Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitaanko rakastajattareksi vaimon ns. vastakohta?

Vierailija
12.07.2015 |

Tätä mietin. Että jos oma vaimo on esimerkiksi tumma ja lyhyt, valitseeko mies rakastajattarekseen vaalean ja pitkän naisen? Vai ovatko naiset samantyylisiä? 

Ja onko sama naisilla? Ymmärrän toki että rakastajaksi valitaan hyväkroppainen, hyvännäköinen mies, mutta pitääkö pelkässä seksisuhteessa miehen/naisen olla jollakin tavalla erilainen ulkoisesti?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 11:39"]

Moni vakipano täällä kuvittelee liikoja itsestään :D Jos te olisitte kauniimpia ja kaikin puolin parempia niin ette te kakkosia olisi. Niin me vaan sanotaan niille että saisi pillua helpommin. Naiset on niin kateellisia toisilleen että oman vaimon haukkumisen jälkeen ne hutsut yrittää kahta kauheammin miellyttää, mikä ei ole ollenkaan paha asia näin miehen mielestä..

[/quote]

Jos 1. nainen olisi miehen mielestä todella kaunis ja kaikinpuolin parempi, ei sitä riskiä eroon ottaisi pettämällä 1. naista rumemman ja kamalamman kanssa :D Valoja päälle nyt!

[/quote]

Ai ei vai? Et todellakaan tunne miehiä :D

[/quote]

Niinhän sinä voit kuvitella tekeväsi oletuksia.

Tosiasia nyt on, että jos nainen on miehelle arvokas ja parhain ei sitä naista petetä oli se nainen kauniimpi tai rumempi.

[/quote]

Katopa huviksesi mitä tahansa alfajätkäporukkaa baarissa tai matkoilla- vaikka niillä on takuulla mitä kauneimmat vaimot kotona, ei ne paljon menoa hidasta. Miehillä on sisäsyntyinen tarve saalistaa tuoretta lihaa, tykkäät sinä siitä tai et. Puhdasta biologiaa.

[/quote]

Olet helvetin naiivi, jos kuvittelet että vain ns. "alfamiehet" pettäisivät...:D

Omasta mielestäni sellaista miestä, joka ei pettäisi ei ole olemassakaan. 

Vierailija
62/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokamuni on hyvin erilainen, kuin mieheni. Mieheni on pitkä, enemmän koulutettu, tosikko, vähemmän treenattu, ... Panokamuni vaalea, treenattu, selvästi lyhyempi, nuorempi, iloisempi luonne,...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:55"]

Varmaan..ettei mee nimet sekasin?

[/quote]

kyllähän molempien kannattaa olla saman niminen

[/quote]

helpompaahan se näin on, silloin ei mene nimet sekaisin
[/quote]

Mieheni oli nuorena hirveä naistemies. Siitäköhän johtuu, että ei ole koskaan kutsunut minuakaan oikealla nimelläni? Aina sanoo kullaksi. Pidin rakkauden osoituksena, mutta ehkä se on opittu strategia tätä silmällä pitäen?

Vierailija
64/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon vastakohta taitaa olla naimaton mies. Eli ei valita, kaappihomoja lukuunottamatta.

Vierailija
65/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajani vaimo ei anna, minä annan. Siinä suurin ero. Ulkoisestikin on eroja: olen vaimoa vajaa 20v nuorempi.

Oma mieheni ja rakastajanikin eroavat toisistaan, minun mieheni ei huomioi, ei puhu eikä pussaa. Rakastaja on häntä noin 15v vanhempi. Kokenut ja hyvä sängyssä..

Vierailija
66/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai valitaan. Puolisoksi valitaan se esittelykelpoinen ja tasapainoinen, rakastajat(taret) ovat sitten niitä, joita ei julkisesti kehtaa esitellä. Joten ihan päinvastaisia ihmisiä ovat puolisoon verrattuna.

Vierailija
67/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein se ero on ollut mulla ja miehen vaimolla siinä että mä pidän elämästä noin niinkuin yleensäkin, haluan seksiä enkä vaadi miestä tekemään mitään kotihommia saati kerro mistään kakkavaipoista tms. arjen tylsyydestä mitään.

Olen siis ollut useammankin miehen rakastajatar. Yhdellä miehellä oli vaimo samanniminen, se oli ihan kätevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä