Tuleeko karenssi jos en mene haastatteluun?
Ei siis ole työkkärin työtarjous. Olen itse hakenut töitä ja yhdestä paikasta tekivät alustavan kartoituksen. Sanoivat soittavansa jos pääsen haastatteluun. Kuulosti liian hyvältä ollakseen totta.. Oli tosi taitavasti tehty ilmoitus, ei sanaa "puhelin" missään. Kyseessä siis olikin puhelinmyyntifirma! En todellakaan pysty tekemään puhelinmyyntiä täysin.
Kommentit (3)
Jos haluat ihan täysin olla varma niin ryssi se haastattelu. Sano että et tiedä mitään tyhmempää kuin puhelinmyynti jossa tekevät vain ne jotka eivät mutta työtä saa.
Ilmoittaako ne siitä jotenkin työkkäriin? Ajattelin työn olevan "normaalia" myyntiä face to face, sähköpostien kauttakin ehkä ja välillä puhelimessa. En mitään pelkkää puhelinmyyntihelvettiä. Ilmoituksessa ei sanottu sanaa puhelin.. Googlasin kuitenkin kokemuksia firmasta ja just joo, sieltähän se totuus sit paljastuikin. Perkele.Ap
Jos siis soittavat ja pyytävät haastatteluun niin voinko vain kieltäytyä, että ei kiitos. Saako työkkäri tietää tästä? Olin tyhmä ja en ottanut tarpeeksi selvää firmasta kun hakemuksen jossain mielenhäiriössä sinne laitoin. Ap