Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä ikinä miehenä valita julkisesti yksinäisyydestäsi tai mainosta kiltteyttäsi, pahin virhe mitä voit tehdä

Vierailija
31.07.2026 |

Oikea mies ei KOSKAAN valita yksinäisyyttä koska oikealle miehelle se on ainut tapa kehittyä ja masteroida itsensä. Jos sä menet tonne sinkkuryhmiin mainostamaan kuinka yksinäinen sä olet ja kinumaan seuraa, se ensivaikutelma on samantien huono ja susta tulee epätoivoinen kuva että sulla ei ole omaa elämää ollenkaa. Se on tosi tärkeetä miten siihen yksinäisyyteen suhtautuu, naiset katsoo hyvällä miehen yksin oloa varsinkin jos mies on hyvännäköinenkin kaiken lisäks koska se kertoo samantien että miehellä on standardeja ja muuta tekemistä kuin kinuta seuraa ja huomiota. Mut jos sä itket sielä kaikkien nähden kuinka yksinäinen sä olet, se on samantien hälytysmerkki että mitä tämä poika tässä kitisee. Voit olla ihan varma että yhteydenottoja ei tule

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Allukin ymmärtäisi tämän.

2/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja. 

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, vai niin. No kiltteyden mainostaminen on palstan kilttimiesten takia sama kuin kertoisi istuneensa vankilassa raiskauksista ja tapoista, ja perään sanoisi ei vaiskaa.

Vierailija
4/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään miehen ei kannata valittaa mitään kuin korkeintaan luotetulle ystävälleen. Naisten mielestä miehen kuuluu kestää kaikki. Jos ei kestä, on heikko eikä romanttisessa mielessä kiinnostava.

Vierailija
5/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kilttinä miehenä oleminen, älä ikinä mainosta olevasi kilttimies. Naiset haistaa kilometrin päähän että kyseessä on sovinisti joka halveksii naisia.

Vierailija
6/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, vai niin. No kiltteyden mainostaminen on palstan kilttimiesten takia sama kuin kertoisi istuneensa vankilassa raiskauksista ja tapoista, ja perään sanoisi ei vaiskaa.

Jos kertoo istuneensa linnassa raiskauksista ja tapoista niin saa naista enemmän kuin ehtii panemaan.

Vierailija
7/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen persu mies, en ikinä valita tai itke. Vedän roinaa, huumeita ja ammuskelen pyssyillä. Olen kovis, enkä ainakaan kilttis

Vierailija
8/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tietysti pätee naiseen. Älä valita julkisesti yksinäisyyttäsi. Tule vaan mieleen luuseri ja ressukka, jonka elämään pitäisi jonkun muun tuoda sisältöä.

Vierailija
9/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kertoo istuneensa linnassa raiskauksista ja tapoista niin saa naista enemmän kuin ehtii panemaan.

Mutta mieti mikä on näiden naisten taso. Ei ole mitään laadukkaita, älykkäitä tai mieleltään terveitä naisia. Tuollaisenko sitten haluaisit?

Mä koulutettu, tavallinen äiti-ihminen en koskaan huolisi mitään linnakundia tai jännämiestä. 

Vierailija
10/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei ehdi sanoa edes sitä "ei vaiskaan" siihen perään...

Vierailija
11/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa kun baaripöydässä kerroin olevani hoitaja, pian napattiin ranteesta, tule mukaan. Jossain vaiheessa selvisi että mies haluaa hoivaa ja huomiota krapuloihinsa ja muutenkin. Toistui.

Siihen aikaan ei puhuttu narsismin piirteistä esim huomiotarve.

Nykyään on hyvä kun on netti, niitä "red flagejä" oli mutta kun ei tajunnut niin ei. Kyllä on hienoa kun nykyään osataan sanoittaa asioita. Varokaa kuitenkin käyttämästä termejä väärin.

Vierailija
12/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mieti mikä on näiden naisten taso. Ei ole mitään laadukkaita, älykkäitä tai mieleltään terveitä naisia. Tuollaisenko sitten haluaisit?

Mä koulutettu, tavallinen äiti-ihminen en koskaan huolisi mitään linnakundia tai jännämiestä. 

Ai nytkö tasoteoria on totta? Että on naisissa eri tasoja laadukkaiden ja laaduttomien välillä?

Kyllä kuule kaikki naiset on samalla tasolla eli pantavia.

Vierailija
13/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö tasoteoria on totta? Että on naisissa eri tasoja laadukkaiden ja laaduttomien välillä?

Toisen naisen mielestä perhe-elämään kuuluu astiakaluston särkyminen perjantai - lauantai illan "juhlimisen" yhteydessä, ja toisen kanssa ei tarvitse riidellä, koska hän osaa keskustella - vaikka minä itse, en osaisikaan. 😎

Vierailija
14/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen naisen mielestä perhe-elämään kuuluu astiakaluston särkyminen perjantai - lauantai illan "juhlimisen" yhteydessä, ja toisen kanssa ei tarvitse riidellä, koska hän osaa keskustella - vaikka minä itse, en osaisikaan. 😎

Missä kohtaa pitää riidellä tai keskustella kun naisia on niin paljon saatavilla ettri kaikkia edes ehdi panna?

Vierailija
15/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksinäinen mies ei etsi itselleen mieskavereita, vaan itkee yksinäisyyttään vieraille naiselle samalla toivoen naiselta p*llua?

Vierailija
16/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksinäinen mies ei etsi itselleen mieskavereita, vaan itkee yksinäisyyttään vieraille naiselle samalla toivoen naiselta p*llua?

Kuka nyt miesten seurassa viihtyy? Joku h.omo?

Vierailija
17/17 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä-passiivi paljastaa koulutustason. Matala. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän