseroon on tyylikäs asu.