Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveripariskunnan naisen kaksimieliset heitot kohdistuvat aina vain sinun mieheesi. Pahastuisitko?

Vierailija
23.02.2022 |

En haluaisi olla tosikko, mutta alkaa jotenkin rasittaa. Kaikissa illanvietoissa, vaikka olisi miten paljon väkeä paikalla, tämä nainen, joka on siis ihan kaverini, päätyy aina heittämään kaksimielisia vitsejä mieheeni liittyen. Kerta tai kaksi vielä menee, mutta kun tämä on nyt muodostunut ihan tavaksi. Tyyliin että kun nainen heidän kotonaan lähtee näyttämään miehelleni, minne tämä voi kantaa nukkuvan lapsemme jatkamaan unia, niin samalla hän heittää, että en tiedä kauanko meillä tuolla makkarissa menee, vink vink. Kuulostaako tuollainen kovin hauskalta?

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän että kaikenmoisen huumorin viljeleminen seurassa voi olla vaarallista kun se aina jonkun mielestä voi olla loukkaavaa. Jos vielä joku toistaa jotain samaa huumoriaan niin se alkaa olla kiusallista. Sänky elämän huumoria ja alapää juttuja en kuuntelisi keneltäkään. 

Parhainta on kun ei toisiin kohdistuvaa huumoria ala missään heittämään vaan ainoastaan itseensä kohdistuvaa jos huumoria haluaa viljellä, muuten aina on joku ei ymmärrä sitä huumoria ja loukkaantuu.

Minä olen loukkaantunut joskus jonkun huumorista ja itse olen loukannut ajattelemattomalla huumorilla josta en olisi kuvitellutkaan että se voisi jotain loukata ja jäädä kaivelemaan. 

Joku seurassa jos alkaa minua tai puolisoani nolaamaan niin on entinen joku. 

Vierailija
82/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä naurattaisi. Onko muuten varmaa etteivät joskus ole jotain keskenään duunanneet? Että vihjaileeko (huonon) läpän varjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuommoisessa tilanteessa voisi vaan heittäytyä tosikoksi ja sanoa että tuskin teillä kovin kauaa menee LAPSEN nukkumaan viemisessä, tai että ei hätää, ei sinun tarvitse jäädä avuksi jos lapsi herää, kyllä se mies pärjää. Tuskin se kovin kauaa jaksaa noita vitsejä jos kukaan ei naura tai edes "ymmärrä".

Vierailija
84/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi naisen kanssa,kahdenkesken,asiallisesti. Todennäköisesti sanoo, että ihan läpällä ja että olet huumorintajuton. Sanot sitten, että miten itse koet, että on iritsevää, epäasiallista, kiusaamista, sekshäirintää jne. Keskustele miehedi kanssa ensin asiasta. Saattaa aiheuttaa rypyn teidän suhteeseen tai jopa menmä välit poikki, mutta so what.

Toinen vaihtoehto on, etyä alat heittämään tämän naisen miehelle samanlaista läppää. Voi käydä niin, että tämä muija ei itse kestä sitten tuota.

Vierailija
85/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että ystäväsi mies katsoo tuota vitsailua aika pahalla. Myös aina kun ystävä vitsailee näin, katso merkitsevästi ystävän miestä silmiin, tyyliin "niinpä, kauanhan niillä siellä makkarissa kestää". Niin että ystävän mieskin hoksaisi ettei ole hauskaa.

Itse en missään tapauksessa kysyisi ystävältä, onko tämä ihastunut, koska kuten joku sanoi, kissa olisi sitten nostettu pöydälle, ja jollain logiikalla oikeuttaisi ystävääsi toimimaan. Enkä vetäisi herneitä nenään, se saattaisi vain yllyttää vitsailemaan lisää "me käydään vähän tuolla nurkan takana, vai raivostuukohan Liisa, heh heh".

Vierailija
86/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveriporukassa oli moinen munahaukka. Tai sorry rohkea omantiensä kulkija, joka vähän heitti ronskimpaa läppää.. Sellainen räväkämpi nainen.

Sitten kävi kerran niin, että huomattiin istuvamme illanistujaisissa pelkällä naisporukalla. Kunkin mies oli kieltäytynyt tulosta. Ei niitä huvittanut tulla uhriksi idiootille.

Sen jälkeen sitten tavattiin ilman tuota naista ja satunnaisesti kahvitellaan tyttöporukalla hänen kanssaan. Onhan tuo klähmä kysellyt, että mitä on tapahtunut ja hänelle vastattu suoraan. "miehet ei tykkää, kun sä olet iholla koko ajan ja sun rasvasista jutuistas!" Sitten hän nauroi räkäsesti, että onko kaikki yhtä huumorintajuttomia?! - joo nähtävästi ollaan.

On kahvittelutkin lopahtaneet hänen kanssaan, kun ne menee nyt siihen, että me ollaan kielletty häntä juttelemasta miestemme kanssa. Ollaan niin pirun mustasukkaisia ämmiä. "rasvanäppi tulee ja vie kaikki miehet!" Harmi, kun ketään et saanut, vaikka yritystä oli.

Vierailija
87/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota asia puheeksi naisen kanssa,kahdenkesken,asiallisesti. Todennäköisesti sanoo, että ihan läpällä ja että olet huumorintajuton. Sanot sitten, että miten itse koet, että on iritsevää, epäasiallista, kiusaamista, sekshäirintää jne. Keskustele miehedi kanssa ensin asiasta. Saattaa aiheuttaa rypyn teidän suhteeseen tai jopa menmä välit poikki, mutta so what.

Toinen vaihtoehto on, etyä alat heittämään tämän naisen miehelle samanlaista läppää. Voi käydä niin, että tämä muija ei itse kestä sitten tuota.

Itsensähän se tuossa nolaa, jos sille mimmille pitää alkaa puheita pitämään.

Puhuu miehen kanssa ja jos tämä ei tajua, niin sitten loppui illanistujaiset. Kyllä miehen pitää pystyä tekemään stoppi tuommoisen munahaukan suhteen.

Vierailija
88/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa käytöstä kaverilta, ihan syystäkin tuohon tympääntyy.

Vierailija
89/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä huomiotta ja anna miehellesi sama ohje. Ette jatkossa naureskele ettekä kommentoi mitään vaan alatte puhua jostain ihan muusta aiheesta.

Tai mies toteaa, että viedäänkin mieluummin lapsi omaan sänkyyn nukkumaan. Heippa vaan ja hauskaa iltaa teille jotka jäätte.

Vierailija
90/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei välttämättä ole ihastunut mieheesi. Voi olla, että syystä tai toisesta ei vain pidä sinusta ja siksi haluaa ärsyttää sinua antamalla ymmärtää, että olisi kiinnostunut miehestäsi.

Tai on kade ystävänsä hyvästä suhteesta, ja koittaa tuolla käytöksellään horjuttaa sitä.

Vierailija
91/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on siis leikissä mukana.

Jos olisin tuo mies, olisin kyllä veetuuntunut tilanteesta ja toteaisin, että ennen helvetti jäätyy. Mukana nauramisesta taas seuraa, että vitsi pysyy hengissä.

Voi v*ttu teitä ämmiä. Aina on s**tana miehen syytä muka kaikki. Silloinkin, kun naisen kaveri käyttäytyy huonosti.

Vierailija
92/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuo mies, olisin kyllä veetuuntunut tilanteesta ja toteaisin, että ennen helvetti jäätyy. Mukana nauramisesta taas seuraa, että vitsi pysyy hengissä.

Voi v*ttu teitä ämmiä. Aina on s**tana miehen syytä muka kaikki. Silloinkin, kun naisen kaveri käyttäytyy huonosti.

Ellei lopeta "leikkiä" vaan sallii sen jatkua, kerta toisensa jälkeen, on mukana.

Vierailija
93/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaisin sen emännän niin hyvin , ettei puhuisi mulle enää ikinä yhtään mitään. Tyhmille ihmisille eivät hienovaraiset vihjailut auta. Vain suora puhe ja selkeät, jämptit sanat. Sillä tavalla, ettei jää pienintäkään epäselvyyttä, tulkinnanvaraa taikka oletusta, että oli huumoria.

Vierailija
94/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolaisin sen emännän niin hyvin , ettei puhuisi mulle enää ikinä yhtään mitään. Tyhmille ihmisille eivät hienovaraiset vihjailut auta. Vain suora puhe ja selkeät, jämptit sanat. Sillä tavalla, ettei jää pienintäkään epäselvyyttä, tulkinnanvaraa taikka oletusta, että oli huumoria.

Lisäys: olen tasa-arvon kannattaja eli tämä koskee yleisesti ottaen kaikkia ihmisiä, sekä miehiä että naisia ja muita siltä väliltä 

Vierailija
95/114 |
24.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei lopeta "leikkiä" vaan sallii sen jatkua, kerta toisensa jälkeen, on mukana.

Eikös ollut naisen kaverista kyse eikä miehen kaverista? Miksei nainen saa suutaan auki kaverilleen?

Vierailija
96/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ollut naisen kaverista kyse eikä miehen kaverista? Miksei nainen saa suutaan auki kaverilleen?

Kaveripariskunta? Kuulostaa jo terminä raskaalta.

Vierailija
97/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin kutsumatta tuon pariskunnan omiin illanistujaisiini.

Vierailija
98/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että miehen olisi hyvä sanoa itse, tarkoita sitä etteikö myös ap voisi sanoa. 

Mutta onhan se nyt tehokkaampaa jos mies itsekin sanoo jotain. Muuten ap:n kaveri voi ajatella ap:n olevan vain vähän skitso ja että mies on mielissään vitseistä (ja ehkä onkin jos ei sano mitään)

Miksi sä varattuna miehenä vastustat niin kiivaasti että sun pitäisi ihan itse sanoa ettei kiinnosta jos joku tulee yrittämään?

Vierailija
99/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt todella huonoa käytöstä. Itse pyrkisin napakasti nolaamaan naisen, kaikkien kuullen, sillä etten tippaakaan menisi mukaan, vaan sanoisin esim että mitä sä oikein yrität näillä kaksimielisillä vihjailuillasi. Ja kun sanoo että hehhej etkö huumoria ymmärrä, toteaisin että tuo ei ole mitään huumoria ja olen kuunnellut riittävästi näitä typeryyksiä. Miehesi pitää ehdottomasti tukea sua, varoits ennalta.

Tämän myötä tunnelma jäätyy. Voitte lähteä kotiin ja lopettaa nuo tapaamiset.

Vierailija
100/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Meillä saattaa vähän kestää makuuhuoneessa, vink vink heh heh

- Ai sua alko noin kovasti p*nettamaan, eikö oma mies anna vai mikä on ongelma?

Ole valmistautunut vastaamaan jotain tämänkaltaista niin eiköhän lopu törkeet vihjailut.