Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naama punaisena ja hengitys vinkuen hölkkäävästä läskistä?

Vierailija
12.07.2015 |

Ja täysin rehellisiä vastauksia toivon. Olen juurikin tuo punanaamainen lyllerö joka epätoivoisesti yrittää kohottaa kuntoaan välillä kävellen ja välillä hölkäten. En tiedä mistä johtuu, mutta naamastani tulee kauttaaltaan kirkkaan punainen jo heti alussa ja puna vaan syvenee kun matka pitenee.

Hävettää olemukseni. Näytän varmaan säälittävältä. Yritän peitellä naamaani lippiksen alla kun joku tulee vastaan. Jos joku tulee takaa ohi, niin mietin miten järkyttävä näky olin varmasti ohittajalle kun läskiperse vaan hyllyi huohotuksen tahtiin...

Mitä te muut kuntoilijat oikeasti ajattelette?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihanaa: joku samankaltainen. Saattaisin hymyillä ystävällisesti ja arvostan yritystä. Tämä. 166cm ja 80kg

Vierailija
2/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että tsemppiä, anna palaa, ja muista ruokavalio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan rehellisesti: ajattelen, että "mahtavaa, tuo ihminen haluaa päästä parempaan kuntoon ja tiputtaa painoaan!". Ja muuten, kyllä munkin naama punottaa jo varmaan puolen kilsan hölkän jälkeen :). Liikunnasta tulee niin hyvä olo, eikö vaan? Ja se itsensä voittaminen ja kun huomaa miten nopeasti kunto kuitenkin nousee. Tsemppiä sulle kovasti, älä vaan lopeta, äläkä mieti mitä muut ajattelee, sehän on niiden muiden ongelma!

Vierailija
4/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että wau, mahtavaa! Ihan oikeasti. Ja samalla lailla ajattelen kaikista punkeroista jotka hikoilevat salilla. Mun mielestä on hienoa että ovat aloittaneet liikkumaan.

Vierailija
5/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on huonossa kunnossa mutta hyvä että liikkuu, eihän se kunto muuten siitä ikinä kohenisi. Jos on selvästi lihava niin saattaa vilahtaa joku ajatus siitä että toivottavasti on laittanu syömiset kuntoon myös. En usko että muut sua kovin paljon kattoo siellä  lenkkipoluilla, eiköhän useimmat keskity siinä ihan omiin asioihinsa.

Vierailija
6/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että toivottavasti jaksat lenkin loppuun etkä pysähdy seuraavalle grillille syömään makkaraperunoita.

Vierailija
7/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Keskityn ihan omaan puuskutukseeni. Paska kunto meinaan mullakin, vaikka laiha olenkin. 

Vierailija
8/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todenmukaisesti, useinkaan en ajattele oikeastaan mitään sen kummempaa kuin muistakaan kanssalenkkeilijöistä. Joskus muistan ajatelleeni kuvailusi kaltaisen teinipojan nähdessäni, että onpa hieno homma, kun lähtee lenkille eikä istu tietokoneen ääressä. Itse olen 175/54, enkä todellakaan ajattele ihmisistä rumasti, elleivät käyttäydy mua tai toisia kohtaan rumasti.

Vierailija
9/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että anna rasvan palaa houmie.

Vierailija
10/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuot huvitusta kanssalenkkeilijöille. Lisäksi olet varoittava esimerkki siitä, miten itsensä lihottaminen kostautuu.

Vierailija
11/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että voi vittu tuo tankkikin jaksaa juosta ja minä en, pakko alkaa itsekin kuntoilla.

Vierailija
12/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua. Läskien kanssa on pirun raskasta juosta. Toivottavasti tuottaa tulosta ja jalat kestävät juoksua.

Vierailija
13/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen :) Toivon että innostus jatkuu..

Vierailija
14/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen useimmat tuskin ajattelee yhtään mitään! Korkeintaan että hienoa että sinulla riittää tsemppiä! Jos joku jotain ilkeää ajattelee niin sitten hänellä on jotain omia ongelmia. Hienoahan se on että jaksat urheilla!

Vierailija
15/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavsti ei kuntoile liian rankasti kuntoonsa nähden.

Vierailija
16/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea vaikka uimaan jos lenkkeily ärsyttää.

Vierailija
17/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Minäkin olen ajatellut itsestäni samaa. En kyllä ole läski, mutta olen huonokuntoinen ja minulla on ongelmia sydämen kanssa. Kun menen lenkille, juoksen max 3km todella hengästyneenä (hengästyn n.1.5 porrasvälin nousussa). Usein muut lenkkeilijät kääntyvät katsomaan kun puuskutan. Olisi kiva, jos omistaisin vaikka paidan, jossa sanottaisiin, että olen tosi ylpeä itsestäni kun yritän :-).

Vierailija
18/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin ehkä että huh, näyttääpä raskaalta. Että kannattais aloittaa kuntoilu pitkillä, reippailla kävelylenkeillä ja siirtyä juoksuun kun kunto kestää juosta. En tosiaan itte ole mikään personal trainer, mutta tällainen saattaisi tulla mieleen.

Kerroit kyllä että välillä kävelet, mutta sitähän mä en tietäis jos tulisit lenkkipolulla juosten vastaan.

Itte olen pullukka myös ja tosiaan tuon reippaan kävelyn ja sauvakävelyn kautta nyt aloitan kunnon kohottamista. Juoksin aikoinani aktiivisesti mutta nyt yritän rapakunnon kautta takaisin uuteen nousuun.

Tsemppiä joka tapauksessa, toi sun metodi voi olla ihan hyvä vaikka naama punottaakin! :) Älä välitä mitä muut ajattelevat!

Vierailija
19/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, katsoisin varmaan, että tuokin kulkee minua kovempaa :D Lenkkikunto on tässä työn alla itselläkin. Nykyterminologiaa hyödyntäen olen tällainen laiha läski ja suorituskyky kuin kuolleella.

Tsemppiä sinulle, suotta häpeät. Oikein mukavaa kesän jatkoa!

Vierailija
20/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep on doing that :)