Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla on suhde varatun naisen kanssa.

Vierailija
11.07.2015 |

Nainen sai lapsen, enkä tiedä olenko isä.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo paukkuu ja aisen kirjoittamana. Miten joku voi uskoa näin selvää provoa!

Vierailija
42/77 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:03"]Jos on painava syy epäillä, myös avioliitossa isyys voidaan tutkia. Yleisesti ottaen aviomies on aina isä, vaikka kulli ei ottaisi edes eteen. Tämä on törkeää, sillä helvetin moni suomalainenkin mies (lukua ei tiedetä tarkkaan, mutta esimerkiksi 3-5 % lapsista voisi olla hyvä arvaus?) kasvattaa tällä hetkellä lasta, jonka biologinen isä luulee olevansa. Naiset ovat törkeitä, jos eivät tästä mahdollisuudesta miehelleen kerro. Tulevaisuudessa isyys tullaan tutkimaan rutiininomaisesti - ja huoranaiset saadaan kuriin.

Mutta isyys voidaan siis tutkia, kunhan se tehdään ajoissa!!!! Jos lapsi ehtii tietynikäiseksi, se on tavallaan myöhäistä. Toki lapsi voi itse tutkia asiaa täysi-ikäisenä jne.
[/quote]
Minun kuopus ei ole biologinen lapseni. Selvisi vasta kun lapsi oli teini iässä ja erosimme muutenkin niin exä näki hyväksi asian kertoa.
Tuo arvaus 3-5% on aika lailla ala kanttiin luulen. Turkin asiaa kun oma tilanteen selvisi. Suomessa tällaista asiaa ei luonnollisesti pidetä tutkimisen arvoisena. Britanniassa tehtiin DNA testien tekniikan parantuessa ja hintojen laskettua tutkimus lasten näkökulmasta. Tulos oli että 8-11 % lapsista piti väärää miestä biologisena isänään.
Tutkimus on siis peräisin briteistä ja aineisto oli vuosituhannen vaihteesta ellei vanhempanakin. Pieni kutina on että Suomessa prosentti olisi kulttuurillisista syistä korkeampi ja toinen on että mikä on ollut kehityksen suunta moraali on tuskin vahvistunut.
Koska yhdellä isällä on usein enemmän kuin yksi huollettava. Jos isällä olisi keskimäärin kaksi lasta ja joka kymmenes ei ole oma, niin tällöin jos matemaattisesti ajatellaan niin joka viides isä kasvattaisi toisen miehen lasta.
Oikeasti tuo tuskin jakautuu noin tasan, mutta mistään marginaalisesta asiasta ei ole kysymys.
Yritin googlata no tämä lähinnä löytyi asiasta.

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/30144-isyyshuijaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten nk aisankannattaja.

Vierailija
44/77 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 10:56"]

11 % voi olla hyvinkin se määrä lapsia, joka on saanut alkunsa huoraamalla. Ja iskät kuskaa lapsiaan treeneihin, vaikka naapurin Pertti on tuikannut puolison raskaaksi. Jos joku poliitikko alkaa ajaa isyystestejä pakollisiksi, äänestän häntä heti. Loppuu tämä pahin huoraaminen, jossa oikeita biologista isää ei tiedetä. Lapsen oikeus on tietää, kuka on biologinen isä, vaikka joku muu "sosiaalinen isä" lasta kasvattaisi. Kuinka moni onkaan nainut vahingossa sukulaistaan, jos tämä noin 10 % pitää paikkansa. Muistaakseni Usassa on tutkittu asiaa ja siellä päästiin tähän hurjaan lukuun huijariäideistä.

[/quote]

Kannatan ehdottomasti rutiini-isyystestejä! Silloin paljastuvat KAIKKI lapsen saavat pettäjät, myös uskollista vaimoaan pettävät miehet, kun petoskumppani etsii lapselleen isää! Tulee julki kaikki petokset, joissa yritetään kätkeä väärinteot ja salata isyys. Ja tämä siis silloin, kun nainen tulee raskaaksi satunaissuhteen aikana, olipa se satunnainen suhde jonkun muun mies tai hänen oma syrjähypynsä.

Moni nainen haluaa nykyisin lapsen ja tekevät kaikkensa saadakseen sen, vaikka varatun huoramiehen kanssa, mutta eivät halua miestä elämäänsä riesaksi, paitsi lapselleen isän!!! Kun monikaan mies ei tätä tajua, vaan uskoo valheita (kuten vaimonsakin hänen valheitaan!!!), niin on ihan oikein, että saavat sitä, mitä tilaavat: järkytyksen ja pettymyksen, oman perheen menetyksen ja elatusmaksut sinne ja tänne, sekä omaisuutensa lakisääteiset rintaperillisosuudet kaikille siittämilleen lapsille!!! Ja jos luulee voivansa salata syrjähyppylapsensa vaimoltaan, niin virkatodistuksia vaan tilaamaan seurakunnista ja maistraatista, niin ne salalapset tulevat kyllä sitä kautta tietoon! Samalla tavoin heidät löytää sitten perinnönjaossa ... se perukirjan tekijä!

Ja ihan yhtä karsaasti katson omaa miestään pettäviä vaimoja! Tulkoon vaan vahingossa raskaaksi, niin paljastuu heidän petoksensa. Uskollinen puoliso on oikeutettu tietämään petoksesta.

Pätkääkään en salaa mitään salasuhteita puolisoilta! Jos näen, ilmiannan, mikäli löydän tuon petetyn.

Itse olen aikoinani pettänyt ja minua on petetty, ja me kaksi toisiamme pettänyttä olemme selvittäneet sotkumme ja jatkaneet yhdessä, mutta nyt vakaasti uskollisina! Tajuamme molemmat, mitä järkytyksiä petos aiheuttaa puolisolle ja mikä hyöty on oman suhteen hoitamisessa niin, ettei tarvi pettää omaa rakasta!

Vierailija
45/77 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 16:03"]Jos on painava syy epäillä, myös avioliitossa isyys voidaan tutkia. Yleisesti ottaen aviomies on aina isä, vaikka kulli ei ottaisi edes eteen. Tämä on törkeää, sillä helvetin moni suomalainenkin mies (lukua ei tiedetä tarkkaan, mutta esimerkiksi 3-5 % lapsista voisi olla hyvä arvaus?) kasvattaa tällä hetkellä lasta, jonka biologinen isä luulee olevansa. Naiset ovat törkeitä, jos eivät tästä mahdollisuudesta miehelleen kerro. Tulevaisuudessa isyys tullaan tutkimaan rutiininomaisesti - ja huoranaiset saadaan kuriin. Mutta isyys voidaan siis tutkia, kunhan se tehdään ajoissa!!!! Jos lapsi ehtii tietynikäiseksi, se on tavallaan myöhäistä. Toki lapsi voi itse tutkia asiaa täysi-ikäisenä jne. [/quote] Minun kuopus ei ole biologinen lapseni. Selvisi vasta kun lapsi oli teini iässä ja erosimme muutenkin niin exä näki hyväksi asian kertoa. Tuo arvaus 3-5% on aika lailla ala kanttiin luulen. Turkin asiaa kun oma tilanteen selvisi. Suomessa tällaista asiaa ei luonnollisesti pidetä tutkimisen arvoisena. Britanniassa tehtiin DNA testien tekniikan parantuessa ja hintojen laskettua tutkimus lasten näkökulmasta. Tulos oli että 8-11 % lapsista piti väärää miestä biologisena isänään. Tutkimus on siis peräisin briteistä ja aineisto oli vuosituhannen vaihteesta ellei vanhempanakin. Pieni kutina on että Suomessa prosentti olisi kulttuurillisista syistä korkeampi ja toinen on että mikä on ollut kehityksen suunta moraali on tuskin vahvistunut. Koska yhdellä isällä on usein enemmän kuin yksi huollettava. Jos isällä olisi keskimäärin kaksi lasta ja joka kymmenes ei ole oma, niin tällöin jos matemaattisesti ajatellaan niin joka viides isä kasvattaisi toisen miehen lasta. Oikeasti tuo tuskin jakautuu noin tasan, mutta mistään marginaalisesta asiasta ei ole kysymys. Yritin googlata no tämä lähinnä löytyi asiasta. http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/30144-isyyshuijaus

[/quote]

Just! Laasanenpa tietenkin! Lassukat ajaa miesasiaa niin voimalla, että niitä kirjoituksia lukiessa miehestä, varmaan monesta muustakin kuin minun, tulee enemmänkin itsekäs hirviö avioliitossa kuin hellä, huolehtiva ja rakastava aviomies, jonka perhekin on onnellinen! Ihmettelin joitakin vuosia sitten, mikä vimma iski mieheeni, kunnes luin noita Laasasen ja muiden lassukoiden juttuja ja tajusin yhtäläisyyden! Onneksi miehenikin tajusi käydä terapiassa saadakseen sen väkivaltaisuuden loppumaan, mikä noihin aikoihin alkoi meidän liitossa.

Olen ehdottomasti sen kannalla, että kaikki pettäminen on väärin ja ansaitsee tulla julki. Ja olen myös sitä mieltä, että isyys tulisi voida vahvistaa dna-testein jo lapsen syntyessä. Lapsella on oikeus tietää oma isänsä ja äitinsä, ja puolisolla on oikeus tietää, jos hänen aviopuolisonsa on tehnyt huorin, oli kyseessä mies tai nainen.

Vierailija
46/77 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin ap, vaatisin isyyden selvityksen naiselta. Vaikka yksityisesti kaikessa hiljaisuudessa. Jos ap ei ole isä, asia jääköön kahden välille. Jos on, jatko sen mukaan. Nainen saisi vielä mahdollisuuden selvitä sotkuista, jos tekee yhteistyötä.

Vierailija
47/77 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä iskäehdokkaita olla sitten useampikin.

Vierailija
48/77 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet varattujen naisten kanssa on parhaita. Ei mitään parisuhteen nalkutusta tai rajoittamista, mutta seksiä saa säännöllisesti.

Vierailija
49/77 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:32"]Olisiko syytä soittaa suoraan naisen miehelle ja kertoa tilanne? Vai miten tästä kuuluisi edetä?
ap
[/quote]
Joo olisi ihan kiva että soitat, saat pitää muijan, hyvä että siitäkin pääsee eroon.

Vierailija
50/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:07"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:32"] Olisiko syytä soittaa suoraan naisen miehelle ja kertoa tilanne? Vai miten tästä kuuluisi edetä? ap [/quote] No et saatana puhu. [/quote] Ja millä perustein? Nuorempi tytöistä saattaa olla minun! Pitäisikö vain katsoa vierestä, kun omaa lasta kasvattaa joku muu? [/quote] 1. älä pane paljaalla 2. älä pane paljaalla jonkun muun muijaa 3. jos kuitenkin panet paljaalla jonkun muun muijaa, kestä se kuin mies.   MITÄ luulet saavuttavasi sillä että soittaisit sille miehelle ja sanoisit että sun toinen lapsi on varmaankin mun? Itellesi tyttöystävän ja tapaamiset lapsen kanssa, jos nyt edes olet isä? Ja entäs jos et olekaan isä?  [/quote] Saavuttaisin sen että saisin oikeuden lapseeni! Ja nainen yhtälailla syypää kuin minä! Naisen kanssa en aikoisi jatkaa, koska petti edellistäkin miestä ulkomaan matkallaan. Pettäisi siis minuakin.

[/quote]
no minkä oikeuden ajattelit saavasi? Tapaamisoikeuden, JOS olet edes isä... ilon maksaa lapsesta jota et todellisuudessa tulisi näkemään oikeastaan ollenkaan. ...Sä olet niin naiivi kuin olla voi.
Ja turha sun on sitä naista tässä pelkästään mollata, et sinä oo mikään penaalin terävin kynä itsekään kun menet varatun kanssa panemaan.

Vierailija
51/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:16"]Teetätä testit. Ja aikuistu. [/quote] Olin lopettamassa suhdetta, kunnes kuulin naisen olevan raskaana. Vaadin saada isyystestit, mutta nainen raivostui ja laittoi välit poikki, haluaa jatkaa " normaalia perhe- elämää".

[/quote]

jos naimisissa et voi isyysolettamaa kumota.

Vierailija
52/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:32"] Olisiko syytä soittaa suoraan naisen miehelle ja kertoa tilanne? Vai miten tästä kuuluisi edetä? ap [/quote] No et saatana puhu. [/quote] Ja millä perustein? Nuorempi tytöistä saattaa olla minun! Pitäisikö vain katsoa vierestä, kun omaa lasta kasvattaa joku muu?

[/quote]

1. älä pane paljaalla

2. älä pane paljaalla jonkun muun muijaa

3. jos kuitenkin panet paljaalla jonkun muun muijaa, kestä se kuin mies.

MITÄ luulet saavuttavasi sillä että soittaisit sille miehelle ja sanoisit että sun toinen lapsi on varmaankin mun? Itellesi tyttöystävän ja tapaamiset lapsen kanssa, jos nyt edes olet isä? Ja entäs jos et olekaan isä? 
[/quote]

Lapsella on oikeus tietää kuka on biologinen isä. Hyi että oksettaa sellaiset äidit jotka väittävät lapsen olevan jonkun muun kenen se oikeasti on. Ohis

Vierailija
53/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita naisen miehelle ja kerro kaikki! Anna mennä rohkeasti. Ole mies!

Vierailija
54/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lain mukaan lapsen isä ole aina aviopuoliso vaikka kyseinen mies olis ollut toisella puolella planeettaa siittämishetkellä?

Vierailija
55/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on painava syy epäillä, myös avioliitossa isyys voidaan tutkia. Yleisesti ottaen aviomies on aina isä, vaikka kulli ei ottaisi edes eteen. Tämä on törkeää, sillä helvetin moni suomalainenkin mies (lukua ei tiedetä tarkkaan, mutta esimerkiksi 3-5 % lapsista voisi olla hyvä arvaus?) kasvattaa tällä hetkellä lasta, jonka biologinen isä luulee olevansa. Naiset ovat törkeitä, jos eivät tästä mahdollisuudesta miehelleen kerro. Tulevaisuudessa isyys tullaan tutkimaan rutiininomaisesti - ja huoranaiset saadaan kuriin.

Mutta isyys voidaan siis tutkia, kunhan se tehdään ajoissa!!!! Jos lapsi ehtii tietynikäiseksi, se on tavallaan myöhäistä. Toki lapsi voi itse tutkia asiaa täysi-ikäisenä jne.

Vierailija
56/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
57/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille miehelle, että muija pettää

Vierailija
58/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:07"] [quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:32"] Olisiko syytä soittaa suoraan naisen miehelle ja kertoa tilanne? Vai miten tästä kuuluisi edetä? ap [/quote] No et saatana puhu. [/quote] Ja millä perustein? Nuorempi tytöistä saattaa olla minun! Pitäisikö vain katsoa vierestä, kun omaa lasta kasvattaa joku muu? [/quote] 1. älä pane paljaalla 2. älä pane paljaalla jonkun muun muijaa 3. jos kuitenkin panet paljaalla jonkun muun muijaa, kestä se kuin mies.   MITÄ luulet saavuttavasi sillä että soittaisit sille miehelle ja sanoisit että sun toinen lapsi on varmaankin mun? Itellesi tyttöystävän ja tapaamiset lapsen kanssa, jos nyt edes olet isä? Ja entäs jos et olekaan isä?  [/quote] Saavuttaisin sen että saisin oikeuden lapseeni! Ja nainen yhtälailla syypää kuin minä! Naisen kanssa en aikoisi jatkaa, koska petti edellistäkin miestä ulkomaan matkallaan. Pettäisi siis minuakin.

[/quote]
no minkä oikeuden ajattelit saavasi? Tapaamisoikeuden, JOS olet edes isä... ilon maksaa lapsesta jota et todellisuudessa tulisi näkemään oikeastaan ollenkaan. ...Sä olet niin naiivi kuin olla voi.
Ja turha sun on sitä naista tässä pelkästään mollata, et sinä oo mikään penaalin terävin kynä itsekään kun menet varatun kanssa panemaan.
[/quote]

En tiennyt alussa, että nainen on varattu! Itse et taida olla penaalin terävin kynä kun puolustat pettäjää ja valehtelijaa! Oletko kenties itse samanlainen?

Vierailija
59/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta se huorraa!!!!

Vierailija
60/77 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Suosittelen totuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi