En ole näkijä, mutta annan neuvoja. Kysy.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:02"]Olen hirvittävän levoton vaikka ikää on.
Mitä tehdä?
[/quote]
Mitä etsit tai kaipaat? Jotakin vielä saavuttamatta. Tai sitten kilpirauhasen liikatoiminta. ;) Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:47"]Miksi elämäni raskaimpana vuotena nuoruuden ystäväni on käätänyt selkänsä minulle? luulin, että tuemme aina toinen toisiamme tuli mitä tahansa. miksi minua kohdellaan kuin roskaa, vaikka olen kiltti ja reilu ystävä? Milloin saan vauvan? Kuinka kauan lapsettomuus kestää? Miten kestän elää tämän asian kanssa? Rakastaako mieheni minua oikeasti? Kuinka 30-vuotias pysyy nuorekkaan näköisenä? Kuinka saan laihdutettua? [/quote] Paljon visaisia kysymyksiä. Joskus läheiselle ihmiselle voi olla liian raskasta nähdä toisen paha olo. On helpompi ottaa etäisyyttä, vaikka eihän se sua kohtaan ole oikein. En usko, että ilkeyttään tai välinpitämättömyyttään on sua hylännyt. Joskus jaettu suru on kaksinkertainen suru. Silti väärin ystävältäsi sua kohtaan. Voisiko ystäväsi elämässä olla jotakin, miksi suojelee itseään nyt noin? Lapsettomuus ja vauvan saaminen. Jos yritystä on yli 6kk takana niin menkää hoitoihin. Kyllä se sieltä tulee, vaikket nyt sitä uskokaan. Uskon että miehesi rakastaa sua ihan oikeasti. Faktaa on että noin viiden vuoden kuluttua ikä alkaa näkyä kasvoilla. Voisin lätistä terveellisestä elämästä mutta en viitsi. Sitä tuubaa tulee joka tuutista. Pysy positiivisena, naura ja iloitse. Sillä tavalla pysyt kauniina. Ja laihduttaminen, onko sun ihan pakko laihduttaa? Jos ei, niin älä laihduta. :) Ap
[/quote]
Kerro enemmän tervellisestä elämästä??!! miten ehkäisen, että ei rupsahda iän karttuessa? ja mitä keinoja suosittelet?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:02"]Miksi mieheni entinen tyttöystävä vaivaa minua? Erosta on jo yli 16 vuotta!
[/quote]
Liittyikö eroon jotakin, miksi mietit sitä vielä. En usko, että entinen tyttöystävä edes enää muistaa miestäsi. Unohda säkin entinen tyttöystävä. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:47"]Miksi elämäni raskaimpana vuotena nuoruuden ystäväni on käätänyt selkänsä minulle? luulin, että tuemme aina toinen toisiamme tuli mitä tahansa. miksi minua kohdellaan kuin roskaa, vaikka olen kiltti ja reilu ystävä? Milloin saan vauvan? Kuinka kauan lapsettomuus kestää? Miten kestän elää tämän asian kanssa? Rakastaako mieheni minua oikeasti? Kuinka 30-vuotias pysyy nuorekkaan näköisenä? Kuinka saan laihdutettua?
[/quote]
Paljon visaisia kysymyksiä. Joskus läheiselle ihmiselle voi olla liian raskasta nähdä toisen paha olo. On helpompi ottaa etäisyyttä, vaikka eihän se sua kohtaan ole oikein. En usko, että ilkeyttään tai välinpitämättömyyttään on sua hylännyt. Joskus jaettu suru on kaksinkertainen suru. Silti väärin ystävältäsi sua kohtaan. Voisiko ystäväsi elämässä olla jotakin, miksi suojelee itseään nyt noin?
Lapsettomuus ja vauvan saaminen. Jos yritystä on yli 6kk takana niin menkää hoitoihin. Kyllä se sieltä tulee, vaikket nyt sitä uskokaan.
Uskon että miehesi rakastaa sua ihan oikeasti.
Faktaa on että noin viiden vuoden kuluttua ikä alkaa näkyä kasvoilla. Voisin lätistä terveellisestä elämästä mutta en viitsi. Sitä tuubaa tulee joka tuutista. Pysy positiivisena, naura ja iloitse. Sillä tavalla pysyt kauniina. Ja laihduttaminen, onko sun ihan pakko laihduttaa? Jos ei, niin älä laihduta. :) Ap
[/quote]
Minusta kannattaa kyllä laihduttaa, jos kärsii lapsettomuudesta. Jos laihdutukselle on tarvetta, edes 5-10 % painosta pois ennen kuin on menet raskaisiin hoitoihin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:04"]Onnistunko laihduttamisessa? Toteutuuko suuri unelmani menestyksekkäästä elämästäni? Minkälaisia neuvoja antaisit näiden asioiden edesauttamiseksi?
[/quote]
Onnistut laihduttamisessa, jos et kiellä itseltäsi mitään. Tee joka päivä jokin jälkiruoka tai syö lempi keksisi tmv. Onnistut, jos pystyt säilyttämään tunteen siitä että voit syödä mitä haluat. Vaikka todellisuudessa tietenkin syöt vähemmän kuin kulutat.
Menestyksekäs elämä. Mitä mahdat tarkoittaa sillä? Uskon, että jos teet töitä asian eteen, niin mikä tahansa on saavutettavissa. Ilmaiseksi et varmasti saa mitään. Tee suunnitelma ja muista aina tehdä samalla plan b. Onnea matkaan! Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:06"]Pääsenkö siihen kouluun ja ammattiin johon haluan? Kestääkö parisuhde? Miten terveyteni laita? <3
[/quote]
Lopulta pääset. Aivan varmasti, mutta vaatii työtä, ponnisteluja ja joskus uhrauksiakin.
Parisuhteesta en osaa sanoa. Jotenkin luulen, ettet seurustele vielä lastesi isän kanssa.
Terveytesi kestää varmastikin. Mutta pidä huolta itsestäsi. Se on se, miten itse voit vaikuttaa asiaan. Ap
Eurojackpot rivit loppuvuodeksi ja oikeat kiitos
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:07"]Kuinka saisin ihastukseni ihastumaan minuun?
[/quote]
Et mitenkään. Sinä et voi asialle mitään. Se ihastuu jos on ihastuakseen. Tosi tylsää, mutta totta. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:47"]Miksi elämäni raskaimpana vuotena nuoruuden ystäväni on käätänyt selkänsä minulle? luulin, että tuemme aina toinen toisiamme tuli mitä tahansa. miksi minua kohdellaan kuin roskaa, vaikka olen kiltti ja reilu ystävä? Milloin saan vauvan? Kuinka kauan lapsettomuus kestää? Miten kestän elää tämän asian kanssa? Rakastaako mieheni minua oikeasti? Kuinka 30-vuotias pysyy nuorekkaan näköisenä? Kuinka saan laihdutettua? [/quote] Paljon visaisia kysymyksiä. Joskus läheiselle ihmiselle voi olla liian raskasta nähdä toisen paha olo. On helpompi ottaa etäisyyttä, vaikka eihän se sua kohtaan ole oikein. En usko, että ilkeyttään tai välinpitämättömyyttään on sua hylännyt. Joskus jaettu suru on kaksinkertainen suru. Silti väärin ystävältäsi sua kohtaan. Voisiko ystäväsi elämässä olla jotakin, miksi suojelee itseään nyt noin? Lapsettomuus ja vauvan saaminen. Jos yritystä on yli 6kk takana niin menkää hoitoihin. Kyllä se sieltä tulee, vaikket nyt sitä uskokaan. Uskon että miehesi rakastaa sua ihan oikeasti. Faktaa on että noin viiden vuoden kuluttua ikä alkaa näkyä kasvoilla. Voisin lätistä terveellisestä elämästä mutta en viitsi. Sitä tuubaa tulee joka tuutista. Pysy positiivisena, naura ja iloitse. Sillä tavalla pysyt kauniina. Ja laihduttaminen, onko sun ihan pakko laihduttaa? Jos ei, niin älä laihduta. :) Ap
[/quote]
Kerro enemmän tervellisestä elämästä??!! miten ehkäisen, että ei rupsahda iän karttuessa? ja mitä keinoja suosittelet?
[/quote]
Älä ota aurinkoa! Se on toimivin vinkki ihon hyvinvointiin. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 00:22"]Eurojackpot rivit loppuvuodeksi ja oikeat kiitos
[/quote]
En ole näkijä. Käy kysymässä näkijältä. Mä annan vain neuvoja.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:47"]Miksi elämäni raskaimpana vuotena nuoruuden ystäväni on käätänyt selkänsä minulle? luulin, että tuemme aina toinen toisiamme tuli mitä tahansa. miksi minua kohdellaan kuin roskaa, vaikka olen kiltti ja reilu ystävä? Milloin saan vauvan? Kuinka kauan lapsettomuus kestää? Miten kestän elää tämän asian kanssa? Rakastaako mieheni minua oikeasti? Kuinka 30-vuotias pysyy nuorekkaan näköisenä? Kuinka saan laihdutettua?
[/quote]
Paljon visaisia kysymyksiä. Joskus läheiselle ihmiselle voi olla liian raskasta nähdä toisen paha olo. On helpompi ottaa etäisyyttä, vaikka eihän se sua kohtaan ole oikein. En usko, että ilkeyttään tai välinpitämättömyyttään on sua hylännyt. Joskus jaettu suru on kaksinkertainen suru. Silti väärin ystävältäsi sua kohtaan. Voisiko ystäväsi elämässä olla jotakin, miksi suojelee itseään nyt noin?
Lapsettomuus ja vauvan saaminen. Jos yritystä on yli 6kk takana niin menkää hoitoihin. Kyllä se sieltä tulee, vaikket nyt sitä uskokaan.
Uskon että miehesi rakastaa sua ihan oikeasti.
Faktaa on että noin viiden vuoden kuluttua ikä alkaa näkyä kasvoilla. Voisin lätistä terveellisestä elämästä mutta en viitsi. Sitä tuubaa tulee joka tuutista. Pysy positiivisena, naura ja iloitse. Sillä tavalla pysyt kauniina. Ja laihduttaminen, onko sun ihan pakko laihduttaa? Jos ei, niin älä laihduta. :) Ap