Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käytä hoitoainetta

Vierailija
11.07.2015 |

Onko se kauhea asia hiuksille? Tämä on jännä juttu kun masennuskausina en jaksa hoitoainetta käyttää, suihkussa kyllä käyn joka päivä mutta se on varsinainen suoritus.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ikinä hoitoainetta eikä mulla ole mielenterveysongelmia. Minulla on lyhyet värjätyt hiukset. Käyn kampaajalla viiden viikon välein. Ei mitään tarvetta hoitoaineelle.

Vierailija
2/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset näyttävät ehkä vähän kiillottomammilta ja takkuuntuvat helpommin, mutta asia korjaantuu kyllä sitten heti kun seuraavan kerran hoitoainetta käytät. Hius on kuitenkin kuollutta ainetta, joten mitään pysyvää hoitoa ei hoitoaine anna.

Jos et jaksa käyttää hoitoainetta muuten, mutta joskus jotain menoa varten haluaisit panostaa vähän enemmän, niin osta jokin kiiltoa antava hoitosuihke. Niitä voi suihkia kuiviinkin hiuksiin ja auttavat juuri sopivasti, eikä tarvitse miettiä, että suihkussa pitäisi vielä jokin ylimääräinen asia jaksaa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kans hoitosuihketta ja jätettäviä. En jaksa millään suihkussa läträtä.

Vierailija
4/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hiuksista tarviiko hoitoainetta. En tiedä ketään miestä, joka käyttäisi. Ei edes veljeni, jolla on tukka puoleen selkään. Mulla itsellä on värjätty puolipitkä ja todell pehmeä ja takkuuntuva tukka. Suihkussa en käytä, mutta suihkun jälkeen sellaista suihkutettavaa, hiuksiin jätettävää käytän. Pakko, jos ei halua harjaamisen olevan tuskaa ja tukan hamppuuntuvan latvasta. Talvella on myös tosi sähköinen, joten pakko käyttää silloin ihan heti pesun jälkeenkin hoitoainetta.

Vierailija
5/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hiuksista tarviiko hoitoainetta. En tiedä ketään miestä, joka käyttäisi. Ei edes veljeni, jolla on tukka puoleen selkään. Mulla itsellä on värjätty puolipitkä ja todell pehmeä ja takkuuntuva tukka. Suihkussa en käytä, mutta suihkun jälkeen sellaista suihkutettavaa, hiuksiin jätettävää käytän. Pakko, jos ei halua harjaamisen olevan tuskaa ja tukan hamppuuntuvan latvasta. Talvella on myös tosi sähköinen, joten pakko käyttää silloin ihan heti pesun jälkeenkin hoitoainetta.

Vierailija
6/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kuin harvoin. Se latistaa hiusta entisestään. Latvoja pidän kunnossa öljyhaudutteluilla silloin tällöin.

Vierailija
7/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään jäytä muulloin kuin pakkaskelillä. Silloin hiukset sähköistyy niin helposti.

Vierailija
8/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta 2in1 - tuote.
Ymmärrän että masennusjaksossa energiaa ei tunnu riittävän mihinkään. Itse kävin ehkä kerran viikossa suihkussa. Hyvä että jaksat käydä päivittäin.

Vierailija
9/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hyvä hoitosuihke, sen jaksaa ehkä suihkaista suihkun jälkeen hiuksiin.

Vierailija
10/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käytä hoitoainetta. Kiiltävä ja vahva tukka on silti. 

Vierailija
11/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä hoitoainetta, tekee hiukset jotenkin likaisen tuntuisiksi ja lättänöiksi. Käsittelemätön, hyväkuntoinen tukka.

Vierailija
12/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en käytä hoitoainetta enää kun muutettiin ja nyt on oma kaivo, vesi on parempaa kuin vesilaitokselta tuleva. Sama homma mökillä, järviveden kanssa ei tarvii kun hiukset on helposti selvitettävät ja pehmeät

Vierailija
13/15 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen jokapäivä, hoitoainetta joka toinen viikko kerran.

Vierailija
14/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa aina käyttää. Lyhyt ja paksu kihartuva tukka. Tuntuu ettei edes tarvi.

Vierailija
15/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käytän, useimmiten en. Hyvät on hiukset ilmankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä