minulla on suhde varatun naisen kanssa.
Kommentit (77)
Nainen vie aviomiestään kuin pässiä narussa. En tiedä uskoisiko mies edes. Nainen viettänyt aikaa silloin, kun kertonut miehelleen menevänsä salille. Tiedän naisen pettäneen edellistä miesystäväänsä myös, tuolloin kylläkin oli vaihto-oppilaana ulkomailla ja pystyi salaamaan, tiettyyn pisteeseen asti.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:21"]Eikös naimisissa olevan lapset ole aina automaattisesti puolison lapsia.
[/quote]
Ei ole. Porilainen levitti haaransa minulle, niin lapsi voi olla myös minun.
Perus av-mammat täällä puolustaa naista! Herätkää idiootit! Miettikääs puolustaisitteko miestä vastaavanlaisessa tilanteessa???
Voi kun joku kävis painaan muakin ja sais vähän kaaosta aikaan tähän tylsään parisuhteeseen...
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:32"]
Olisiko syytä soittaa suoraan naisen miehelle ja kertoa tilanne? Vai miten tästä kuuluisi edetä? ap
[/quote]
No et saatana puhu.
[/quote]
Haha, mammojen mielipide miesten oikeuksista jälkikasvuunsa tuli taas selväksi. Taidanpa lähteä hengaamaan loppupäiväksi johonkin - mihin vaan - missä ei ole naisia.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:31"]Suhteet varattujen naisten kanssa on parhaita. Ei mitään parisuhteen nalkutusta tai rajoittamista, mutta seksiä saa säännöllisesti.
[/quote]
Ja jos pamahtaa paksuksi ei tarvitse välittää, etsii jostain uuden muijan.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 13:09"]Voi kun joku kävis painaan muakin ja sais vähän kaaosta aikaan tähän tylsään parisuhteeseen...
[/quote]
Hep !
Olen vapaaehtoinen kaaoksen aiheuttaja.
M 32
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:47"]Joko kerroit naisen miehelle?
[/quote]
En. Mietin miten pääsen asiassa eteenpäin. Nainen on kiero kuin korkkiruuvi. Viettää äitiyslomaansa ja uskottelee olevansa hyvä vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna v*tuttaa katsoa facebookin kautta, kun nainen laittaa onnellisia perhekuvia ja mies tietämätön siitä, että lapsi saattaakin olla jonkun muun.
Älä katsele niitä kuvia. Ja unohda heidät. Kyllä sieltä joku voi sitten ottaa ehkä yhteyttä jos katsoo aiheelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 21:42"]Miksi nait varattua naista?
Ellet vielä tajunnu, niin en tiennyt että nainen oli varattu!
Jos et ollut naisen puoliso, niin silloinhan hän oli vielä vasta varauslistalla, joko sinulle tai kenties jollekin toiselle.
No aviomies on lapsen isä, koska he ovat naimisissa. riippumatta oletko sinä sen siittänyt.
Et voi tehdä mitään?