Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoletko miehesi palleja?

Vierailija
12.07.2015 |

Jos kyllä, onko karvat poistettu vai ei?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:59"]

Meillä on sellaiset Artekin nelijalkaiset pallit, joita voi myös nuolla. Ihan eri tuntuma kuin IKEAn palleissa. Kokeilkaa vaikka.

[/quote]

Hei mullakin on! Harjoittelen niillä! T: 5

Vierailija
22/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN, KOIRANI HOIRAA SEN ASIAN, MINÄ TAAS NUOLEN KOIRAN PALLEJA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee oksennusfefleksi pitkistä munakarvoista. Mies ei ajele mut ei yleensä pyydäkään nuolee palleja. Imeä.. on vaikea kun miehellä on poikkeukselliset suuret boltsit. Miltä se sitten tuntuis jos pientä aluetta imee varmaan ikävältä...?

Vierailija
24/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minä loukkaantuisin verisesti siitä, jos nainen antaisi suuseksiä ja välttelisi sitä aluetta. Joillakin naisilla on täysin käsittämätön logiikka tässä asiassa eli he saattavat suostua vaaralliseen ja kivuliaaseen anaaliseksiin, naamalle laukeamiseen ja ylipäänsä peniksen ottamiseen suuhun kaikkine smegmoineen, virtsajämineen, touhutippoineen sun muineen, mutta kivespussia vältellään kuin ruttoa, vaikka se on hajuton, eritteetön ja kuiva.

Se on vähän sama asia, kuin jos mies suostuisi nuolemaan vain klitoriksen ympäriltä, mutta vierastaisi häpyhuulia, vaikka naisillakin kertyy vastaavanlaista töhnää juuri sinne häpykielen seudulle. Toki tätä vertausta heikentää se, että naiset eivät muutenkaan välitä suuseksistä yhtä paljon ja häpyhuulet ovat lähes tunnottomat kiveksiin verrattuna, mutta toki naisellekin olisi varmasti silti loukkaavaa ja ikävää, jos mies välttelisi ja vierastaisi niin näkyvää ja itsestäänselvää aluetta.

Ja tämän tiedän siitä, koska olen nähnyt julkkisponotähtien sanovan näin haastattelussa, olen nähnyt palstanaisten sanovan näin ja jollakin toisella suomipalstalla eräs nainen kerran kirjoitti, että imee kyllä peniksen yhden yön jutuissa, mutta sen alta ainoastaan jossakin vakavammassa suhteessa.

Tietysti tuo kuvaa vain osaa naisista, mutta tällainenkin riski ja vaara miesten tiellä siis on.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
25/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjööö!!!

Vierailija
26/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:32"]Jos kyllä, onko karvat poistettu vai ei?
[/quote]
Parasta aikaa

Vierailija
27/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole koskaan keneltäkään nuollut. Eikä kukaan ole pyytänyt, onkohan se kuinka yleistä!?

Vierailija
28/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako syylät tai hilseilee ihottuma pallien nuolua?

Vierailija
29/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan koiran pallit suuhuni ja vatkaan niin kauan sen munaa että se tiristää spermat suuhuni.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
30/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:36"]Kiihottuneena ovat kiinteät, eikö? Mies ilmoitti tänään hoitavansa koko alapäänsä karvattomaksi jotta voin nuolla palleja. Ajattelin vain kysyä, onko se miten yleistä. Ap
[/quote]

Ihania suunnitelmia teillä illaksi! :)

Vierailija
31/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen mut eivät ole ajellut. Mua ei karvat haittaa oikeastaan ollenkaan. Mieluummin tosin nuolen välilihaa ja peppureikää. Pallit on sellaiset löllyrät, kiinteää on kivempi nuolla. Äsken imin ja nuoleskelin varmaan tunnin pariin eri otteeseen.

Vierailija
32/52 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aika maukkaan orkun pari iltaa sitten kun muija veteli liukkarilla käteen ja hieroi toisella kädellä perseen ja pallien välistä ja täysin varoittamatta imas molemmat pallit kuumaan märkään suuhun niin kyllä lenti mälliä ja paljon

Vierailija
33/52 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut niitä nuolla tai muutenkaan pahemmin koskea. Olen kyllä kysynyt että haluaisiko, mutta en saa lupaa. Kuulemma yliherkät pallit, ei halua itsekään koskea niihin ellei ole pakko. :D

Vierailija
34/52 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ. Kaappaan molemmat palloset suuhuni yhtäaikaisesti, ihanaa!

Vierailija
35/52 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuolen :-) Karvattomina ovat miellyttävämmät, mutta nuolen karvaisenakin. Vähän vaihtelee miten tuo kundi jaksaa itseään sheivata. Nuolen pallit, välilihan ja pyörittelen kieltä pepullakin. Voin laittaa sormen peppureikään ja jatkan nuolemista. Hemmetti kun panettaa eikä ole miestä just nyt saatavilla!

Vierailija
36/52 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä, Mutta kun en saaa koskaan miestä!

Vierailija
37/52 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sen lutkuttaa mukavasti ja en ajele koska tulee haava22

Vierailija
38/52 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ja ei oo ajeltu

Vierailija
39/52 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin, imisin jne, muttei mieheni halua. Ei siis tykkää. Menisi karvoilla tai ilman.

Miehet on tuossa erilaisia näköjään, jotkut nauttii, jotkut kokee vain kutittavana / ei tunnu miltään / pelkääkö, että sattuu.

Vierailija
40/52 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minä loukkaantuisin verisesti siitä, jos nainen antaisi suuseksiä ja välttelisi sitä aluetta. Joillakin naisilla on täysin käsittämätön logiikka tässä asiassa eli he saattavat suostua vaaralliseen ja kivuliaaseen anaaliseksiin, naamalle laukeamiseen ja ylipäänsä peniksen ottamiseen suuhun kaikkine smegmoineen, virtsajämineen, touhutippoineen sun muineen, mutta kivespussia vältellään kuin ruttoa, vaikka se on hajuton, eritteetön ja kuiva.

Se on vähän sama asia, kuin jos mies suostuisi nuolemaan vain klitoriksen ympäriltä, mutta vierastaisi häpyhuulia, vaikka naisillakin kertyy vastaavanlaista töhnää juuri sinne häpykielen seudulle. Toki tätä vertausta heikentää se, että naiset eivät muutenkaan välitä suuseksistä yhtä paljon ja häpyhuulet ovat lähes tunnottomat kiveksiin verrattuna, mutta toki naisellekin olisi varmasti silti loukkaavaa ja ikävää, jos mies välttelisi ja vierastaisi niin näkyvää ja itsestäänselvää aluetta.

Ja tämän tiedän siitä, koska olen nähnyt julkkisponotähtien sanovan näin haastattelussa, olen nähnyt palstanaisten sanovan näin ja jollakin toisella suomipalstalla eräs nainen kerran kirjoitti, että imee kyllä peniksen yhden yön jutuissa, mutta sen alta ainoastaan jossakin vakavammassa suhteessa.

Tietysti tuo kuvaa vain osaa naisista, mutta tällainenkin riski ja vaara miesten tiellä siis on.

-Mies 29v + 1v-

Mitä ihmettä?

1) minun klitoriksessani ei ainakaan ole mitään "TÖHNÄÄ", pidän pimpin puhtaana ja katson peilillä että on hyvännäköinen ja siisti

2) tämä nainen ainakin tuumaa, että suuseksi on PARASTA

3) kaikkia miehiä ei millään lailla kiinnosta kivesten käsittely millään tavalla (esim. omaani) eli et voi verrata häppärien "tunnottomuus" vs kivesnautinto, taitaa olla ihan henkilökohtaisia ominaisuuksia nämä JA nainen ei siis välttämättä tiedä, että joku mies tykkäisi kun kiveksiä hyväillään tai nuollaan eli ei ehkä välttele kuin ruttoa muttei aavista, että niin pitäisi tehdä

4) ei minulla tarvisi nuolla klitoriksen "ympäriltä" vaan imeä itse nuppua.

Melkoista yleistämistä viestissäsi.

Ehkei kannata loukkaantua verisesti vaan kertoa, mistä nauttii, ja pyytää sitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme