Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujouluun seksikkäänä

Vierailija
24.10.2013 |

Miksi naiset pukeutuvat pikkujouluun huiman seksikkäästi?  Mikä on pahin ja mikä paras kokemuksenne pikkujouluista....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin söittekö naiset vieraiden siemenet? nehän oli suihkussa käynyt ennen..

Vierailija
2/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pikkujouluun pieni flirtti kuuluu. Ja naiset osaa kyllä vetää oikeista naruista.

Paras ja samalla pahin kokemus oli uuden työpaikkani pikkujouluissa, loppuillasta tanssilattialla oltiin jo melko rohkeita kun tanssiessa kourin kaksin käsin ISOrintaisen sihteerimme rintoja ja aika vähän välitimme muista. No mitään sen kummemmin paheksuvia katseita en huomannut, kaikilla hyvä meno ;) mutta eipä jäänyt toiminta toimitusjohtajaltakaan huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin ja miksi naisella pitää olla uudet ja seksikkäät alusvaattet?

Vierailija
4/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....stay up.it, ihan pienet pikkarit,  lyhyt hame,  löysä valkoinen villapaita, ja sellaiset push-up liivit,  jotka nostavat isot rintani mukavasti esille ja näkyville avoimesta kaula-aukosta....Miksi?  Ainoa kerta vuodesta, kun saa luvan lähteä seksiä tihkuvana ulos ja vielä on sallittua kiusata miehiä. Ei pieni flirtti, eikä kosketuskaan ole pahitteeksi,  kotona oma mies kuumana ja saa aina lisää vauhtia tästä....

Vierailija
5/13 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huonon itsetunnon omaava mies. Minulle tulee sellainen olo kun puolisoni käy juhlissa yksin, että hän pettäisi minua ja että hänellä olisi rakastaja. Kyllähä hän laittautuu ja pukeutuu juhliin niinkuin pitäisikin, olemmehan kaksistaankin käyty juhlimassa ja samalla tyylillä on laittautunut. Mutta eihän ketään voi omistaa, minkäs sille teet kun toi nuppi on tollanen.

Vierailija
6/13 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä ihana juhlamme, pikkujoulu, aiheuttaa perheissä varsinaisia pussy riots, koska varsinkin miehet ovat niin omistushaluisia, etteivät heidän naisensa saisi edes kerran vuodessa vähän irroitella. Sitten meuhkataa kotona pikkujoulun jälkeen, jos pikkulinnut hiukan laulaa, mitä juhlissa on tapahtunut tai ollaan muuten mustiksia. Mikä tapahtuu pikkujouluissa se myös jää sinne. Tää on hyvä pointti muistaa ukkoset.

Vierailija
7/13 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:48"]

Valitettavasti tämä ihana juhlamme, pikkujoulu, aiheuttaa perheissä varsinaisia pussy riots, koska varsinkin miehet ovat niin omistushaluisia, etteivät heidän naisensa saisi edes kerran vuodessa vähän irroitella. Sitten meuhkataa kotona pikkujoulun jälkeen, jos pikkulinnut hiukan laulaa, mitä juhlissa on tapahtunut tai ollaan muuten mustiksia. Mikä tapahtuu pikkujouluissa se myös jää sinne. Tää on hyvä pointti muistaa ukkoset.

[/quote]

Niin kuten tuossa kirjoitin niin itsetuntoni on huono. Jos se olisi parempi ehkä minun ajatukset olisivat positiivisia. Kuten kirjoitin, ei ketään voi omistaa. Käynhän

minäkin silloin tällöin kavereiden kanssa pitämässä hauskaa. Vierasta naista en voisi naida koska on sellainen kun omatunto, sen kanssa pitäisi elää jos kävisin vieraissa. Minun psyyke ei sitä kestäisi, ja kertoisin varmaan jossain vaiheessa vaimolleni asiasta. Naimisissa olen, ja uskollisena pysyn. Mutta täytyy myöntää jos olisin yksin niin tulisi varmaan pantua aika usein. Esimerkiksi pikkujouluissa olisi kyllä vapaata riistaa. Mutta Ei kun ei.

Vierailija
8/13 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 16:00"]

.....stay up.it, ihan pienet pikkarit,  lyhyt hame,  löysä valkoinen villapaita, ja sellaiset push-up liivit,  jotka nostavat isot rintani mukavasti esille ja näkyville avoimesta kaula-aukosta....Miksi?  Ainoa kerta vuodesta, kun saa luvan lähteä seksiä tihkuvana ulos ja vielä on sallittua kiusata miehiä. Ei pieni flirtti, eikä kosketuskaan ole pahitteeksi,  kotona oma mies kuumana ja saa aina lisää vauhtia tästä....

[/quote]

mikäs sen ihanampaa kuin tietää että oma puoliso kelpaa ja saat toisetkin miehet kuumaksi, voiko siitä olla kuin ylpeä?

M43nääsville

Vierailija
9/13 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:48"]

[/quote]

Niinpä niin. Kummasti on lähipiirissä naisetkin pillastunut, jos ovat saaneet vihiä miesten saunailloista. On se kumma, että se oma irroittelu on aina harmitonta flirttiä ja puolisolla sama on pettämistä.

Vierailija
10/13 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa se. Vaimoni kotona ollessaankin ottaa pari kolme siideriä on hetken päästä kalussani kiinni imuttamassa. Miten siellä pikkujouluissa sitten pikku hiprakassa onnistuu pitämään lovensa kii.

Vierailija
11/13 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

testataan, tuun teille olusille. annetaan vaimollesi pari sidukka katotaan käykö molempien vehkeisiin kiinni

Herra

Vierailija
12/13 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 14:26"]

testataan, tuun teille olusille. annetaan vaimollesi pari sidukka katotaan käykö molempien vehkeisiin kiinni

Herra

[/quote]

Veikkaisin että sinun. Mutta en voi sietää pettämistä. Toki lukeehan näissä jutuissa kun kolme miestä oli yhtäaikaa kimpussa. Pappi sano meille aammen ja siinä se.

Vierailija
13/13 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän se ole pettämistä jos olet mukana...annetaan naiselle tuplat  ;)

Herra

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän