Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lääke on auttanut etitä ahdistuneisuuteen?

Vierailija
12.07.2015 |

Olen aloittanut Cipralexin pari päivää sitten ja olo on ahdistuneempi kuin ennen läkkeen aloitusta. Tiedän että kuuluu alussa aisaan. Haluaisin kuulla kokemuksienne ja miten te muutahdistuksesta kärsivät pärjäätte ja mist olette saaneet avun?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5HTP aminohappo. Ei yhdessä masennuslääkkeiden kanssa. Toimii mulla paremmin kuin nuo lääkkeet joita söin 7 vuotta.

Vierailija
42/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kilpirauhaskokeissa eka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:14"]

Olen aloittanut Cipralexin pari päivää sitten ja olo on ahdistuneempi kuin ennen läkkeen aloitusta. Tiedän että kuuluu alussa aisaan. Haluaisin kuulla kokemuksienne ja miten te muutahdistuksesta kärsivät pärjäätte ja mist olette saaneet avun?

[/quote]

Ihan sidukkaa nappaan iltaisin jos ahistaa, sitten unilääkettä kun menen nukkumaan, toimii ainakin mulla. Turha mitään mömmöjä vetää, muutama paukku ajaa ihan saman asian.

Vierailija
44/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:14"]

[/quote]

Ihan sidukkaa nappaan iltaisin jos ahistaa, sitten unilääkettä kun menen nukkumaan, toimii ainakin mulla. Turha mitään mömmöjä vetää, muutama paukku ajaa ihan saman asian.

[/quote]

Itse juon sen 12 - 20 annosta olutta. Sitten otan iltalääkkeet Zyprexa 10mg. Mirtazapin 30mg ja Ketipinor depot 300mg. Nukun n. 5 tuntia pätkissä. Sitten aloitan askareet... kaupassa käynti ja asioiden hoito... sitten taas rupean juomaan. Koska en kestä elämääni. Tätä se elämäni on loppuun asti.

Vierailija
45/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokeiltu Lyricaa?

Vierailija
46/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 20:01"]Miten saisin lääkkeet ahdistukseen? Kärsin hirveästä ahdistuksesta ja sosiaalisesta fobiasta jatkuvasti. Tarvitsisin psykoterapiaa mutta mtt:stä tuputetaan vain jotain ryhmäjuttuja, jotka eivät todellakaan sovi minulle. Käytin joskus venlafaksiinia ja niihin en enää koske, tekivät olon vain turraksi, en tehnyt muuta kuin nukuin ja itkin. [/quote] Menet ja kerrot tilanteesi psykiatrille. Millainen lääke sinua on auttanut eli millaista lääkitystä vailla nyt olisit? [/quote] Niin ja hakeudu psykoterapiaan, se on satsaus itseen.

[/quote] No se on se ongelma että psykoterapiaan ei ole varaa. Paikallisen mtt:n psykiatri on nyrpeä eukko jota ei tilanteeni kiinnosta vähänkään. Eivät kuulemma voi tarjota muuta kuin kerran kuussa tapahtuvaa hoitajan kanssa rupattelua tai mahdollisesti jotain ryhmätoimintaa. Rauhoittavia kai olisin vailla, ssri-lääkkeitä tai ketipinoria en suostu syömään, jollekin niistä voi olla apua, mutta minua ne vain väsyttävät ja masentavat.

Vierailija
47/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kossupullo. Komerossa on hirttoköysi valmiiksi solmittuna siltä varalta, että oireet vielä pahenee.

Vierailija
48/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykenlääkkeiden vaikutukset on yksilöllisiä. Mikä toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella. Siksi ei voi antaa yleispätevää neuvoa :(

Vierailija
49/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plasebo

Vierailija
51/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra ja tarvittaessa joko Xanor tai. Diapam. Propral auttaa fyysisiin oireisiin.

Vierailija
52/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viru valgea 80%

Vierailija
53/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:33"]

Voxra ja tarvittaessa joko Xanor tai. Diapam. Propral auttaa fyysisiin oireisiin.

[/quote]

Onko Voxra masennuslääke?

Vierailija
54/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxin ja diapam.
Venlafaxinissa tosin hurveät vieroitusoireet. Lopetin koska aloin unohdella asioita liikaa.

Vierailija
55/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxin auttoi niin paljon, että ei ole tarvinnut olla suljetulla enää ahdistuksen takia.

Vierailija
56/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seronil

Vierailija
57/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa myös millaista elämänne on nyt. Onko edelleen oireita lääkityksestä huolimatta? Kuinka arki sujuu?

Vierailija
58/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa just ylilääkäri lopetti voxran. Sanoi täysin vaaralliseksi lääkkeeksi. Tilalle aloitettiin essitalopraami todella pienellä annostuksella 2,5mg. Joskus mennyt jopa 20mg samainen lääke ennen voxraa. Oloni on nyt jo parempi. Pikkuhiljaa pudotellaan voxraa pois. Ahdistukseen opamox. Yöksi melatoniini 5mg ja jos uni ei tule opamox. Näillä mennään nyt. Voin sanoa rehellisesti että parempi olo. Voxra teki minusta tärisevän. Elimistöni ei kestänyt sitä.

Vierailija
59/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsodiatsepiinit on lääkkeitä jotka toimii ja joita voi ottaa vain tarvittaessa. Propral on hyvä tärinään ja tykytykseen.

Vierailija
60/68 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:16"]

Onko kenelläkään kokeiltu Lyricaa?

[/quote]

Minulla on Lyrica ja se on ensimmäinen lääke, joka oikeasti auttaa. Ennen Lyricaa Opamox ja puoli tuntia joogaa oli paras "reseptini". Sairastan vaikeaa ahdistuneisuushäiriötä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan