Mitä ajattelet naama punaisena ja hengitys vinkuen hölkkäävästä läskistä?
Ja täysin rehellisiä vastauksia toivon. Olen juurikin tuo punanaamainen lyllerö joka epätoivoisesti yrittää kohottaa kuntoaan välillä kävellen ja välillä hölkäten. En tiedä mistä johtuu, mutta naamastani tulee kauttaaltaan kirkkaan punainen jo heti alussa ja puna vaan syvenee kun matka pitenee.
Hävettää olemukseni. Näytän varmaan säälittävältä. Yritän peitellä naamaani lippiksen alla kun joku tulee vastaan. Jos joku tulee takaa ohi, niin mietin miten järkyttävä näky olin varmasti ohittajalle kun läskiperse vaan hyllyi huohotuksen tahtiin...
Mitä te muut kuntoilijat oikeasti ajattelette?
Kommentit (52)
Ajattelen että siinäpä menee päivän sankari
Ajattelen, että vau! Mahtava tyyppi kun on saanut itteensä niskasta kiinni ja lähtenyt pudottamaan painoa, kunpa mullakin riittäisi motivaatio :)
ajattelen, että hyvä hyvä! mulla sama kuntoprojekti mutta en juokse koska inhoan sitä. ja tottapuhuen, olisi kynnystä lihavana mennä ihmisten ilmoille treenivaatteissa :( salille kyllä pystyn mennä. en pidä jos juoksutyylilleni nauretaan vaikka i dont give the fuck-olisi parempi asenne. pyritään siis siihen. mun mielestä on kiva että joku uskaltaa! jee, lisää! ei aina niitä tylsiä hoikkia juosijoita kalliissa merkkijuoksuvaatteissa vaan! :D
Minusta on mahtavaa, että olet liikkumassa. Itsekin puuskutan naama punaisena vaikka olenkin normaalipainoinen.
Ajattelen, että "oho, miten tuo jaksaa juosta ja minä en". t. rehellinen läski
Toivon, että ei luovuta ja jaksaa sinnikkäästi mennä lenkille eikä säikähdä sen raskautta(aluksi). Joka lenkin jälkeen tilanne ja kunto paranee
Että hyvä hyvä go go!! Turha häpeillä. Alku aina vaikeaa. :)
Ajattelen, että tuolla on parempi kunto kuin minulla ja tahtoa yrittää. Itse olen hoikka lenkkeilijä, jota ei juoksu kiinnosta, ainoastaan reipas kävely.
Ajattelisin, että hyvä hyvä! Ja olisinpa vähän kateellinenkin, olen itse samassa tilanteesa, mutta juokseminen on minulle sikamaisen vaikeaa ja raskasta. Mutta tsempataan eteenpäin, josko helpottaisi!
Mua taas vähän nolottaa, kun en rehellisesti sanottuna jaksa juosta. Sitten jos kävelen ripeästi nolottaa, kun luulen muiden ajattelevan, että miksen juokse niin laihtuisin nopeammin. Kamala kierre :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:08"]Ajattelen että anna rasvan palaa houmie.
[/quote]
Tämä! :D oon ite hyvässä peruskunnossa, lenkkeilen kymmeniä kilometrejä päivittäin. Aina hymyilen kaikille, jotka ottaa katsekontaktin ohitustilanteessa. Vaikka räkä poskella juoksen itsekin, on musta hienoa että "isommatkin" ihmiset liikkuu!