Naiset kun aina toivovat mieheltä hyvää koulutusta, niin...
...mitä mieltä naiset ovat miehestä, jolla on matkailualan perustutkinto? Kelpaako? Vai pitäisikö olla jotakin hienompaa?
Kommentit (14)
Paskatutkinto. Oletko joku surkea retkiopas? Merkonomikin on parempi. Tuollaisella tutkinnolla ei tee mitään.
Ei naisia oikeasti kiinnosta miehen tutkinto. Se on vain itsensä korottamista.
Ammatista viis kunhan tulee omillaan toimeen.
Christiiina kirjoitti:
Se on ok mielestäni. Eli tarkoitat varmaan hotellin vastaanottovirksilijaa ?
En. Matkailupalveluiden tuottaja olen. Olen palkanlaskija, mutta koulutus on ryhmien ohjaamiseen ja silleen.
Tuonhan luulisi kiinnostavan naisia jotka pitävät viinistä ja matkailusta.
Kyllä. Kaikki me naiset olemme yhtenäistä massaa. Kaikki me aina toivomme miehiltä samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Näin naiset aina valehtelevat ja ghostaavat miehen tinderissä kun kuulevat jonkin muun ammatin kuin lääkäri tai juristi.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia oikeasti kiinnosta miehen tutkinto. Se on vain itsensä korottamista.
Ei tutkinnolla ole väliä vaan sillä palkalla mikä tulee tutkinnon myötä. Harvan miehen tittelillä kun itse pystyy ratsastamaan
Vierailija kirjoitti:
Tuonhan luulisi kiinnostavan naisia jotka pitävät viinistä ja matkailusta.
No ei todellakaan kiinnosta, kun kerron olevani palkanlaskija ja palkan olevan 1400 euroa. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kaikki me naiset olemme yhtenäistä massaa. Kaikki me aina toivomme miehiltä samoja asioita.
Kun naisten puheissa miehetkin on yhtä massaa niin miksi ei myös naiset ole yhtä massaa. Eihän se nyt niin mene että vain miehet on kaikki yhtä massa ja naiset ovat uniikkeja lumihiutaleita
Minulla on sama tutkinto, mä tosin olen matkaopas, ei mullakaan palkka päätä huimaa mutta työn etuina pääsee reissaamaan ilmaiseksi ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun naisten puheissa miehetkin on yhtä massaa niin miksi ei myös naiset ole yhtä massaa. Eihän se nyt niin mene että vain miehet on kaikki yhtä massa ja naiset ovat uniikkeja lumihiutaleita
Naisten kaksoisstandardit.
Nainen jos sanoo, että menneisyys on menneisyyttä, niin miehen ei tule kysellä.
Mies jos sanoo, että menneisyys on menneisyyttä, niin naiset HETI epäilevät maksullisissa käyntiä, väkivaltaa, pettämistä.
Naisten kaksoisstandardit. Luulevat olevansa koskemattomia, kun määräävät tahdin Tinder-markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naiset aina valehtelevat ja ghostaavat miehen tinderissä kun kuulevat jonkin muun ammatin kuin lääkäri tai juristi.
Kuule, kyllä niitäkin torjutaan. Tiedän koska olen itse antanut pakit lääkärille (tinderin ulkopuolella tosin).
Tällä hetkellä olen kiinnostunut miehestä, joka ei ole kovinkaan hyvässä duunissa ja jolla ei varmuudella ole ainakaan korkeakoulutusta.
Se on ok mielestäni. Eli tarkoitat varmaan hotellin vastaanottovirksilijaa ?