Kaveripariskunnan naisen kaksimieliset heitot kohdistuvat aina vain sinun mieheesi. Pahastuisitko?
En haluaisi olla tosikko, mutta alkaa jotenkin rasittaa. Kaikissa illanvietoissa, vaikka olisi miten paljon väkeä paikalla, tämä nainen, joka on siis ihan kaverini, päätyy aina heittämään kaksimielisia vitsejä mieheeni liittyen. Kerta tai kaksi vielä menee, mutta kun tämä on nyt muodostunut ihan tavaksi. Tyyliin että kun nainen heidän kotonaan lähtee näyttämään miehelleni, minne tämä voi kantaa nukkuvan lapsemme jatkamaan unia, niin samalla hän heittää, että en tiedä kauanko meillä tuolla makkarissa menee, vink vink. Kuulostaako tuollainen kovin hauskalta?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vain ymmärrä huumoria. Olet tosikko, siinä ongelma.
Ok. Mutta miksi sen huumorin pitää kohdistua aina vain minun mieheeni? Tarjolla olisi kuitenkin useita muitakin vaihtoehtoja. Mielestäni ollaan muiden joukossa ihan tavallinen pariskunta, ja normaalisti suhtaudumme muihin ihmisiin, en ymmärrä miksi meidän/minun pitäisi nyt vaan hyväksyä tällainen huumori. Minulta on nuorena yksi ystävyys katkennut kaverin iskettyä selän takana miehen, jonka kanssa aloittelin suhdetta. Ehkä olen siksi yliherkkä ilmiölle ja halusin kysyä muiden mielipiteitä. Ap
xhamsterissa löytyy hyvä video mitä tapahtuu kun naimissa oleva nainen antaa kaverimiehelleen sylitanssin
Vierailija kirjoitti:
Ehdota vakavalla naamalla saunailtaa ja parinvaihtoa tai kimppaa. Pidä pokka. Katso, miten reagoi.
Puraisee huultaan
Vierailija kirjoitti:
Ehdota vakavalla naamalla saunailtaa ja parinvaihtoa tai kimppaa. Pidä pokka. Katso, miten reagoi.
VESIVAHINKOVAARA
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies on sanonut, kun olette tästä keskustelleet?
Mitä mies sille voi?
Naisen kavereita se on
Sano sille naiselle, että laitappas turpasi kiinni, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Tunnelma jäätyy, muttei kenenkään tartte tuollaista hyväksyä. Erittäin törkeää käytöstä ystävän/kaverin puolelta tuollainen vihjailu. Pitäähän tuommonen lopettaa ja mieluiten shokkiherätyksellä. En itse hyväksyisi edes vitsinpoiksena tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille naiselle, että laitappas turpasi kiinni, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Tunnelma jäätyy, muttei kenenkään tartte tuollaista hyväksyä. Erittäin törkeää käytöstä ystävän/kaverin puolelta tuollainen vihjailu. Pitäähän tuommonen lopettaa ja mieluiten shokkiherätyksellä. En itse hyväksyisi edes vitsinpoiksena tuollaista.
P.S ja mieskin voi siinä samaan syssyyn ruveta miettimään omia virnuilujaan asialle. Jos siitä suuttuu niin ei ole sun puolella vaan sen ” ystävän”, joka vihjailee seksistä. Hyvä tehdä asiat selväksi mitä mieltä olet.
Onko se sun kaveri pakko kutsua kylään (miehineen)? Jätä kutsumatta.
Ei hyvä kaveri vitsaile tuollaisesta, veikkaan että jotain sutinaa on, jos ei miehesi paheksu kahden kesken tuollaista käytöstä. Keksi jokin vastaveto miehesi kanssa, hänkin voisi sanoa että enpä huolikaan mukaani nyt (kaverin nimi) vaan (joku toinen nimi). Laajentakaa kaverisi vitsailua koskemaan muitakin siinä porukassa. Pistäkää pariskuntana kaverillesi kapuloita rattaisiin. Huonompi juttu jos miehesi ei suostu asialle mitään tekemään.
Miksi ihmeessä miehesi kantaa lapsen nukkumaan heidän kamariinsa. Olitteko siis yökylässä heillä?
Ehkä häntä v...ti, että olette heillä.
Kaverisi on ihastunut mieheen tai ainakin pitää häntä hottiksena. Sano ensi kerralla kun tulee tuollainen läppä että "ai anteeks mitä sanoit?" pokerinaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies on sanonut, kun olette tästä keskustelleet?
Luepa kerrankin koko lanka, niin saa tietää sen sijaan, että aina heittelet typerää kommenttiasi ikään kuin se lopettaisi kaikki keskustelut.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sun kaveri pakko kutsua kylään (miehineen)? Jätä kutsumatta.
Ei hyvä kaveri vitsaile tuollaisesta, veikkaan että jotain sutinaa on, jos ei miehesi paheksu kahden kesken tuollaista käytöstä. Keksi jokin vastaveto miehesi kanssa, hänkin voisi sanoa että enpä huolikaan mukaani nyt (kaverin nimi) vaan (joku toinen nimi). Laajentakaa kaverisi vitsailua koskemaan muitakin siinä porukassa. Pistäkää pariskuntana kaverillesi kapuloita rattaisiin. Huonompi juttu jos miehesi ei suostu asialle mitään tekemään.
Tämä. Mulla oli samantapainen tilanne joskus päällä. Nainen oli katsellut puolisoani himoiten useita kertoja, olimme tästä keskustelleet ja puolisoni tiesi, mitä mieltä olin asian lietsomisesta. Ja silti valitsi mennä yksin tapaamaan naista minun ollessani kipeä. Kitkuttelimme vielä useita vuosia yhdessä, mutta kyllä se rakkaus kuoli siihen.
Oman seurusteluni alkuvaiheessa silloinen kaverini vitsaili ihan samalla tavalla miehestäni. Välit viilenivät eikä ystävyys koskaan palautunut, ei kaduta. Ei ystävä käyttäydy noin.
Jätä huomiotta ja anna miehellesi sama ohje. Ette jatkossa naureskele ettekä kommentoi mitään vaan alatte puhua jostain ihan muusta aiheesta.
Hän ei välttämättä ole ihastunut mieheesi. Voi olla, että syystä tai toisesta ei vain pidä sinusta ja siksi haluaa ärsyttää sinua antamalla ymmärtää, että olisi kiinnostunut miehestäsi.
Sori mut jos miehes ois jo ekalla kerralla tehny selväksi että ei ole hauskaa ja lopeta niin ei se vitsailu ois jatkunu. Nyt miehesi kuitenkin on se salliva osapuoli. Jokainen päättää miten antaa itseään puhutella ja mitä käytöstä katselee. Jos miestä toi häiritsisi niin olisi pistänyt stopin, vaikka sitten jättämällä välit kokonaan moiseen ihmiseen. Miestä ei häiritse yhtään päinvastoin. Että mietipä asiaa tältä kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vain ymmärrä huumoria. Olet tosikko, siinä ongelma.
Ok. Mutta miksi sen huumorin pitää kohdistua aina vain minun mieheeni? Tarjolla olisi kuitenkin useita muitakin vaihtoehtoja. Mielestäni ollaan muiden joukossa ihan tavallinen pariskunta, ja normaalisti suhtaudumme muihin ihmisiin, en ymmärrä miksi meidän/minun pitäisi nyt vaan hyväksyä tällainen huumori. Minulta on nuorena yksi ystävyys katkennut kaverin iskettyä selän takana miehen, jonka kanssa aloittelin suhdetta. Ehkä olen siksi yliherkkä ilmiölle ja halusin kysyä muiden mielipiteitä. Ap
Kohdistuu siksi sinun mieheesi koska hän on ainot niin typerä joka sen sallii. On saattanut muiden kaverien miehet pistää aikanaan stopin mpisille vitseille jo ekasta kerrasta. Sinun miehesi taas ei.
Vierailija kirjoitti:
En ole mustasukkainen ihminen muutenkaan, joten en ihan ymmärrä aloituksen pointtia.
Mielestäni tässä ei ole kyse mustasukkaisuudesta, vaan kaverin epäkunnioittavasta käytöksestä omaa kaveriaan ja hänen miestään kohtaan. Kaikista nolointa jä nöyryyttävintä on se, kun kaveri kykenee tällaiseen, miehen kantaessa lasta sylissä. Hyi hitto🤮