Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitaanko rakastajattareksi vaimon ns. vastakohta?

Vierailija
12.07.2015 |

Tätä mietin. Että jos oma vaimo on esimerkiksi tumma ja lyhyt, valitseeko mies rakastajattarekseen vaalean ja pitkän naisen? Vai ovatko naiset samantyylisiä? 

Ja onko sama naisilla? Ymmärrän toki että rakastajaksi valitaan hyväkroppainen, hyvännäköinen mies, mutta pitääkö pelkässä seksisuhteessa miehen/naisen olla jollakin tavalla erilainen ulkoisesti?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:59"]

Kuka sitä vieraaseen petiin hyppäisi jos siellä odottaisi rumempi nainen/mies? Höpöhöpö, kyllä rakastajar/rakastaja on aina kuumempi kuin kotona oleva vaimo/mies. Ainahan sitä riskin ottaa, varsinkin jos on kyse pitempi aikaisesta suhteesta, ei kai kukaan halua jäädä kiinni rumemman viereltä.

[/quote]

Näin on!!!

Vierailija
22/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 14:42"]

Tottakai valitaan. Puolisoksi valitaan se esittelykelpoinen ja tasapainoinen, rakastajat(taret) ovat sitten niitä, joita ei julkisesti kehtaa esitellä. Joten ihan päinvastaisia ihmisiä ovat puolisoon verrattuna.

[/quote]

Ai. Minut on ainakin esitelty myös panokamuni kavereille, vie mua bileisiin, käydään kahvilla, rannalla..  Tyttöystävä sen sijaan ei tunne ketään miehen kavereita edes. Tai ehkä muutaman. Toki minua ei esitellä perheelle, sukulaisille. Sitä en odotakkaan, onhan mulla oman miehen sukulaiset "riesana". 

Ja kyllä, olemme ulkoisesti tämän miehen tyttöystävän kanssa täysin erilaiset. Mutta meidän paneskelua ei tietenkään lasketa miksikään pettämiseksi sillä olemme tunteneet miehen kanssa kauemmin kuin mies tuntenut tämän tyttönsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä vieraaseen petiin hyppäisi jos siellä odottaisi rumempi nainen/mies? Höpöhöpö, kyllä rakastajar/rakastaja on aina kuumempi kuin kotona oleva vaimo/mies. Ainahan sitä riskin ottaa, varsinkin jos on kyse pitempi aikaisesta suhteesta, ei kai kukaan halua jäädä kiinni rumemman viereltä.

Vierailija
24/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:02"]

oma mies poikamainen ja aika löysäkroppainen. rakastaja miehekäs ja lihaksikas. 

rakastajan tyttöystävä blondi, löysä, reittä ja mahaa on, persjalkainen. minä tumma  ja kroppa timmi.

että näyttää menevän niin :) 

[/quote]

Varmaan teidän jumalolentojen kannattaisi parittaa ne löysät luuserit keskenään niin pääsisitte rauhassa kieriskelemään erinomaisuudessanne.

Vierailija
25/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:46"]Tätä mietin. Että jos oma vaimo on esimerkiksi tumma ja lyhyt, valitseeko mies rakastajattarekseen vaalean ja pitkän naisen? Vai ovatko naiset samantyylisiä?  Ja onko sama naisilla? Ymmärrän toki että rakastajaksi valitaan hyväkroppainen, hyvännäköinen mies, mutta pitääkö pelkässä seksisuhteessa miehen/naisen olla jollakin tavalla erilainen ulkoisesti? [/quote] Miten niin rakastajaksi valitaan hyväkroppainen ja komea mies? Ruma ja surkekroppainen tuo minun ex rakastaja on. Löysää läskiä ja lihaksia ei nimeksikään. Se on hauska ja hyvä sängyssä. Ihana rakastaja vaikka prinssi ei olekaan. Siksi vaihdoin lihaksikkaan ja treenatun aviomieheni häneen. Hän oli ikävä ihminen ja hänen jatkuva treenaaminen ja elämä joka pyöri treenaamisen ympärillä oli jo noloa ja tylsää. Ihan kuin muuta maailmassa olisi kuin treenit ja pullistelu. Ihan tyhjäpää muutenkin.

[/quote]

Älä valehtele. Muuta et saanut kuin sen löysän läskisi.

Vierailija
26/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:16"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:09"]

No, rakastajaa/rakastajatarta ei tule jos on hyvä suhde. Kai sillä paikataan jotakin muuta tyhjyyttä?

[/quote]

Ei sillä parisuhteen tyhjyyttää paikata vaan omaa sisäistä tyhjyyttä. Jos suhde on niin huono, niin miksei se puolisokin petä? Ai niin, se puoliso on siitä pariskunnasta se vähemmän itsekäs omaan napaan tuijottelija, joka oikeastikin ajattelee muutakin kuin minäminäminä.

[/quote]

Kuka on puhunut pettämisestä?

Vierailija
27/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:46"]

Tätä mietin. Että jos oma vaimo on esimerkiksi tumma ja lyhyt, valitseeko mies rakastajattarekseen vaalean ja pitkän naisen? Vai ovatko naiset samantyylisiä? 

Ja onko sama naisilla? Ymmärrän toki että rakastajaksi valitaan hyväkroppainen, hyvännäköinen mies, mutta pitääkö pelkässä seksisuhteessa miehen/naisen olla jollakin tavalla erilainen ulkoisesti?

[/quote]

Ainakin täytyy olla jollain lailla "parempi". Muutenhan siinä ei olisi mitään iloa.

[/quote]

Ilmeisesti ei täydy, monen rakastaja tuntuu olevan huonompi kuin kumppani.

[/quote]

Puhuinkin itsestäni enkä mistään yleisyyksistä. Yleinen lammaslauman mielipide kun ei määrittele omia mielenkiintojani.

Vierailija
28/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:09"]

Mun rakastajan vaimo on vaalea ja sporttinen, sellainen naapurintyttömäisen nätti. Minä olen tumma ja kurvikas, vähän ylipainoinen, olemukseltani ja tyyliltäni sellainen femme fatale. Eli oikein perinteinen asetelma meillä.

[/quote]

Siis olet tumma, ylimeikattu, läski, tupakoiva, viinaan menevä ja heti haarat auki? Todellinen femme fatale...
[/quote][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:09"]

Mun rakastajan vaimo on vaalea ja sporttinen, sellainen naapurintyttömäisen nätti. Minä olen tumma ja kurvikas, vähän ylipainoinen, olemukseltani ja tyyliltäni sellainen femme fatale. Eli oikein perinteinen asetelma meillä.

[/quote]

Siis olet tumma, ylimeikattu, läski, tupakoiva, viinaan menevä ja heti haarat auki? Todellinen femme fatale...
[/quote][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:09"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Jos sulle tulee parempi mieli niin saat ihan vapaasti keskittyä tähän mielikuvaan.

:)

Vierailija
29/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:43"]

Tutkitusti rakastajat ovat yleensä vaimoa rumempia. Enkä paljon laskisi varatun kanssa nussivan henkisen kauneuden paremmuuden varaan.

[/quote]

Linkkaa se tutkimus!

Vierailija
30/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans mies, joka vietti monta tuntia 5 iltana viikossa salilla ja itsepuolustusharrastuksessa aikaa. Itserakas ja sellainen koko kesän ilman paitaa kulkeva. Alkoi se ottaa päähän. Ja sekin, että aina oli arvostelemassa toisten ulkonäköä selän takana. Tapasin sitten miehen, joka oli kiinnostunut muustakin kuin itsestään ja ulkonäöstä. Meille syntyi suhde. Kun se tuli ilmi, avomies alkoi käyttäytyä erittäin uhkaavasti sekä minua että salarakasta kohtaan. Sitten kun erottiin, puhui kaikkea paskaa selän takana. Pinnalliset miehet aiheuttavat kyllä itse sen, että puoliso ajautuu muihin suhteisiin.

Vierailija
31/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei. Olemme molemmat älykkäitä mutta vaimo on akateeminen ja uraputkessa. Lisäksi erittäin (liiankin, vie energian seksiltä) urheilullinen. Keskittynyt vain lapsiin ja omiin juttuihin. Minä olen naisellisempi, haasteellisempi ja voimakkaampi persoona, 10v vanhempi ja paremman näköinen. Jaksan myös olla kiinnostunut miehestä ja hänen jutuistaan aidosti. Intohimoinen kun taas vaimo on sellainen pimeässä - peiton- alla-eikä-ikinä-suihin kummallekaan tyyppi

Vierailija
32/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:46"]

[/quote]

Ainakin täytyy olla jollain lailla "parempi". Muutenhan siinä ei olisi mitään iloa.

[/quote]

Ilmeisesti ei täydy, monen rakastaja tuntuu olevan huonompi kuin kumppani.

[/quote]

Tutkitusti rakastajat ovat yleensä vaimoa rumempia. Enkä paljon laskisi varatun kanssa nussivan henkisen kauneuden paremmuuden varaan.
[/quote]
Saisko linkin tähän tutkimukseen?

Vierailija
33/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:40"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 09:02"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 08:46"] Tätä mietin. Että jos oma vaimo on esimerkiksi tumma ja lyhyt, valitseeko mies rakastajattarekseen vaalean ja pitkän naisen? Vai ovatko naiset samantyylisiä?  Ja onko sama naisilla? Ymmärrän toki että rakastajaksi valitaan hyväkroppainen, hyvännäköinen mies, mutta pitääkö pelkässä seksisuhteessa miehen/naisen olla jollakin tavalla erilainen ulkoisesti? [/quote] Ainakin täytyy olla jollain lailla "parempi". Muutenhan siinä ei olisi mitään iloa.   [/quote] Ilmeisesti ei täydy, monen rakastaja tuntuu olevan huonompi kuin kumppani. [/quote] Tutkitusti rakastajat ovat yleensä vaimoa rumempia. Enkä paljon laskisi varatun kanssa nussivan henkisen kauneuden paremmuuden varaan. [/quote] Saisko linkin tähän tutkimukseen?

[/quote]

Ei sellaista ole olemassakaan. Kuka hullu nyt nussisi rumemman kanssa jos kotona on paremman näköinen. Kyllä siinä täytyy jotain parempia puolia silloin olla.

Vierailija
34/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:21"]Joo ja ei. Olemme molemmat älykkäitä mutta vaimo on akateeminen ja uraputkessa. Lisäksi erittäin (liiankin, vie energian seksiltä) urheilullinen. Keskittynyt vain lapsiin ja omiin juttuihin. Minä olen naisellisempi, haasteellisempi ja voimakkaampi persoona, 10v vanhempi ja paremman näköinen. Jaksan myös olla kiinnostunut miehestä ja hänen jutuistaan aidosti. Intohimoinen kun taas vaimo on sellainen pimeässä - peiton- alla-eikä-ikinä-suihin kummallekaan tyyppi
[/quote]

Niin mut se vaimo on saanut oman miehen ja sä et. Eli on teissä eroa. Sä kelpaat peiton alla, vaimo kelpaa muuallakin.

Vierailija
35/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:21"]Joo ja ei. Olemme molemmat älykkäitä mutta vaimo on akateeminen ja uraputkessa. Lisäksi erittäin (liiankin, vie energian seksiltä) urheilullinen. Keskittynyt vain lapsiin ja omiin juttuihin. Minä olen naisellisempi, haasteellisempi ja voimakkaampi persoona, 10v vanhempi ja paremman näköinen. Jaksan myös olla kiinnostunut miehestä ja hänen jutuistaan aidosti. Intohimoinen kun taas vaimo on sellainen pimeässä - peiton- alla-eikä-ikinä-suihin kummallekaan tyyppi
[/quote]

Niin mut se vaimo on saanut oman miehen ja sä et. Eli on teissä eroa. Sä kelpaat peiton alla, vaimo kelpaa muuallakin.
[/quote]
Saanut oman miehen!!! Hallelujaa kyllä on hieno saavutus nyt on elämä täydellistä. Mitä siitä että se oma mies käy vieraissa....

Vierailija
36/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:20"]Mulla oli kans mies, joka vietti monta tuntia 5 iltana viikossa salilla ja itsepuolustusharrastuksessa aikaa. Itserakas ja sellainen koko kesän ilman paitaa kulkeva. Alkoi se ottaa päähän. Ja sekin, että aina oli arvostelemassa toisten ulkonäköä selän takana. Tapasin sitten miehen, joka oli kiinnostunut muustakin kuin itsestään ja ulkonäöstä. Meille syntyi suhde. Kun se tuli ilmi, avomies alkoi käyttäytyä erittäin uhkaavasti sekä minua että salarakasta kohtaan. Sitten kun erottiin, puhui kaikkea paskaa selän takana. Pinnalliset miehet aiheuttavat kyllä itse sen, että puoliso ajautuu muihin suhteisiin.
[/quote]

Niin, tuo pätee myös naisten suhteen. Pinnalliset ja ulkonäkökeskeiset naiset ajavat kumppanin etsimään jotain muuta.

Vierailija
37/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:21"]Joo ja ei. Olemme molemmat älykkäitä mutta vaimo on akateeminen ja uraputkessa. Lisäksi erittäin (liiankin, vie energian seksiltä) urheilullinen. Keskittynyt vain lapsiin ja omiin juttuihin. Minä olen naisellisempi, haasteellisempi ja voimakkaampi persoona, 10v vanhempi ja paremman näköinen. Jaksan myös olla kiinnostunut miehestä ja hänen jutuistaan aidosti. Intohimoinen kun taas vaimo on sellainen pimeässä - peiton- alla-eikä-ikinä-suihin kummallekaan tyyppi
[/quote]

[/quote]

Kyllä velvollisuuden tunne on voimakas ja pitää yhdessä kuten lapsetkin vielä pari vuotta. Ja meillä oli paljon muutakin kuin seksi, tällähetkellä emme ole edes yhdessä enää.

Vierailija
38/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikään ei riitä... Ei vika ole petetyssä osapuolessa, vaan hänessä, joka pettää. Tai tahtoo monta kumppania. Minun exäni on kuulemma polyamoristi. Asuu kahden naisen kanssa. Pakko saada lisää ja enemmän, niin minä sen tulkitsen.

Vierailija
39/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 10:21"]Joo ja ei. Olemme molemmat älykkäitä mutta vaimo on akateeminen ja uraputkessa. Lisäksi erittäin (liiankin, vie energian seksiltä) urheilullinen. Keskittynyt vain lapsiin ja omiin juttuihin. Minä olen naisellisempi, haasteellisempi ja voimakkaampi persoona, 10v vanhempi ja paremman näköinen. Jaksan myös olla kiinnostunut miehestä ja hänen jutuistaan aidosti. Intohimoinen kun taas vaimo on sellainen pimeässä - peiton- alla-eikä-ikinä-suihin kummallekaan tyyppi
[/quote]

[/quote]

Kyllä velvollisuuden tunne on voimakas ja pitää yhdessä kuten lapsetkin vielä pari vuotta. Ja meillä oli paljon muutakin kuin seksi, tällähetkellä emme ole edes yhdessä enää.
[/quote]

Yhdessä? Ette te koskaan olleet yhdessä, jos toisella oli perhe. Sinua on vedätetty.

Vierailija
40/67 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiristäni löytyy mies joka aloitti seurustelusuhteen erittäin kuuman tytön kanssa. Noh, kappas vain, pariskunta muutti yhteen ja nainen alkoi syömään ja keskittyi kuhertelemaan, eli toisinsanoen, lihoi lähes 10kg. Tästä lähtien mies alkoi juoksennella häntähäikkinä kaikissa treenatuissa naisissa. Itse on kovin hyväkroppainen. Nainen ei tiedä näistä toisista mitään. Mies käy painamassa niitä jopa kesken työpäivän. Ja illat ja viikonloput esittää hyvää miestä. 

Oksettavaa katsella sivusta kuinka nuori 22v nainen tuhlaa elämänsä parhaita vuosia tollasen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä