Kaveripariskunnan naisen kaksimieliset heitot kohdistuvat aina vain sinun mieheesi. Pahastuisitko?
En haluaisi olla tosikko, mutta alkaa jotenkin rasittaa. Kaikissa illanvietoissa, vaikka olisi miten paljon väkeä paikalla, tämä nainen, joka on siis ihan kaverini, päätyy aina heittämään kaksimielisia vitsejä mieheeni liittyen. Kerta tai kaksi vielä menee, mutta kun tämä on nyt muodostunut ihan tavaksi. Tyyliin että kun nainen heidän kotonaan lähtee näyttämään miehelleni, minne tämä voi kantaa nukkuvan lapsemme jatkamaan unia, niin samalla hän heittää, että en tiedä kauanko meillä tuolla makkarissa menee, vink vink. Kuulostaako tuollainen kovin hauskalta?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mustasukkainen ihminen muutenkaan, joten en ihan ymmärrä aloituksen pointtia.
Mielestäni tässä ei ole kyse mustasukkaisuudesta, vaan kaverin epäkunnioittavasta käytöksestä omaa kaveriaan ja hänen miestään kohtaan. Kaikista nolointa jä nöyryyttävintä on se, kun kaveri kykenee tällaiseen, miehen kantaessa lasta sylissä. Hyi hitto🤮
Silti palstanaisten syyttely kohdistuu pitkälti ap:n mieheen.
Jännä juttu... ottaen huomioon ettei palstalla ole miesv ihaa.
Tai sitten hänellä on jokin logiikka, pitää miestäsi "turvallisena" kohteena. Eli miehesi ei ole hänen tyyppiään ollenkaan, ja ajattelee muidenkin ajattelevan niin, ja siksi ei ymmärrä että flirtti loukkaa. Eli yhdistelmä sosiaalista kömpelyyttä ja moukkamaisuutta.
Jos haluat jatkaa ystävyyttä, puhu hänelle kahden kesken suoraan, ehkä ymmärtää ja jopa nolostuu itsekin?
Jos et niin miksi vaivautua joihinkin näpäyttelyleikkeihin, älä kutsu sitä enää.
Vähän aiheen vierestä, muutenkaan en ymmärrä naisia, siis sinkkujakin, jotka flirttaavat vaikka kohde ei osoita vastakaikua. Yksi kaveri oli sellainen että tyrkytti puhelinnumeroaan tutuille miehille. Seuraavalla kerralla tivasi miksei mies soittanut, ja kun mies sanoi jonkun kohtelian tekosyyn esim että numero hukkui, tämä kaveri työnsi numeronsa uudelleen ja sanoi että älä hukuta. Jotkut eivät pienestä tajua vihjettä...
Mä en alkaisi huutamaan mitään raivostuneita TURPA KIINNI -vastauksia. Siinä päätyy itse juuri siksi vittumaiseksi niuhoksi tai koko illanistujaisten tunnelmanpilaajaksi. Huom, en itsekään pidä sitä hyvänä huumorina, mutta silti. (Itse varmaan ekan kerran olisin nauranut, tokan kerran ehkä vielä hieman nauranut ja kolmannesta eteenpäin pitäisin sitä jo todella huonona ja kuluneena läppänä ja kyseenalaistaisin kyllä kaverini huumorin/tilannetajun.) Tuossa kannattaisi vaan maksaa ihan pokkana potut pottuina ja antaa hänen maistaa omaa lääkettään. Tai ottaa asia puheeksi kaverin kanssa kahden kesken. Mutta en järjestäisi mitään kohtausta, jos porukalla ollaan iltaa istumassa.
Seuraavalla kerralla haukottele suurieleisesti ja sano, että jospa nyt sitten hoitaisitte sen homman pois päiväjärjestyksestä ettei tarvitse enää kulunutta vitsiä asiasta vääntää. Tällainen korni vastaus veisi varmaan vitsailuhalut ainakin siitä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Känniläisten örinöitä. Kännissä paneskellaan. Etkö muka tiennyt?
Tätä on tapahtunut esim. lasten synttäreillä ihan selvin päin. Ap
Et kai oikeasti anna tällaista tapahtua lasten kuullen ja vielä synttäreillä😳
Jos on ainoa kaverisi niin eikö ole helpompaa ilman kaveria kuin noin ala-arvoisen kaverin kanssa. Hän ei kykene kunnioittamaan perhettäsi, lapsiasi!
Yrittää ehkä avata keskustelua nelinkimppaan/parinvaihtoon tms seksikokeiluun? Mutta joo aika tahditon lähestymistapa.
Miehesi on aloittanut ja ystävättäresi lähti hupsuna leikkiin mukaan.
Anna miehesi kuulla kunniansa ja laita se pyytämään anteeksi ystävättäreltäsi!
Onko tää sellainen "humble brag"-ketju?
Kaikki muutkin naiset haluavat minun miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää sellainen "humble brag"-ketju?
Kaikki muutkin naiset haluavat minun miestäni.
Kaikki? Kyse on yhdestä naisesta. Ap
Eikö kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen mitä mies oli tekemässä?!
KANTOI NUKKUVAA LASTA!
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen mitä mies oli tekemässä?!
KANTOI NUKKUVAA LASTA!
Menikö sinultakin jotain ohi??
Kuulostaa samanlaiselta kuin minun työkaveri, kerran ostin läppärin ja mieheni tuli sitä hakemaan työpaikaltani ja työkaverini lähti antamaan sitä autostaan ja oli sanonut miehelleni "minäpä annan sinulle" ja kumartunut ottamaan koneen autostaan ja hame päällä kumartunut niin että kaikki paikat oli ollut näkösällä. Toinen kerta oli ollut kun pyysi miestäni kotiinsa katsomaan tietokonettaan (korjaamaan) niin oli itse ollut paikalla ja pienet mustat stringit vain jalassa ja T-paita ilman liivejä, mieheni kertoi ja sanoi tahallaan esitelleen itseään ja pyllistelleen ottamaan tavaroita niin että toinen häpyhuulikin oli näkynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaaEu kiinnittänyt huomiota siihen mitä mies oli tekemässä?!
KANTOI NUKKUVAA LASTA!Menikö sinultakin jotain ohi??
Ei, kun lukee näitä sairaita "anna samalla mittaa takaisin vastauksia"!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa samanlaiselta kuin minun työkaveri, kerran ostin läppärin ja mieheni tuli sitä hakemaan työpaikaltani ja työkaverini lähti antamaan sitä autostaan ja oli sanonut miehelleni "minäpä annan sinulle" ja kumartunut ottamaan koneen autostaan ja hame päällä kumartunut niin että kaikki paikat oli ollut näkösällä. Toinen kerta oli ollut kun pyysi miestäni kotiinsa katsomaan tietokonettaan (korjaamaan) niin oli itse ollut paikalla ja pienet mustat stringit vain jalassa ja T-paita ilman liivejä, mieheni kertoi ja sanoi tahallaan esitelleen itseään ja pyllistelleen ottamaan tavaroita niin että toinen häpyhuulikin oli näkynyt
Mun mies ei olisi edes mennyt ja jos olisi, olisi hän kääntynyt ovelta takaisin. Niin minulla on Mies, aikuinen mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette varmaan juuri täysi-ikäisiä? Ehkä se kasvaa vielä tai sitten vaihda kaveria.
Nelikymppisiä ollaan... Ap
Onko kaverisi käyttäytynyt jo pitkään noin? Vai onko iskenyt 40 v. kriisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei olisi edes mennyt ja jos olisi, olisi hän kääntynyt ovelta takaisin. Niin minulla on Mies, aikuinen mies!
Et itse ollut paikalla? Miehesi kertoi? Tuo kuulostaa sen verran sekopäiselle käytökselle, että onkohan miehesi sen jostain kumman syystä keksinyt?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuon naisen mies, suuttuisin naiselle kyllä hiukan.
Äläs nyt. Se nykyään muotia olla aisuri.
Sano seuraavalla kerralla, että "hei jos ei tollaisia juttuja, kun lapset ovat ihmettelllert kotona, että mistä oikein puhut", ja tämä silloin kun lapset eivät ole paikalla. Tai jos lapset ovat paikalla sano vaan: "Maija hei, täällä on lapsia!".
Itse toimisin seuraavalla tavalla:
- puhuisin miehen kanssa ja sopisimme toimintatavan seuraavan kerran varalle, eli ei mitään mukana naureskelua ja teeskentelyä että pitää kaverin juttuja millään tavalla toivottuna ja hauskana
- joko sanoisin kaverille suoraan, että eiköhän nämä jutut ala jo riittää, tai sitten mies sanoisi
Tai
- menisin kaverin miehen viereen ja teeskentelisin alkavani riisua itseäni ja sanoisin kaverille, että ”viipykää vaan niin kauan kuin haluatte” ja mairea hymy perään, ja jos ei tehoa, niin sitten suora puhuttelu kaverille, että kukaan ei enää jaksa kuunnella tuota vanhaa virttä
Voi vain ihmetellä mitä kaverin päässä liikkuu, kun jatkaa tuommoista käytöstä vuodesta toiseen. Onko sellainen rasittava ja jälkeenjäänyt tyyppi, jonka on pakko vetää kaikki jutut kaksimielisiksi, vai onko huomionkipeä, vai yrittääkö oikeasti tunnustella maaperää toisen miehen suhteen? Niin tai näin, niin en jaksaisi kovin pitkään ylläpitää mitään kaveruutta jos se on tuommoista.
En ole mustasukkainen, mutta ei vaan jaksa kuunnella enempäänsä tuollaista länkytystä keneltäkään.
En nöyrtyisi samalle tasolle. Ja Haloo, mies kantaa nukkuvaa LASTA.