Nuoletko miehesi palleja?
Kommentit (52)
Vanha ketju kuin mikäkin. Mutta ällöttävältä kuulostaa. Ei aiheuta jatkotoimenpiteistä.
Tottakai, kun ukko tykkää siitä. Ei ole ajellut, olen sanonut asiasta, että se on minulle millyttävämpää, että koitahan itse nuolla päänahkaani hiusten läpi. Ukolla ei ole mitään ajelua vastaan, mutta se on vain jäänyt. Haluaisi että minä ajelen, ja voisin kyllä ajella, jos tuo koneen yläkertaan, laitaaa sängyn päälle pyyhkeen johon karvat menevät, ja siivoaa sitten koko homman karvoineen päivineen. Ei ole tapahtunut :D Nuollaan sitten karvaisia palleja :D Toki hänkin saisi sitä hommaa pitempään, ja antaumuksellisemmin, jos ajaisi karvansa, tai näisi tuon vaivan että minä ajaisin, mutta ilmeisesti on tyytyväinen näinkin, joten aivan sama minulle :)
Ööö.... kuka sanoi, että katselen pimppiäni peilistä VESSASSA! 😂 Ihailen sitä välillä sooloillessa ja muutenkin. Vaihdan kuvia mieheni kanssa, kuvatessakin näen: Se on puhdas ja muutenkin kaunis.
Aamu- ja iltapesut ja tietty ennen seksiä.
Oli kyllä niin pöljä kommentti, että Penttikö se taas siellä vai kuka naisvihaaja heti aamusta?
Oikeastinainen kirjoitti:
Ööö.... kuka sanoi, että katselen pimppiäni peilistä VESSASSA! 😂 Ihailen sitä välillä sooloillessa ja muutenkin. Vaihdan kuvia mieheni kanssa, kuvatessakin näen: Se on puhdas ja muutenkin kaunis.
Aamu- ja iltapesut ja tietty ennen seksiä.
Oli kyllä niin pöljä kommentti, että Penttikö se taas siellä vai kuka naisvihaaja heti aamusta?
Sheivaatko kaikki pois?M25
Ilman muuta nuolen mieheni karvattomia palleja, hyväilen samalla käsillä niitä ja pepun aluetta myös. Niin ja siihenhän se sitten menee että suihin otolla jatkan miestä kiusaten orgasmiin asti.
nainen. kirjoitti:
Ilman muuta nuolen mieheni karvattomia palleja, hyväilen samalla käsillä niitä ja pepun aluetta myös. Niin ja siihenhän se sitten menee että suihin otolla jatkan miestä kiusaten orgasmiin asti.
Annatko miehen niinku facefack.Sun suuhun?M25
Vierailija kirjoitti:
Karviaisia ei varmaan kukaan edes yritä nuolla? Ap
No eiköhän karvaiset naisetkin ole suuseksiä saaneet. Miksi siis mies ei saisi?
Vierailija kirjoitti:
Nuolen ja on karvat. Mieheni on tosi karvainen ja pitää naisten säärikarvojenkin ajelua turhuutena.
Mahtava mies sulla!
Tottakai nuolen jos mies tykkää. Mikä ihmeen juttu tämä on että miestä ei saisi miellyttää ollenkaan? En ymmärrä tätä palstaa yhtään, täynnä katkeria ihmisraunioita, varsinkin se nainen joka tietää kaikkien naisten tyydytyksestä kaiken.
Jännää. Miten vähän jotkut vai sanoisko 'useimmat naiset' eivät ole tietoisia luonnollisesta ihmisen anatomiasta? Niin miehen kuin naisen genitaaliosissa on nin paljon samaa. Kaikkihan tietävät toki vai sanousko 'useimmat ihmiset' tietävät että ihmisen iho on se suurin tuntoaisti? Kyllä. Se on ihmisellä suurin.
Sen sijaan epäilen että monikaan vai sanoisko taas 'useimmat naisista' eivät tiedä että se mikä on naisella klitorista (tuo kokonaisuudessaan lähes 'y-kirjaimen' muotoinen alue tuolla naisen haarukassa. Se sama erogeenisesti genitaalialueella miehellä on missä pallit sijaitsee.
Naiset jotka jättävät tämän huomioitta tai 'vähättelevät sen alueen merkitystä' miehen seksuaalisen kiihoittumisen suhteen. Olette täysin noviiseja ja kykenemättömiä tyydyttämään ketään seksuaalisesti. (Ette voi nipottaa itse mistään kun että 'itsekään mitään mistään tiedä').
Reilua? Oikeasti se on.
Vierailija kirjoitti:
En, täysin vastenmielinen ajatus.
Noviisi. Se tyypillinen:' ei mistään (luonnollisesta ihmisen anatomiasta) mitään mistään tietävä'.
Se on surku. Sulle itselle myös.
Kyttäät toosaasi peilillä aina kun käyt vessassa? Just... Kyllä mä tiedän sen olevan puhdas ilman mitään peilileikkejäkin. Sitä kutsutaan pesemiseksi.
N36