Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole näkijä, mutta annan neuvoja. Kysy.

Vierailija
12.07.2015 |

Niin. Kysy.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:53"]luuletko ap että vetovoiman laki toimis ja miten sen sais käytäntöön myös mun kohdalla? On vaikea päästää omista peloista irti ja ajatella että joku olis jo olemassa vaikkei ole.  [/quote] Kaikille on olemassa useampi kuin yksi oikea. Niin hirvittävä klisee kuin se onkin, niin sun on rakastettava itseäsi, ennen kuin sua voi joku rakastaa. Se on totta. Toivon sulle rohkeutta, uskoa itseesi ja kykyä nähdä itsesi ulkopuolisen silmin. Olet hieno ihminen!

[/quote]

En tarkoittanut oikeaa ihmistä vaan ajastusta että jotain olis olemassa jo ennen kuin on, unelmien toteuttamista siis. Mut kiitos, olet piristävä 

Vierailija
22/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:36"]mutta kun vakipanossa ei ole sitä suurta rakkautta mukana. Mitä meillä on. Silloin kun ei heitellä toisiamme seinille. Näetkö tähän. Tiedän että tämä on kohtalo.  [/quote] Sun kohtalosi tossa suhteessa on päätyä ennenaikaisesti mullan alle. Joka ikinen päivä nykyisessä suhteessasi on hukkaan heitettyä. Ymmärrät sen sitten, kun suhde on loppu, et aiemmin. Muista sitten, että mä sanoin näin. Ei teidän välillä ole rakkautta. Teillä on riippuvuussuhde, eikä se ole rakkautta. Sua odottaa tosi rakkaus, mutta on susta kiinni, tuletko kokemaan sitä vai et. Ap

[/quote]

Kiitos. Oon jotenkin niin kiinni tässä draamassa. Tästä on tullu mulle niin "normaalia" että hälvenee välillä miten elämää eletään todellisesti. Lisäksi olen sotkenu päätäni kaikenmaailman new age shitillä jonka mukaan tää on mun kaksoisliekki ja sielu jne psykoottista saastaa. En tiedä. Osaatko sanoa miten irtautumisprosessi alkais kivuttomimmin? 
[/quote]

Älä lähde tohon kaksoisliekki ja sieluhommiin ollenkaan mukaan! Ei! Olen nähnyt, mihin se voi johtaa. Älä sekoita päätäsi. Eletään vaan normaalia elämää, uskotaan mihin uskotaan, muttei anneta sen ohjailla. Onko sun mahdollista irtautua esim. muuttamalla toiselle paikkakunnalle? Olisko sulla nyt tilaisuus tehdä jotakin, mitä olet joskus harkinnut, mutta aika on tuntunut väärältä. Mun mielestä paras olisi totaalinen irtautuminen. Hakeudu tavallisten ihmisten pariin. Aluksi voi tuntua tylsältä, mutta löydät kyllä elämän ilon ja onnellisuuden. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäisi tehdä? Olen mies ja ainakun käyn kusella esinahan ja terskan väliin jää muutamat tipat eikä lähde ravistelemalla. Sen jälkeen kastuu housut ja näin, kun käy 7 kertaa päivässä niin alkaa varmaan haista? Onko normaalia? Jos ei mitä teen?

Vierailija
24/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden rakkaus polttaa sydänalaa. Mistä tiedän onko sillä enää samaa tunnetta?

Vierailija
25/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:53"]luuletko ap että vetovoiman laki toimis ja miten sen sais käytäntöön myös mun kohdalla? On vaikea päästää omista peloista irti ja ajatella että joku olis jo olemassa vaikkei ole.  [/quote] Kaikille on olemassa useampi kuin yksi oikea. Niin hirvittävä klisee kuin se onkin, niin sun on rakastettava itseäsi, ennen kuin sua voi joku rakastaa. Se on totta. Toivon sulle rohkeutta, uskoa itseesi ja kykyä nähdä itsesi ulkopuolisen silmin. Olet hieno ihminen!

[/quote]

En tarkoittanut oikeaa ihmistä vaan ajastusta että jotain olis olemassa jo ennen kuin on, unelmien toteuttamista siis. Mut kiitos, olet piristävä 
[/quote]

Ok. En osaa ajatella noin abstraktisti, mutta ei, sitä jotakin ei ole olemassa. Sinä luot sen, jos olet luodaksesi. Ap

Vierailija
26/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä paksuisen anustapin hankin? Olis tarvetta sellaiselle koska haluan levittää anaaliani niin, että sinne pahtuu 2 penistä kerralla

Vierailija
27/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:58"]Olen aikuinen nainen, jolla olisi paljon annettavaa oikealle miehelle. Olen jo pitkään elänyt yksin. Tulenko pian löytämään elämäni rakkauden?
[/quote]

Varmasti tulet. Vaikutat fiksulta jalat maassa tyypiltä. Elä normaalia arkea, nauti joka hetkestä, älä etsi. Kun tapaat tulevan miehesi, niin asiat alkaa tapahtua vauhdilla. Näin uskon, että sulle tapahtuu.

Vierailija
28/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan purettua lapsettomuuden tuskaa? Pitäisi hyväksyä se jotenkin eikä pillahtaa itkuun aina kun näen leluja, lapsia tai lastentarvikkeita.

Vierailija
29/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:04"]Mitä mun pitäisi tehdä? Olen mies ja ainakun käyn kusella esinahan ja terskan väliin jää muutamat tipat eikä lähde ravistelemalla. Sen jälkeen kastuu housut ja näin, kun käy 7 kertaa päivässä niin alkaa varmaan haista? Onko normaalia? Jos ei mitä teen?
[/quote]

En tiedä, onko normaalia. Luulisin että on. Pyyhi paperilla. Niin me naisetkin tehdään. Ap

Vierailija
30/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:05"]Nuoruuden rakkaus polttaa sydänalaa. Mistä tiedän onko sillä enää samaa tunnetta?
[/quote]

Ota yhteyttä, juttelette ja siinä se selviää. Muuta keinoa sulla ei ole selvittää asiaa. Ap

Vierailija
31/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:43"]Missä näet minut 5 vuoden päästä?
[/quote]

Sulla on pari vaihtoehtoa. Joko asetat itsellesi päämäärän, jonkun tavoitteen ja alat elää sitä kohti tai sitten kuvittelet että kohtalo johdattelee elämääsi ja passivoidut. Pallo on sulla. Missä sä haluat olla viiden vuoden kuluttua? Ap
[/quote]

Kyllä sitä jo haudanroopiin joutas

Vierailija
32/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:09"]Minkä paksuisen anustapin hankin? Olis tarvetta sellaiselle koska haluan levittää anaaliani niin, että sinne pahtuu 2 penistä kerralla
[/quote]

Anustapin paksuudella ei juurikaan ole tekemistä asian kanssa. Sulkijalihas on lihas, sen sanoo jo nimikin. Se venyy ja supistuu, niin kuin moni muukin lihas. Tärkeintä on se, että osat rentoutua ja rentouttaa ryppyreikäsi. Ja paljon liukkaria. Kyllä ne penikset sinne sujahtaa! Iloisia hetkiä! Ap

Vierailija
33/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:41"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:36"]mutta kun vakipanossa ei ole sitä suurta rakkautta mukana. Mitä meillä on. Silloin kun ei heitellä toisiamme seinille. Näetkö tähän. Tiedän että tämä on kohtalo.  [/quote] Sun kohtalosi tossa suhteessa on päätyä ennenaikaisesti mullan alle. Joka ikinen päivä nykyisessä suhteessasi on hukkaan heitettyä. Ymmärrät sen sitten, kun suhde on loppu, et aiemmin. Muista sitten, että mä sanoin näin. Ei teidän välillä ole rakkautta. Teillä on riippuvuussuhde, eikä se ole rakkautta. Sua odottaa tosi rakkaus, mutta on susta kiinni, tuletko kokemaan sitä vai et. Ap [/quote]   Kiitos. Oon jotenkin niin kiinni tässä draamassa. Tästä on tullu mulle niin "normaalia" että hälvenee välillä miten elämää eletään todellisesti. Lisäksi olen sotkenu päätäni kaikenmaailman new age shitillä jonka mukaan tää on mun kaksoisliekki ja sielu jne psykoottista saastaa. En tiedä. Osaatko sanoa miten irtautumisprosessi alkais kivuttomimmin?  [/quote] Älä lähde tohon kaksoisliekki ja sieluhommiin ollenkaan mukaan! Ei! Olen nähnyt, mihin se voi johtaa. Älä sekoita päätäsi. Eletään vaan normaalia elämää, uskotaan mihin uskotaan, muttei anneta sen ohjailla. Onko sun mahdollista irtautua esim. muuttamalla toiselle paikkakunnalle? Olisko sulla nyt tilaisuus tehdä jotakin, mitä olet joskus harkinnut, mutta aika on tuntunut väärältä. Mun mielestä paras olisi totaalinen irtautuminen. Hakeudu tavallisten ihmisten pariin. Aluksi voi tuntua tylsältä, mutta löydät kyllä elämän ilon ja onnellisuuden. Ap

[/quote]

mihin se voi sitten johtaa? t. toinen hörhö

Vierailija
34/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:11"]Miten saan purettua lapsettomuuden tuskaa? Pitäisi hyväksyä se jotenkin eikä pillahtaa itkuun aina kun näen leluja, lapsia tai lastentarvikkeita.
[/quote]

Voi ei. Aika. Aika, aika ja aika. Nyt on aika surra. Jossakin vaiheessa suru muuttaa muotoaan ja surun kanssa oppii elämään. Kaikkea hyvää sinulle <3 Ap

Vierailija
35/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:41"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:36"]mutta kun vakipanossa ei ole sitä suurta rakkautta mukana. Mitä meillä on. Silloin kun ei heitellä toisiamme seinille. Näetkö tähän. Tiedän että tämä on kohtalo.  [/quote] Sun kohtalosi tossa suhteessa on päätyä ennenaikaisesti mullan alle. Joka ikinen päivä nykyisessä suhteessasi on hukkaan heitettyä. Ymmärrät sen sitten, kun suhde on loppu, et aiemmin. Muista sitten, että mä sanoin näin. Ei teidän välillä ole rakkautta. Teillä on riippuvuussuhde, eikä se ole rakkautta. Sua odottaa tosi rakkaus, mutta on susta kiinni, tuletko kokemaan sitä vai et. Ap [/quote]   Kiitos. Oon jotenkin niin kiinni tässä draamassa. Tästä on tullu mulle niin "normaalia" että hälvenee välillä miten elämää eletään todellisesti. Lisäksi olen sotkenu päätäni kaikenmaailman new age shitillä jonka mukaan tää on mun kaksoisliekki ja sielu jne psykoottista saastaa. En tiedä. Osaatko sanoa miten irtautumisprosessi alkais kivuttomimmin?  [/quote] Älä lähde tohon kaksoisliekki ja sieluhommiin ollenkaan mukaan! Ei! Olen nähnyt, mihin se voi johtaa. Älä sekoita päätäsi. Eletään vaan normaalia elämää, uskotaan mihin uskotaan, muttei anneta sen ohjailla. Onko sun mahdollista irtautua esim. muuttamalla toiselle paikkakunnalle? Olisko sulla nyt tilaisuus tehdä jotakin, mitä olet joskus harkinnut, mutta aika on tuntunut väärältä. Mun mielestä paras olisi totaalinen irtautuminen. Hakeudu tavallisten ihmisten pariin. Aluksi voi tuntua tylsältä, mutta löydät kyllä elämän ilon ja onnellisuuden. Ap

[/quote]

mihin se voi sitten johtaa? t. toinen hörhö
[/quote]

Menetätte mielenterveytenne. :( Ap

Vierailija
36/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minun lähteä nykyisestä parisuhteestani, vaikka en tiedä onko ongelmana oikeasti kumppanin käytös minua kohtaan vai heikko itsetuntoni ja vilkas mielikuvitukseni?

Vierailija
37/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 22:43"]Missä näet minut 5 vuoden päästä?
[/quote]

Sulla on pari vaihtoehtoa. Joko asetat itsellesi päämäärän, jonkun tavoitteen ja alat elää sitä kohti tai sitten kuvittelet että kohtalo johdattelee elämääsi ja passivoidut. Pallo on sulla. Missä sä haluat olla viiden vuoden kuluttua? Ap
[/quote]

Kyllä sitä jo haudanroopiin joutas
[/quote]

Sinnekö oikeasti haluat? Ap

Vierailija
38/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:19"]Pitäisikö minun lähteä nykyisestä parisuhteestani, vaikka en tiedä onko ongelmana oikeasti kumppanin käytös minua kohtaan vai heikko itsetuntoni ja vilkas mielikuvitukseni?
[/quote]

Ei pidä lähteä. Jotenkin nyt tuntuu, että jälkimmäinen vaihtoehto on se oikea. Tee töitä itsetuntosi kanssa. Rakasta itseäsi, älä koskaan ajattele itsestäsi negatiivisesti. Anna kumppanillesi mahdollisuus rakastaa sua. Ap

Vierailija
39/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako mennä leikkaukseen vai ei? Parantaisiko se elämänlaatuani?

Vierailija
40/73 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 23:19"]Pitäisikö minun lähteä nykyisestä parisuhteestani, vaikka en tiedä onko ongelmana oikeasti kumppanin käytös minua kohtaan vai heikko itsetuntoni ja vilkas mielikuvitukseni?
[/quote]

Ei pidä lähteä. Jotenkin nyt tuntuu, että jälkimmäinen vaihtoehto on se oikea. Tee töitä itsetuntosi kanssa. Rakasta itseäsi, älä koskaan ajattele itsestäsi negatiivisesti. Anna kumppanillesi mahdollisuus rakastaa sua. Ap
[/quote]

Mutta jos kumppani ei ole kertaakaan jo vuoden kestäneen suhteen aikana kertonut rakastavansa, onko edes toivoa, että hän vielä joskus rakastaisi?