Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko naiset että miehet käyttävät liian isoja kenkiä?

Vierailija
12.07.2015 |

Naiset taas käyttävät usein liian pieniä.
Mutta olen siis huomannut verratessani omaa jalkaani poikaystävieni jalkoihin ja todennut ettei heidän jalkansa ole kovin paljon isommat olleet kuin omani. Mulla on siis 39 ja he ovat käyttäneet 43-45 kokoja. Ja miesten koothan ovat mitoitukseltaan isompia eli miehen 40 on isompi kuin naisen 40.

Käyttävätkö miehet siis liian isoja vai sopivia? Liian pieniä tuskin kukaan mies ostaa ainakaan tarkoituksella toisin kuin naiset.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä miehen kommentti asiaan.

Naiset ovat opettaneet, miten kummallisen herkkä ja tärkeä asia tuo jalan koko on. Nuorena miehenä en ikimaailmassa olisi uskonut kuinka paljon ja herkästi naiset kommentoivat miehen jalkoja - kun siis noin niin kuin intiimisti ollaan. Itsäni on aina vain harmittanut - ja vähän nolottanutkin - jalkojeni lättäjalkaisuus. Sen sijaan kenkien ja sitten myös sukkien... riisumisen jälkeen kommenit ovat olleet lähinnä siitä, että onpa sulla jännän suuret jalat. No, niin kai sitten on, mutta aina joskus olen jäänyt ihmettelemään, että niin sitten. Joo, on olemassa tuo juttu kengännumeron ja muun varustuksen koosta, mene ja tiedä. 

Mutta siis jotenkin se on selvää, että nainen miehen kengän koon noteeraa.

Vierailija
22/28 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on huomautettu suurista jaloistani ja olen nainen... eipä tosin kukaan miesystäväni, sillä en olisi sellaisen yksilön kanssa yhdessä jolle jalan, käden yms. Koko on se juttu :) N23 jonka miehellä pienemmät jalat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin erään selvänä mukavan tummahiuksisen miehen joka oli alle170cm ja kenkä 41,sormet siis todella lyhyet ja ääni aika korkea(hän siis treffipalstalta)mutta suurin hämmästykseni oli kun hän otti kenkänsä pois ja paljastui pienet,leveät ja lyhytvarpaiset kokoa 36 olevat jalat.Siis en tiennyt enää miten olla mutta se ratkesi aika nopeasti kun hän oli ensimmäisen kerran humalassa jolloin paljastui kateus muita kohtaan,ilkeä luonne ja mustasukkaisuus.

Tämä tuli mieleen kun aloin etsiä tietoa mistä pienet jalat johtuvat,sitä en löytänyt mutta tänne löysin.

Johtuukohan tuollainen luonne juurikin miehen pienistä jaloista ja niille jotka aikovat kysyä sen pituutta voin kertoa pienien jalkojen korreloivan myös "sen" pituutta ainakin tämän herran ollessa kysymyksessä.

Vierailija
24/28 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, pitkästä aikaa kengännumerohullu palstalla. Ilmeisesti joku mies, jolla on ongelma pienestä kengännumerostaan.

Vierailija
25/28 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi osua pienijalkaiselle arkaan paikkaan mutta eipä voi mitään ja en etsinyt kengän numeroa vaan syytä pieniin jalkoihin jotka tämä kyseinen poikamies omaa,syytä en löytänyt mutta taisin loukata jonkun libidoa joten pyydän anteeksi.

Minun jalkani ovat kokoa 38,eivät siis mitenkään kovin suuret kun pituuteni on 168cm.

Vierailija
26/28 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnetään.   Jalkani koko on siis ruhtinaalliset 25,5 cm ja nuorempana käytin koon 41-42 kenkiä.  Nykyään lähinnä kokoa 40, jos vain löydän tarpeeksi leveää mallia, että mahtuu siinä suhteessa jalkaan.  Paitsi että lenkkarit ovat kokoa 42,5 eli 27 cm, koska pienemmät koot  eivät mahdu leveydeltään.

Vaan uskallattekos te naiset paljastaa jalkanne todellista kokoa (siis seisten paino päällä jalan pituus mitaten) ja käyttämäänne kengännumeroa?

Mulla on merkistä ja mallista riippuen 39-41 kokoiset kengät. Yleensä kokoa 40.

N24

Vierailija
27/28 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengän koko mallista riippuen 9 1/2 - 10 1/2, siis jotain 43. Leveälestiset sopivat, eikä ole koskaan tullut ostettua tarkoituksella liian suuria.

Vierailija
28/28 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengännumeroni on 38 tai 37 ja vastaan on tullut kaksi miestä, joilla on ollut melkeinpä täsmälleen yhtä pitkä jalkaterä kuin minulla. Eivät edes olleet erityisen lyhyitä.