Tangokuningas finaali.
Kommentit (177)
Kyllä nyt väärä voitti molemmissa osioissa.
Helvata! Kopeakin vielä tää voittaja.
TÄYSIN VÄÄRÄ IHMINEN VOITTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rami on tähän mennessä vakuuttavin. Äsköisen ääni oli niin hiljainen, etten meinannut kuulla mitään.
Onpa naurettavaa toi Dannyn ja Akin pelleily
Olin ite just alottamassa saman keskustelun. Kirjotellaan tänne.
Tähän mennessä paras on #2. Karisma, söpö ulkonäkö, kaunis ääni.
Voi kilin persus! Miksi, miksi, miksi?!? :(
On noi tuomarit sekaisin kun eivät arvostaneet lauluääntä ja aitoutta. Näki selvästi Susanna Heikistä, että olisi halunnut Kalle Jussilan parikseen.
TÄSTÄ PITÄÄ TULLA KOHU! Iltapäivälehtiin - kansa ei ymmärrä, miksei Kalle Jussila voittanut etc. Duetot olivat aivan eri maailmoista!!!
Hirvittävä vääryys! Itseään täynnä oleva huonompi laulaja voitti. Olisi pitänyt pistää kotiin kasvamaan ja valita selkeästi parempi laulaja Kalle voittajaksi.
Minkä ikäinen tää on? Vaikuttaa välillä 20v ja välillä 30v.
Tolla Akilla on aivan sairaan paskat jutut!
Hyi saatana tätä ylimielistä ja feikkiä voittajaa.
Rami tähän mennessä paras, hänellä oli oma, vahva tulkinta mukana. Juha lauloi hyvin, mutta liian "teknisesti varmasti". Markusta olen aina tykännyt, tosin hänellä ei ehkä ole tyypillisin tangoääni.
Meni ihan pelleilyksi ja farssiksi.
Kyllä minä kaipaan juhlavuutta ja arvokkuutta, enkä tuollaista... Ihan rimanalitus ja täysin väärä voittaja. Etukäteen sovittu juttu taatusti.
Täältä sitten jatkoja, finaalissa tämäkin kohta.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 22:53"]Minkä ikäinen tää on? Vaikuttaa välillä 20v ja välillä 30v.
[/quote]
Se on niin eläytymiskykyinen.
Siis mitä helvettiä????? Kalle oli aivan YLIVERTAINEN! Ja hänellä ja Susannalla oli mieletön kemia!!! Mitä ihmettä tuomarit??????