Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako sinua Ukrainan tilanne?

Vierailija
23.02.2022 |

Minua alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan ukrainalaisten viattomien siviilien puolesta.
Mielessäni käy myös, mitä Putin suunnitelee Suomen suhteen ? 🤔

Kommentit (849)

Vierailija
301/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestunut oon, eli lasketaanko se ahdistuneeksi?

Näyttää siltä, että maailma muuttuu.

Eikä mua oma henki tai läheisteni henget huolestuta vaan maailman meno. Syntyyköhän tästä isompi sota?

Vierailija
302/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Putin olla itse antikristus.

Haha, ehei. Maailma tulee ihailemaan sitä ukkoa, poliitikkoa joka nousee. Siinä on kaunopuheinen, järkeviä puhuva ja konkreettisia ratkaisuja tarjoava henkilö, jota kaikki kunnioittavat. Hän saa jopa muutaman vuoden rauhan aikaan. Silkka käärme ja kaikkien kusettajien isoäiti, koska hänen puheisiinsa uskotaan vaikka ne ovat pohjimmiltaan ja lopultaan ihan silkkaa valhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa tosi paljon

Put hullu ukko, tekee pahaa myös Venäjän ekonomialle

Vierailija
304/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa, jännittynyt, hermostunut olo, on kuin kuumetta.

Vierailija
305/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voisko venäjä oikeasti alkaa pommittamaan Suomea? välittämättä että siviilejä kuolee? mihin pakenisimme?

Tietenkin voisi, mutta miksi? Suomen mätä  klopalisti hallitus vaihdetaan ihan omien kansalaisten avulla demokraattisessa äänestyksessä tolkun päättäjiin.

Vierailija
306/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestunut oon, eli lasketaanko se ahdistuneeksi?

Näyttää siltä, että maailma muuttuu.

Eikä mua oma henki tai läheisteni henget huolestuta vaan maailman meno. Syntyyköhän tästä isompi sota?

Mä en ole oikeastaan edes huolestunut. Mutta olen helpottunut siitä, että molemmat lapseni ovat jo aikuisia ja ettei kumpikaan heistä ole halunnut hankkia lapsia. 

Vierailija
307/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voisko venäjä oikeasti alkaa pommittamaan Suomea? välittämättä että siviilejä kuolee? mihin pakenisimme?

Ruotsiin?

Lappiin?

Vierailija
308/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ahdistaa teitä joilla on kaikki hyvin ja paljon menetettävää, kiva koti ja varallisuutta. Elämä rakennettu kovalla työllä ja omaisuutta haalittu.

Niin, minua ei ahdista juurikaan mutta lähinnä siksi että elämäni on jo valmiiksi ankeaa yksinäistä pskaa eikä ole mitään menetettävää.

Vierailija
309/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Suren sitä että nuoria miehiä teurastetaan turhan takia.

Vierailija
310/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän seuraa juttuja niin varmasti alkaa ahdistaa. Irtautumalla uutisista voi paremmin.

Jotta itse en ahdistuisi niin teen itseäni miellyttäviä asioita.

Vierailija
311/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostavaa seurata kuinka Putin tuhoaa itsensä ja lähipiirinsä.

Vierailija
312/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Toki vihastuttaa Putin ja surettaa ukrainalaisten elämä.

Suomen puolesta ei ahista. Toki vaikuttanee täälläkin hinnoissa, mutta miksi Putin hyökkäisi Suomeen? Ukrainalla ja Venäjällä ollut v. 14 asti kärhämää. Suomi ei liity siihen millään tavalla. Todennäköisempää olisi varmaan kuolla lento-onnettomuudessa (joka harvinaista), kuin Putinin hyökkäys Suomeen. Kaikkea toki saa pelätä ja lietsoa itsensä, jos haluaa.

Vierailija
313/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ahdistaa teitä joilla on kaikki hyvin ja paljon menetettävää, kiva koti ja varallisuutta. Elämä rakennettu kovalla työllä ja omaisuutta haalittu.

Neukkulassa ahdisti myös niitä, joilta oli jo viety kaikki väärän aikaisemman sosiaaliluokan tai etnisyyden takia. Siperian uraanikaivoksille kuokkimaan. Omiisi varmaan se arkiköyhyys ja itsemurhayksiökin ollut silloin kultaa kalliimpi vaihtoehto.

Vierailija
314/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
315/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösellä nyt dokkari Ukrainan sodasta

Vierailija
316/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P. käski ukrainalaisren luopua aseista, niin ei tule sotaa.

Uhkailua jos ei tehdä niin js näin nii… ja pelon käyttämistä valtana uhaten. Tehnyt varmasti suunnitelmia ja osannut varautua ja tiedossahan hänellä on ollut et sanktioita tulee. Ei hän tyhmä ole.

Vierailija
317/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ahdista. Toki vihastuttaa Putin ja surettaa ukrainalaisten elämä.

Suomen puolesta ei ahista. Toki vaikuttanee täälläkin hinnoissa, mutta miksi Putin hyökkäisi Suomeen? Ukrainalla ja Venäjällä ollut v. 14 asti kärhämää. Suomi ei liity siihen millään tavalla. Todennäköisempää olisi varmaan kuolla lento-onnettomuudessa (joka harvinaista), kuin Putinin hyökkäys Suomeen. Kaikkea toki saa pelätä ja lietsoa itsensä, jos haluaa.

Ei siihen mitään syytä tarvita, sairas kun on, ei hänellä mitään kärhämää tuohonkaan maahan meinaan ollut eikä sellasia tarvita hänen mukaan. Saa hyvän tekosyyn ja teatteria ja keksii nii haluaa olla isompi johtaja. Miettii vaan itseensä ja valta asetelmaa. Haluaa olla joku historian kirjoissa oleva johtaja varmaan. En ole Sini silmäinen että mistään kun ei voi olla varma ja sanaan luottaa. Teot täytti tässäkin ja siltikin valehdellaan

Vierailija
318/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
319/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken ahdisti, mutta sitten muisti että Suomi voi liittyä Natoon. Ja kappas vaan, ahdistus lähti pois.

Vierailija
320/849 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa ja pelottaa. Onko Suomi seuraava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän