Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko elämäsi ennen lapsia?

Vierailija
10.08.2015 |

Jos jollain on päässyt unohtumaan, tuosta voi tarkistaa.

http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/08/10/jani-parkkari-lapsettoman-ihmisen-elamaa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että toi loma -kohta koskettaa syvältä. Myönnän että jos olisin tiennyt niin olisinkohan hankkinut. Enpähän ole ainakaan yksinäinen kun mies jätti. Eikä kaduta. Mutta onhan sitä kateutta ilmoilla...

Vierailija
2/12 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuvasi minun elämääni, mutta olen kyllä äiti.

Näissä lapset vs. lapsettomuus-keskusteluissa puhutaan aina vaan jostain pikkulapsista, ja vieläpä niistä pikkulapsista jotka ei nuku jne :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien lapsettomien ihmisten elämä ole samanlaista.

Vierailija
4/12 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ei taida toimia. Kun klikkaa, ei tapahdu mitään.

Vierailija
5/12 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitä sen erikoisempaa elämää ollut ennenkään lapsia koska suurimman osan siitä ajasta olin itse lapsi tai teini-ikäinen.

Vierailija
6/12 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lapseni ovat jo aikuisia. Kuopus 21 v asuu kotona, mutta hän ei estä minua millään tavalla. Mutta kieltämättä ensimmäiset 17 vuotta meni noin. Vai 19 vuotta.

Vierailija
7/12 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni oli ihan tavallista lapsen/teinin elämää ennen kuin sain ensimmäisen "lapseni" kun olin 19v. "Lapsi" eli 18 vuotta ja 3kk, ja vaikka "lapsi" hieman sairastelikin viimeiset vuodet, niin yhteiselämä oli sopuisaa ja juuri sitä mitä halusinkin. Nyt minulla on toiset "lapset" jotka ovat 1v ja 3v. Nuoret "lapset" ovat innoikkaita leikkijöitä ja yhteiselämä on nytkin juuri sitä mitä haluan.

T: kissa"lasten" äiti

Vierailija
8/12 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni oli ihan tavallista lapsen/teinin elämää ennen kuin sain ensimmäisen "lapseni" kun olin 19v. "Lapsi" eli 18 vuotta ja 3kk, ja vaikka "lapsi" hieman sairastelikin viimeiset vuodet, niin yhteiselämä oli sopuisaa ja juuri sitä mitä halusinkin. Nyt minulla on toiset "lapset" jotka ovat 1v ja 3v. Nuoret "lapset" ovat innoikkaita leikkijöitä ja yhteiselämä on nytkin juuri sitä mitä haluan.

En tajunnut tuosta mitään.

Vierailija
9/12 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmekymppisenä saadut lapset olivat toivottuja ja itsellä ennen heitä elettyä elämää takana. 

Vierailija
10/12 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sen muistaa.

Vierailija
11/12 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varata kipikapi aika lääkäriin, jos en muistaisi elämäni ensimmäisiä 28 vuotta. 

Vierailija
12/12 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut tuosta mitään.

Hön kuvittelee olevansa kissojen äiti. Eli viiraa aika pahasti.

t. erri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi