Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naama punaisena ja hengitys vinkuen hölkkäävästä läskistä?

Vierailija
12.07.2015 |

Ja täysin rehellisiä vastauksia toivon. Olen juurikin tuo punanaamainen lyllerö joka epätoivoisesti yrittää kohottaa kuntoaan välillä kävellen ja välillä hölkäten. En tiedä mistä johtuu, mutta naamastani tulee kauttaaltaan kirkkaan punainen jo heti alussa ja puna vaan syvenee kun matka pitenee.

Hävettää olemukseni. Näytän varmaan säälittävältä. Yritän peitellä naamaani lippiksen alla kun joku tulee vastaan. Jos joku tulee takaa ohi, niin mietin miten järkyttävä näky olin varmasti ohittajalle kun läskiperse vaan hyllyi huohotuksen tahtiin...

Mitä te muut kuntoilijat oikeasti ajattelette?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että positiivista, että sinäkin hoidat kuntoasi. Samalla mietin, ethän ole aloittanut liian rankasti. Siinä hajoaa äkkiä polvet ym.

Minullakin muuten menee naama aina tulipunaiseksi pienestäkin ponnistelusta, enkä edes ole ylipainoinen. Inhottava ominaisuus.

Vierailija
22/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekee mieli aina pysäyttää ja halata ja sanoa että kyllä se siitä. Ja että pikku hiljaa helpottaa ja upeaa! Olet upea!

Tämä koska 2 vuotta sitten tuo oli minä. Nyt kulkee jo lenkki helposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikoo on riskillä ruma , mutta yrittänyttä ei laiteta/panna   ja nälkä sillä kuitenkin on ja on kovaa vauhtia matkalla kohti jääkaappia  :D

Vierailija
24/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:16"]

Ajattelen, että positiivista, että sinäkin hoidat kuntoasi. Samalla mietin, ethän ole aloittanut liian rankasti. Siinä hajoaa äkkiä polvet ym.

Minullakin muuten menee naama aina tulipunaiseksi pienestäkin ponnistelusta, enkä edes ole ylipainoinen. Inhottava ominaisuus.

[/quote]

Suosittelen juu vesijuoksua. Siinä polvet ovat paljon vähemmällä kuormituksella mutta pääsee kovempaan enegiankulutukseen tuntia kohti.

Vierailija
25/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tuo saa varmaan kohta sydärin. Itse en juokse tai liiku koskaan hengästymiseen asti. Minulla on luonnostaankin niin korkea syke, että juostessa vain hyydyn, en edes hengästy vaan lopahdan kävelyyn, kun en jaksa juosta.

Vierailija
26/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vau, sielunsisko!" Itse myös helähdän tulipunaiseksi lenkillä, vaikka kävelisinkin. Moikataan kun tavataan!

Vierailija
27/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsit mitä vastauksia. Ihan tässä liikuttuu. Kiitos teille ja näillä kommenteilla uskallan ja jaksan lähteä rohkeammin lenkkipolulle. Ihania olette. 

Ap

Vierailija
28/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele siitä yhtään mitään. Itsekin olen helposti värikäs kasvoiltani, joten joskus tiukan jumppatunnin jälkeen astuessani salin ovesta ulos näytän lähinnä siltä kun olisin harrastanut tunnin ajan villiä seksiä, hiuksia myöten on aika pöllähtänyt look. Entä sitten. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä siitä joku voi olla.

Vierailija
29/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ehkä ohimennen että tuossa on lenkkeilijä joka liikkuu tehokkaasti eikä vain näön vuoksi juuri ja juuri niin että täydellinen meikki pysyy naamalla.

Sulla on varmaan couperosa ja ruusufinni, ja ohut iho, siksi punoitus. Itse olen normipainoinen ja muiden mielestä himokuntoilija, ja omastakin mielestä ihan kohtuukuntoinen silti minun naamani on aina ihan järkyttävän punainen liikunnoista. Olen saanut voiteita couperosaan mutta en oikein usko niiden tehoon enkä käytä niitä. Mutta en välitä, liikunnan nautinto menee kaiken häpeän yli. Käyn jopa hirmu komeiden miesten tunneilla vaikka hävettää olla porukasta ainoa punanaamainen.

Kannattaa alkaa suojaamaan iho suojavoiteilla saunassa ja lenkeillä tuulta ja pakkasta ja aurinkoa vastaan voiteilla ja hupulla jottei tule katkenneita suonia niin kuin minulla. Liikunnan punakkuus itsellä ainakin häipyy mutta suojaan ulkona ja saunassa hyvin.

Eikä ylipaino tarkoita huonoa kuntoa, olen nähnyt hyppyjumpissa hirmu hyväkuntoisia ylipainoisia(täällä päin ohjaajatkaan eivät ole mitään mallia bikini body fitness), samoin ihmisiä jotka tekevät tunnilla ihan mitä sattuu eivätkä pysy perässä yhtään mitä ohjaaja sanoo. Minusta on hienoa että silti tulevat tunnille eivätkä jää kotiin että kun hävettää kun ei osata. Näitäkin näkee ja se on surullista.

Vierailija
30/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että "jes, toivottavasti saa toivomiansa tuloksia pian! Ainakin panostus näyttää olevan hyvä!"

Eli en ajattele mitää negatiivista. On täysin normaalia puuskuttaa ja olla punainen urheilusuorituksen aikana ja sen jälkeen. Se tapahtuu kenelle tahansa!

Vierailija
31/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama.. t. nainen 165/86

tosin raskauden takia en voi kauheasti painoa tiputtaa, oksentelun takia tippui 6 kiloa.

Vierailija
32/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:19"]Ei vitsit mitä vastauksia. Ihan tässä liikuttuu. Kiitos teille ja näillä kommenteilla uskallan ja jaksan lähteä rohkeammin lenkkipolulle. Ihania olette. 

Ap
[/quote]

helvetti, johan tässä itekin rupee lenkkipolulle mieli tekemään, tosin naama mullaki punasena, enkä jaksa juosta vaikka 165/86,,
tosin mulla autoimmuuni sairaus joka voi tehdä punaa kasvoille...

Vierailija
33/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin ihan rehellisesti sanottuna, että toivottavasti et hajota polviasi tuolla menolla. Olen itse aiemmin aktiivisesti juoksua harrastanut ja polveni hajottanut. Nykyään teen itse samaa, kuin sinä mut sillä erotuksella, et oon hoikka ja pitkään harrastanut kävelylenkkejä. Suosittelisin sulle vesijuoksua ja muista antaa jalkojen palautua välillä ja pidä lepopäiviä. Tsemppiä!

Vierailija
34/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, nosta se pää pystyyn. Tiedän että naama näyttää kamalalta kun se punoittaa hulluna (siis oma naama, ihan sama muiden naamat) ja toisekseen ajattelen että hienoa! Ja kateellinenkin olen, itse en millään saa aikaiseksi aloittaa lenkkeilyä vaikka pitkään olen jo halunnut. En ole ylipainoinen mutta huonohko kunto kyllä on. Tsemppiä sulle! Ja joku tuolla mainitsikin sen uinnin, se on kans tosi hyvä liikuntamuoto, varsinkin tuon juoksun rinnalle.

Vierailija
35/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tänään juuri lenkillä, ja vaikka laiha ja hyväkuntoinen olenkin, niin kyllä minäkin tulin punaiseksi ja puuskutin. Jos näen läskin lenkillä, ajattelen niin kuin moni muukin tässä ketjussa, että hienoa, että sinulta löytyy itsekuria ja mietin mielessäni, että se on oikein mahtavaa. Joskus tulee vastaa niitä idiootteja, jotka huutavat jotain vitun läskiä perään (yleensä jotain säälittäviä ja kateellisia, koska ei itseltään löydä itsekuria).

Kerran tein niin, että jotkut räkisteinit siinä edessä piti kovaa meteliä itsestään, niin juoksin täysillä päin niitä ja ne vaan kattoi ja nauroi ja jatkoin vain kovempaa juoksemista, kunnes yksi niistä tajus "hei väistäkää, toi vittu tulee päi!" ja sitten nauroinkin minä. Enää ei oltukaan kovia jonneja.

Vierailija
36/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, minäkin aina naama tulipunaisena juoksen, hengitys ei taida vinkua kuitenkaan:D, ja olen siis tosi hoikka ja hyväkuntoinen. Varmaan huvittavan näköstä:D

Vierailija
37/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hengitys kuulostaa tosi raskaalta, niin tekisi mieli pysäyttää ja ehdottaa intervalliharjoittelua sekä mainita, että kunnon kohottamiseksi kannattaisi aloittaa juokseminen todella hitaasti.

Mutta ei ole minun asiani ja kaikki liikuntahan on hyvästä.

Vierailija
38/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis - Se naaman punertuminen on varmaan muuten iholle hyväksi :)

Vierailija
39/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respect! Teet asille jotain, se on jo å
paljon. Tsemppia.

Vierailija
40/52 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että paremmin se vetää kuin minä, minä vain kävelen :)