Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveripariskunnan naisen kaksimieliset heitot kohdistuvat aina vain sinun mieheesi. Pahastuisitko?

Vierailija
23.02.2022 |

En haluaisi olla tosikko, mutta alkaa jotenkin rasittaa. Kaikissa illanvietoissa, vaikka olisi miten paljon väkeä paikalla, tämä nainen, joka on siis ihan kaverini, päätyy aina heittämään kaksimielisia vitsejä mieheeni liittyen. Kerta tai kaksi vielä menee, mutta kun tämä on nyt muodostunut ihan tavaksi. Tyyliin että kun nainen heidän kotonaan lähtee näyttämään miehelleni, minne tämä voi kantaa nukkuvan lapsemme jatkamaan unia, niin samalla hän heittää, että en tiedä kauanko meillä tuolla makkarissa menee, vink vink. Kuulostaako tuollainen kovin hauskalta?

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on suhde. Nainen yrittää näin sulle siitä vinkata, mut et tajua. Mies hämillään, pelkää että paljastuu. Naisen mies tietää, mutta ei välitä.

Vierailija
102/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sun mies sanoa sille jotain? Mulla oli aikoinaan vähän saman tyyppinen tilanne (flirttaajana mun oma serkku), ei ehtiny alkaa itseä vielä ärsyttää kun oma mies sanoi sille kaikkien edessä kovaan ääneen kaunisteltuna että lopeta. Taustalla kyl muutakin huonoa käytöstä naiselta (mm. sopimatonta koskettelu joka hänen mielestä oli vaan leikkiä) mut silti yllätti miehen vahva reaktio. Sen jälkeen ei ole serkku puhunu meistä kummallekaan ei edes tervehdi. Käytönnässä siis serkku oli naispuolinen versio sellasesta irstaasta sedästä joka puristelee teinityttöjen perseitä ja heittää kaks mielistä läppää mutta nyt vaan nainen ja nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta tiedän että kaikenmoisen huumorin viljeleminen seurassa voi olla vaarallista kun se aina jonkun mielestä voi olla loukkaavaa. Jos vielä joku toistaa jotain samaa huumoriaan niin se alkaa olla kiusallista. Sänky elämän huumoria ja alapää juttuja en kuuntelisi keneltäkään. 

Parhainta on kun ei toisiin kohdistuvaa huumoria ala missään heittämään vaan ainoastaan itseensä kohdistuvaa jos huumoria haluaa viljellä, muuten aina on joku ei ymmärrä sitä huumoria ja loukkaantuu.

Minä olen loukkaantunut joskus jonkun huumorista ja itse olen loukannut ajattelemattomalla huumorilla josta en olisi kuvitellutkaan että se voisi jotain loukata ja jäädä kaivelemaan. 

Joku seurassa jos alkaa minua tai puolisoani nolaamaan niin on entinen joku. 

Mä oon oppinut, että kellekään ei kannata puhua mitään mistään. Aina joku loukkaantuu. Parempi siis kun ei tapaakaan ketään.

Vierailija
104/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on siis leikissä mukana.

Jos olisin tuo mies, olisin kyllä veetuuntunut tilanteesta ja toteaisin, että ennen helvetti jäätyy. Mukana nauramisesta taas seuraa, että vitsi pysyy hengissä.

Voi v*ttu teitä ämmiä. Aina on s**tana miehen syytä muka kaikki. Silloinkin, kun naisen kaveri käyttäytyy huonosti.

Ellei lopeta "leikkiä" vaan sallii sen jatkua, kerta toisensa jälkeen, on mukana.

Nimenomaan. Jos joku tuttavamies vitsailisi tuohon sävyyn minusta, en todellakaan vain nauraisi mukana

Vierailija
105/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko sun mies sanoa sille jotain? Mulla oli aikoinaan vähän saman tyyppinen tilanne (flirttaajana mun oma serkku), ei ehtiny alkaa itseä vielä ärsyttää kun oma mies sanoi sille kaikkien edessä kovaan ääneen kaunisteltuna että lopeta. Taustalla kyl muutakin huonoa käytöstä naiselta (mm. sopimatonta koskettelu joka hänen mielestä oli vaan leikkiä) mut silti yllätti miehen vahva reaktio. Sen jälkeen ei ole serkku puhunu meistä kummallekaan ei edes tervehdi. Käytönnässä siis serkku oli naispuolinen versio sellasesta irstaasta sedästä joka puristelee teinityttöjen perseitä ja heittää kaks mielistä läppää mutta nyt vaan nainen ja nuori.

Taitaa vaan AP:n mies olla imarreltu.

Vierailija
106/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö tuo ihminen muilta osin hyvään ystävyyteen? Ajattelin vain, että jos on noin huonotapainen, rajaton ja surkeat sosiaaliset taidot selvästi. Mietin vain, että onko ystävyys säilyttämisen arvoinen, kun ystävän täyttä olla aika yksinkertainen mieleltään.

Vierailija
107/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että tuo kuulostaa hieman siltä, että olet ihan oikeasti ihastunut mieheeni?

Joo. Siinä kaikkien edessä, tartu asiaan heti ja kuuluvalla äänellä, ystävällisesti mutta jämäkästi, kysy vaikka että oletko Sirkku puutteessa kun taas miestäni jahtaat?

Jos Sirkku protestoi, niin kerro että ajattelit tällaisen huumorin olevan hänelle mieluista, kun itsekin sitä harrastaa.

Ja jos asia vielä toistuu, totea jälleen kuuluvasti kaikelle kansalle, että jaaha, Sirkku on taas puutteessa. En usko että toistuu monta kertaa.

Vierailija
108/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätyis kyllä ystävyydet nopeasti tuollaiseen. Tuossa on tosiaan se inhottava juttu, että kaikki muut nauraa, ja ole siinä sitten se tylsä tosikko. Ja juuri siksi tuo ihminen käyttäytyykin noin. Hänellä on kaikki valta tuossa tilanteessa, ja muut myötähäpeävät niin paljon, että yrittävät "auttaa" noloa tyrkkyä esittämällä että se on vain hauskaa.

Sama homma, kuin silloin jos joku humaltuu liikaa, toiset vain kannustavat, ja sitten selän takana säälitään.

Vierailija
109/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo menee jo mauttoman puolelle. Jättäisin vierailematta ihan jo naisen älyllisen köyhyyden ja huonojen tapojen vuoksi. 

Kevyt, fiksu flirttailu on jotain ihan muuta, sellaisesta en pahastu. Se kertoo vaan, että olen muidenkin mielestä valinnut kiinnostavan, karismaattisen puolison. Kun suhteessa on kaikki hyvin ja oma itsevarmuus on kohdallaan, ei osaa olla mustasukkainen. 

Vierailija
110/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että tuo kuulostaa hieman siltä, että olet ihan oikeasti ihastunut mieheeni?

Joo. Siinä kaikkien edessä, tartu asiaan heti ja kuuluvalla äänellä, ystävällisesti mutta jämäkästi, kysy vaikka että oletko Sirkku puutteessa kun taas miestäni jahtaat?

Jos Sirkku protestoi, niin kerro että ajattelit tällaisen huumorin olevan hänelle mieluista, kun itsekin sitä harrastaa.

Ja jos asia vielä toistuu, totea jälleen kuuluvasti kaikelle kansalle, että jaaha, Sirkku on taas puutteessa. En usko että toistuu monta kertaa.

Tää on hyvä! Tai sitten jotenkin vain viittaat Sirkun mauttomuuteen "Jahas, Sirkulta on taas jäänyt käytöstavat kotiin". "Sirkku onkin taas vähän ronskimalla tuulella".

Mun miehen kaveriporukassa on tällainen Sirkku ja ymmärrän todella hyvin tuskasi ap! Olen ratkaissut asian niin että emme yksinkertaisesti tapaa Sirkkua enää.

Vierailija
111/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätyis kyllä ystävyydet nopeasti tuollaiseen. Tuossa on tosiaan se inhottava juttu, että kaikki muut nauraa, ja ole siinä sitten se tylsä tosikko. Ja juuri siksi tuo ihminen käyttäytyykin noin. Hänellä on kaikki valta tuossa tilanteessa, ja muut myötähäpeävät niin paljon, että yrittävät "auttaa" noloa tyrkkyä esittämällä että se on vain hauskaa.

Sama homma, kuin silloin jos joku humaltuu liikaa, toiset vain kannustavat, ja sitten selän takana säälitään.

Ja vaikka kaikki muut ymmärtävät henkilön olevan nolo tyrkky, tämä itse kuvittelee olevansa hauska ja vapautunut moderni kisuli. Tällaiset tyrkyt voisi joskus kuvitella sukupuolet näihin tilanteisiin toisin päin: olisiko miehelle sama käytös ok? Naisen vitsikäs lähentely koetaan jotekin helpommin hyväksyttävänä eikä ahdistelua mielletä samalla tavalla ahdisteluksi, "koska kyllähän miehet nyt tykkää kun niille vähän läpällä vihjailee". Ihan vaan vitsillä kato!

Vierailija
112/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosikoksihan sitä heti haukutaan, mutta esim itse en tollasta akkaa kuuntelis minuuttia kauempaa ja aivan sama mitä se ja sen kaverit ajattelee

Vierailija
113/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa suoraan, miehesi läsnäollessa, kaverillesi ettet koe noita kaksimielisiä juttuja kovin asiallisiksi ja pyydä häntä lopettamaan. Kyllä pitää toisten ymmärtää kunnioittaa teidän parisuhdetta ja perhettä sen verran.

Eri asia toki, jos miehesi häntä jotenkin rohkaisee tällaiseen toimintaan. Silloin on hyvä jutella molempien kanssa, että onko sinulla mennyt nyt jotain ohi. Onko heillä jotain meneillään selkäsi takana. .Ei tarvitse sun tuollaista käytöstä katsoa, ei todellakaan. Hävetköön juntti-kaverisi.

Vierailija
114/114 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaan AP:n mies olla imarreltu.

No tokkopa. Mutta onhan se syytä selvittää, että kokeeko mies käytöksen häiritsevänä. Veikkaan, että hän on hämillään, eikä ystävällisenä ihmisenä tiedä mitä vastata. Ei halua näyttäytyä "tosikkona" eikä halua loukata puolisonsa ystävää tai ryhtyä alatyyliseksi.

Jos mies torjuu naisen jämäkästi muiden edessä, tämän tyyppinen nainen todennäköisesti loukkaantuu niin paljon että ystävyys katkeaa, ja alkaa mustamaalata pariskuntaa. Tällainen "flirttailu" rakentuu juuri sille, että nainen tietää että mies on turvallinen, ts. ei tule vaatimaan puheille vastinetta (seksiä) eikä myöskään nolaa naista.

Jos halutaan kaverisuhteen jatkuvan, kannattaa naisen pistää ystävänsä paikalleen.

Voihan mies toki sanoa, että tässä taitaa nyt olla joku väärinkäsitys, kun minä en ollenkaan tykkää olla tuhnuisten juttujesi osapuoli. Tilanne on kuitenkin jatkunut jo pitempään, joten nainen todennäköisesti vain nauraa ja jatkaa. Jos mies sanoo tiukemmin, mies on "tosikko" tai nainen loukkaantuu verisesti.