Kiinnostan vain keski-ikäisiä miehiä
Olen mielestäni ihan ok näköinen kolmekymppinen nainen. Saan huomiota ja pitkiä katseita ja joskus jopa vihjailevia ehdotuksia ainoastaan +50-60 ikäisiltä miehiltä, eivätkä oman ikäiset miehet tunnu huomaavan ollenkaan. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:16"]Näytät varmaan ikäistäsi vanhemmalta. Olet itsekin keski-ikäinen . [/quote] Minä olen 29-vuotias ja sama ongelma on minulla. En näytä ikäistäni vanhemmalta, mutta oman ikäluokan miehiä ei kiinnosta. Ja kolmekymppinen ei ole vielä keski-ikäinen.
[/quote]
No lähempänä keski-ikäistä se kolmekymppinen on kuin kuusikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:16"]Näytät varmaan ikäistäsi vanhemmalta. Olet itsekin keski-ikäinen . [/quote] Minä olen 29-vuotias ja sama ongelma on minulla. En näytä ikäistäni vanhemmalta, mutta oman ikäluokan miehiä ei kiinnosta. Ja kolmekymppinen ei ole vielä keski-ikäinen.
[/quote]
No lähempänä keski-ikäistä se kolmekymppinen on kuin kuusikymppinen.
[/quote]
Kyllä, ja kuusikymppinen on helvetin kaukana kolmekymppisestä, joten onko ihme jos vitutta, kun vain vanhukset tuntuu olevan kiinnostuneita.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:28"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 01:20"] [quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 00:33"]Itse esim olen 30+ mies ja olen nyt työtön ja köyhä. Olisin kyllä kiinnostunut oman ikäisistä naisista, mutta en täytä kenenkään vaatimuksia, joten olen luopunut leikistä. [/quote] Työttömyys on kyllä niin suuri miinus että kiinnostus loppuu heti. Köyhyydellä ei ole minulla väliä. [/quote] Mulle taas on tuollaiset työllisyydenvaatijat niin iso turn-off, että mielummin oon yksin. Haluan että nainen on kiinnostunut juuri minusta, eikä mistään asemastani tai varallisuudestani. [/quote] Kaikkia ei voi miellyttää. Minä tapailen mieluummin vaikka puhelinmyyjää/siivoojaa kuin työtöntä. Se että edes yrittää saada itse elantonsa on minulle tärkeää. Se mitä tuo palkka on, on minulle aivan sama. Itsekkin työskentelen matalapalkka alalla
[/quote]
Mulle on ihan sama ketä tapailet, tapaile vaikka niitä 50-60v miehiä sitten jos ei kelpaa.