Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä tunnistanut itseäsi/tuttuasi palstan jutuista?

Vierailija
11.07.2015 |

Eli oletko löytänyt postausta joka olisi tehty sinusta tai tietämästäsi henkilöstä?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:45"]

Mä olen luullut useamman kerran, että luen omaa tekstiäni, kun luen joitakin ketjuja. Mutta sitten huomaan, että kyseessä on joku ihan muu. Spooky! :D Eli täällä AVllä käy ilmiselvästi jengiä, mikä ajattelee asioista samoin kuin minä!

[/quote]

Minulle käy myös näin. Olen muutaman kerran pelännyt että tutut luulevat niiden olevan minun viestejäni.

Vierailija
2/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten oli lueskelin vanhempaa ketjua aiheesta paskat työpaikat tai jotain vastaavaa. Tunnistin sit likkakaverini kirjoittaneen sinne parista entisestä työpaikastaan sekä miehensä entisestä työpaikasta ja ihan nimellä mainiten kyseiset puljut, joten oli varmastikin oikea tyyppi kyseessä. Samassa viestissä siis noin monta yhtäläisyyttä.

En arvannut hänen palstailevan, vaikka itse palstailen paljonkin. Tosin siihen aikaan vielä Onlinen puolella, siellä oli kivaa se että viestit katosivat tietyn ajan päästä eikä se oma vuodatus ilmestynyt enää itsen tai jonkun väärän ihmisen silmille myöhemmin uudestaan niin kuin täällä.

Kaverini oli siis kirjoittanut nimenomaan AV:lle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin yhden kaverini jonkun kertomuksesta. Joku siis puhui aika ikävään sävyyn tästä tytöstä ja sen tilanteesta joka oli niin uniikki että pakko olla sama.

Vierailija
4/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni - silloin vielä nykyiseni - levitteli kriisiämme ja minun käyttäytyimistäni täällä. Kirjoitti kaiken juurikin yksityiskohtiaan myöten kuten ne elävässä elämässä oli. Hämmensi ja vitutti.

Vierailija
5/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on Neymarin fb. Nytkin on Vegasis sen kanssa. Jäi kiinni av-mammailusta kun teki siitä aloituksen täällä.

Vierailija
6/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs emäntä haukkui puutarhakutsujensa vieraita, me oltiin niitä vieraita.

Vierailija
7/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että jotkut ovat tunnistaneet minut vaikka mitään eivät ole sanoneetkaan irl, aistin sen. Seison kuitenkin sanojeni takana, joten mitään hävettävää tai kaduttavaa ei ole. Kaikki tapahtumat ja tilanteet ovat kuitenkin olleet totta.

Vierailija
8/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin työkaverin kun kertoi liian yksityiskohtaisesti elämäntilanteestaan. Sanoin hänelle tunnistaneeni ja voi kuinka paljon häntä hävetti sen jälkeen :(

Vierailija
9/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ystäväni oli suhteessa miehen kanssa, jolla oli outo menneisyys. Joku kysyi täällä, miten toimia miehen kanssa, samaan aikaan kun ystävä vatvoi asiaa. Niin erikoinen tilanne, että oli pakko olla sama. Kerroin hänelle, että näin sun kysymyksen, ja hän nauroi ja sanoi, ettei ole koskaan käynyt täällä. Myöhemmin kuitenkin kommentoi jotain palstsjuttua, kun unohti ettei käy täällä :) Onjan se kysyjä voinut tietysti olla myös joku hänen kaverinsa.

Vierailija
10/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kiusantekoa oli puhtaasti. Mutta jälkeenpäin nauratti.

Vierailija
11/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:51"]Olen. Kiusantekoa oli puhtaasti. Mutta jälkeenpäin nauratti.
[/quote] Siis nauratti kiusanteko? Oletko kiva ihminen?

Vierailija
12/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 12:51"]Olen. Kiusantekoa oli puhtaasti. Mutta jälkeenpäin nauratti.
[/quote] Siis nauratti kiusanteko? Oletko kiva ihminen?
[/quote] Vai oletko vahingoniloinen, katkera vierestä seuraaja? Kuinka vanha oler ja mikä on ammattisi ja työnantajasi?

Vierailija
13/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin yhden tuttavan fb:stä, tämän jälkeen valitti tällä palstalla asiaa. Olen kermaperse, ja haistateltiin paska. :D

Vierailija
14/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:05"]

Poistin yhden tuttavan fb:stä, tämän jälkeen valitti tällä palstalla asiaa. Olen kermaperse, ja haistateltiin paska. :D

[/quote]

Ja mistä tiedät, että oli sama henkilö? :D

Vierailija
15/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ikävä kyllä. Siinä selvisi, että tämä henkilö, johon olin sokeasti luottanut, ja jolle olin itse ollut lojaali, oli levitellyt asioitamme ulkopuolisille. Tuli todella paha mieli ja meni taas kerran usko ihmiskuntaan ja etenkin miehiin.

Pidän kuitenkin kunnia-asiana, että olen itse käyttäytynyt hyvin ja reilusti. Oma on häpeänsä.

Vierailija
16/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:05"]

[/quote]

Ja mistä tiedät, että oli sama henkilö? :D
[/quote]

Face aiheuttaa niin paljon turhaa draamaa. Tulee ihan teini-ikä mieleen

Vierailija
17/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tehtailee montakin otsikkoa päivässä tälle sivustolle. Käyttää puhuessaankin samoja sanoja, tunnistan heti pari riviä luettuani. Paljon kirjoittavalla on oma digitaalinen "käsialansa".

Vierailija
18/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:10"]Naapuri tehtailee montakin otsikkoa päivässä tälle sivustolle. Käyttää puhuessaankin samoja sanoja, tunnistan heti pari riviä luettuani. Paljon kirjoittavalla on oma digitaalinen "käsialansa".
[/quote]

Höpö höpö!

Vierailija
19/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:10"]Naapuri tehtailee montakin otsikkoa päivässä tälle sivustolle. Käyttää puhuessaankin samoja sanoja, tunnistan heti pari riviä luettuani. Paljon kirjoittavalla on oma digitaalinen "käsialansa".
[/quote]

Mistä tiedät miten naapurisi kirjoittaa? Heippalapuista?

Vierailija
20/61 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut yhden ystävän. Myötähäpeä on suuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän