Kulmakarvojenvärjäysonnettomuus, mikä avuksi?
Vedin väärästä putkilosta väriä, eli värjäsin vahingossa mustalla kun piti ruskealla. Mikä nyt avuksi? Voi helvetinperkele!
Kommentit (14)
pelkään että silmät turpoaa jos lotraan kauheasti hapoilla. Pitikin nyt värjätä!
ap
Mitä vittua. Miten kulmakarvat värjätään :O
Kynsilakanpoistoaine auttaa. Sattuu ihan pirusti juuri nypittyihin kulmiin...
Luulin laittavani meikinpoistoainetta vanuun ja pyyhin juuri laitettuja kulmia ja voi jestas sitä kirvelyä ja mukava haalea läikkä keskellä kulmaa. Kynsilakanpoistoaineessa on todella pistävä haju että olisi luullut että olisin huomannut mutta jostain syystä en silti tajunnut heti.
testasin asetonin, ei auttanut. Perkele!
-ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:44"]
testasin asetonin, ei auttanut. Perkele!
-ap
[/quote]
Pese shampoolla tmv, ainakin hiusväri usein haalistuu heti laiton jälkeen pesemällä.
Ehkä mä panen illalla jonkun naamion ja toivon parasta. Nypin ne nyt ainakin ohkaisemmiksi. Lapset nauraa mulle :D
-ap
Levitä niihin oliiviöljyä ja jätä vaikuttamaan pitkäksi aikaa (tunteja, vaikka yönkin yli). Pese pois ja toista tarvittavan monta kertaa.
Mutta sellaiset mustat myrtsikulmathan ovat muotia, vrt. blogistit ja Cara DeLavigny vai mikä se huippumalli oikein on... :D
Mulla olis semmosta aknevoidetta joka vaalentaa lakanatkin, uskaltaiskohan sitä sipaista hieman kulmiin?
-ap
Sitruunamehulla voit vaalentaa:)