Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostan vain keski-ikäisiä miehiä

Vierailija
12.07.2015 |

Olen mielestäni ihan ok näköinen kolmekymppinen nainen. Saan huomiota ja pitkiä katseita ja joskus jopa vihjailevia ehdotuksia ainoastaan +50-60 ikäisiltä miehiltä, eivätkä oman ikäiset miehet tunnu huomaavan ollenkaan. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:07"]Olen mielestäni ihan ok näköinen kolmekymppinen nainen. Saan huomiota ja pitkiä katseita ja joskus jopa vihjailevia ehdotuksia ainoastaan +50-60 ikäisiltä miehiltä, eivätkä oman ikäiset miehet tunnu huomaavan ollenkaan. Mistä tämä johtuu?
[/quote]
Olen myös kolmekymppinen nainen ja samaa ihmetten.

Vierailija
2/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etteivät nuoremmat viiti kokeilla, kun ajattelevat että annat kuitenkin pakit. 50-60 ei enää välitä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekin liki keski-ikäinen :D

Vierailija
4/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan sama, jo 20-vuotiaana. Saattoi johtua siitä, että pelkäsin ikäisiäni poikia/miehiä. Olin epäitsevarma jne. Vanhempia miehiä se ei pysäyttänyt. En mä heitä silti halunnut.

Vierailija
5/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:10"]

Siitä etteivät nuoremmat viiti kokeilla, kun ajattelevat että annat kuitenkin pakit. 50-60 ei enää välitä asiasta.

[/quote]

Jees. 0-30v miehet elävät yksin odottaen, että täyttävät 50 ja uskaltavat alkaa lähestyä naisia. 

Joku järki näihin juttuihin, pliis. 

Vierailija
6/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihavahko?

Vierailija
7/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"]

[/quote]

Jees. 0-30v miehet elävät yksin odottaen, että täyttävät 50 ja uskaltavat alkaa lähestyä naisia. 

[/quote]

Ei vaan kokeilevat nuorempia tyttöjä ja vanhempia. Oman ikäiset tuntuvat olevan niitä kaikista vaikeimpia.

Vierailija
8/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:13"]

[/quote]

[/quote]

Ei, vaan ne ei vain lähestyneet minua. Koska pelkäsin heitä, vaikutin varmaan torjuvalta. 5-kymppiset eivät sitä enää pelänneet. Kyllä se jossain tuolla se vastaus on. Olisin halunnut ikäisteni huomiota, mutta en saanut. Olin ihan kivan näköinen, mutta en ole silti koskaan tehnyt mitään ollakseni miesten silmään miellyttävän näköinen, edes ravintoloissa. Luonnonlapsena menin. Mutta jos olisin itse vaikuttanut kiinnostuneelta niin ehkä joku ikäisenikin olisi tahtonut seuraani.

5

Vierailija
9/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois AP, jos itse alkaisit lähestyä niitä miehiä ja tekemään itse alotteita?

Vierailija
10/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä johtuu, että teidät on nujerrettu ja käyttäydytte sen vuoksi epävarmasti.Tällä palstalla, lehdissä missä vaan.Ja aina jaksatte laskea uusia ryppyjänne sen sijaan, että ryhtyisitte toimeen.

Vierailija
11/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:27"]

Ihan siitä johtuu, että teidät on nujerrettu ja käyttäydytte sen vuoksi epävarmasti.Tällä palstalla, lehdissä missä vaan.Ja aina jaksatte laskea uusia ryppyjänne sen sijaan, että ryhtyisitte toimeen.

[/quote]

Mut oli ainakin nujerrettu kotona ja kaverien (tai keitä luulin sellaisiksi) toimesta.

5

Vierailija
12/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse esim olen 30+ mies ja olen nyt työtön ja köyhä. Olisin kyllä kiinnostunut oman ikäisistä naisista, mutta en täytä kenenkään vaatimuksia, joten olen luopunut leikistä.

Vierailija
13/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:33"]

Itse esim olen 30+ mies ja olen nyt työtön ja köyhä. Olisin kyllä kiinnostunut oman ikäisistä naisista, mutta en täytä kenenkään vaatimuksia, joten olen luopunut leikistä.

[/quote]

Varmaan just ne miehet ketkä täyttäis AP:n vaatimukset voivat tavoitella niitä nuorempia ja kauniimpia naisia ja ne ketkä ei, tajuavat itsekin että turha edes yrittää. Lopputulos on ettei kukaan edes yritä, paitsi ne 50-60miehet, joille on ihan sama mikä vastaus sieltä tulee.

Vierailija
14/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUvat kehiin niin voidaan arvioida tilanne. Voi olla että jos on ikäisesi eivät arvosta sinua tarpeeksi huomataksesi sinut. Mikä paha se on jos elämää kokeneet herrasmiehet huomaavat.

Vierailija
15/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät varmaan ikäistäsi vanhemmalta. Olet itsekin keski-ikäinen .

Vierailija
16/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:33"]Itse esim olen 30+ mies ja olen nyt työtön ja köyhä. Olisin kyllä kiinnostunut oman ikäisistä naisista, mutta en täytä kenenkään vaatimuksia, joten olen luopunut leikistä.
[/quote]
Työttömyys on kyllä niin suuri miinus että kiinnostus loppuu heti. Köyhyydellä ei ole minulla väliä.

Vierailija
17/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:16"]Näytät varmaan ikäistäsi vanhemmalta. Olet itsekin keski-ikäinen .
[/quote]
Minä olen 29-vuotias ja sama ongelma on minulla. En näytä ikäistäni vanhemmalta, mutta oman ikäluokan miehiä ei kiinnosta.

Ja kolmekymppinen ei ole vielä keski-ikäinen.

Vierailija
18/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:33"]Itse esim olen 30+ mies ja olen nyt työtön ja köyhä. Olisin kyllä kiinnostunut oman ikäisistä naisista, mutta en täytä kenenkään vaatimuksia, joten olen luopunut leikistä. [/quote] Työttömyys on kyllä niin suuri miinus että kiinnostus loppuu heti. Köyhyydellä ei ole minulla väliä.

[/quote]

Mulle taas on tuollaiset työllisyydenvaatijat niin iso turn-off, että mielummin oon yksin. Haluan että nainen on kiinnostunut juuri minusta, eikä mistään asemastani tai varallisuudestani.

Vierailija
19/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää.

Minä olen 46-vuotias. Eläkeläiset ovat kiinnostuneita... Yäk.

Vierailija
20/23 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:33"]Itse esim olen 30+ mies ja olen nyt työtön ja köyhä. Olisin kyllä kiinnostunut oman ikäisistä naisista, mutta en täytä kenenkään vaatimuksia, joten olen luopunut leikistä. [/quote] Työttömyys on kyllä niin suuri miinus että kiinnostus loppuu heti. Köyhyydellä ei ole minulla väliä.

[/quote]

Mulle taas on tuollaiset työllisyydenvaatijat niin iso turn-off, että mielummin oon yksin. Haluan että nainen on kiinnostunut juuri minusta, eikä mistään asemastani tai varallisuudestani.
[/quote]
Kaikkia ei voi miellyttää. Minä tapailen mieluummin vaikka puhelinmyyjää/siivoojaa kuin työtöntä. Se että edes yrittää saada itse elantonsa on minulle tärkeää. Se mitä tuo palkka on, on minulle aivan sama. Itsekkin työskentelen matalapalkka alalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi