Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tölvii kokoajan raskauden jäljistä

Vierailija
23.02.2022 |

Esikoisvauva syntyi 3 viikkoa sitten, olen jo lähes samoissa mitoissa kuin ennen raskautta eli mistään 30 kilon lihomisesta ei ole kysymys. Painoin ennen raskautta 53kg, raskauden loppuvaiheessa 58kg ja nyt 54kg.
Mutta raskauden venyttämä iho ja raskausarvet ovat jatkuvan tölvimisen kohteena. Mies saattaa aamulla ottaa alavatsan iholta kiinni ja venyttää sitä sanoen et mitä ajattelin tehdä tälle. Raskausarvista huomauttelee ja kysyy enkö voi peittää niitä.
Miten saisin miehen ymmärtämään etten mahda mitään iholle, se palautuu jos palautuu ja arville en mahda mitään.
On ihan hirveän paha olla.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan, ei kokoajan!

Se on kokoaja. Ehkä jostain elektroniikkatehtaalta. Amislinja.

Et älä sä tuu pätee, joku abi.

Vierailija
122/130 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Hyi helvetti millainen ukko. Kuulostat AP melko nuorelta, minkä ikäinen olet?

Mä olen 25v, en ihan nuori enää mutta kuitenkin.

Siis sun mies on sua vanhempi ja arvostelee sua?? Onko herra itse sitten millainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava mies sulla. Empatiakyvytön. Normaaliaivoinen mies arvostaisi naistansa joka on kantanut lasta ja kärsinyt synnytyksen tuskat. Raskaus ja synnytys on todella brutaali tapahtuma keholle, ja on ihan normaalia, että siitä jää vartaloon "muistot".

Älä nyt ainakaan enää lisäänny tuollaisen kylmän juntin kanssa. Sinuna miettisin eroa vaihtoehtona, koska harrastaa tuota henkistä väkivaltaa. Mies ei tuosta muuksi muutu. On näyttänyt todellisen luonteensa.

Tuli sinun tapauksestasi mieleeni edellinen miesystäväni. Hänelle oma ja muiden ulkonäkö oli tärkeä asia. Arvosteli helposti ihmisiä selän takana. Minullekin kerran sanoi, että enkö ole huomannut lihoneeni. No en ollut huomannut. Voisin olla samassa tilanteessa, kuin sinä nyt, jos olisin jatkanut suhdetta.

Eli pinnallisen ulkonäkökeskeisen ihmisen kanssa ei onnea löydä.

Vierailija
124/130 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mikä mieshelmi! <3

Miksi v**ussa annatte tuollaisten idioottien levittää p*skageenejään eteenpäin!

Toivottavasti lapsi ei peri isänsä luonnetta!

Vierailija
125/130 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee, mietin, että olisi aika kauheaa, jos olisi jossain vaiheessa ollut kroppa, jossa ei ole elämisen jälkiä. Minulla ei ole ollut sellaista niin kauan kuin muistan, koska jo alle kouluikäisenä tehtiin useita leikkauksia, ja kroppassa on paljon arpia, joista monet ovat aika karseita millä tahansa mittarilla. Tavallaan niin itselläni kuin kumppaneilla jo lähtökohta on ollut se, että olen jo epätäydellinen, ja itse suhtaudun omaan kroppaani ihan sama mitä tulee enää tässä katastrofissa asenteella. Hyväksyin jo kauan sitten, että jotkut asiat eivät muutu vaikka mitä tekisin ja jos kumppani alkaisi kysellä, mitä ajattelin tehdä niille asioille, olisi entinen kumppani.

Vierailija
126/130 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Hyi helvetti millainen ukko. Kuulostat AP melko nuorelta, minkä ikäinen olet?

Mä olen 25v, en ihan nuori enää mutta kuitenkin.

Olisiko kannattanut lisääntyä omanikäisen kanssa? Olisi ollut suurempi todennäköisyys että mies ei ole idiootti. Miehellesi on tärkeää ulkonäkö, ulkonäkö ja ulkonäkö. Hän ei välitä sinusta ihmisenä eikä rakasta sinua. Eikä tule muuttumaan.

Vierailija
127/130 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihollasi on merkkejä siitä, että kehosi on ollut kasvualusta uudelle ihmiselle, peräti 9kk ajan. Niin sen kuuluukin olla, edes jollain tasolla. Ja synnytyksestä on vasta 3viikkoa, eihän finniarpikaan ole tuossa ajassa haalistunut kunnolla.

Tämä on joko provo, tai mies on todella ajattelematon.

Mulla ei ole finniarpi haalistunut vieläkään, vaikka itse finni hävisi jo joulukuussa. No joka tapauksessa ei tuollaisia miehiä voi olla, ei vaan voi. Vai voiko? Älytön ukkeli, jos tämä on totta.

Vierailija
128/130 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on etsimässä jo uutta timmiä naista. Olet hänen silmissään jo rupsahtanut.

Vierailija
129/130 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, mikä mieshelmi! <3

Miksi v**ussa annatte tuollaisten idioottien levittää p*skageenejään eteenpäin!

Toivottavasti lapsi ei peri isänsä luonnetta!

Toisten huomioon ottaminen ei periydy geeneissä ainakaan pääosin. Ympäristö ja kasvatus vaikuttavat suurimmaksi osaksi ihmisen luonteeseen. Eli sanoisin, että geeneillä ei nyt ole mitään tekemistä miehen luonteen kanssa. Mies voisi olla kultainen jos olisi kasvanut eri perheessä tai eri koulussa jne. jos hän olisi saanut erilaisia kokemuksia elämässään. Jokin on häneen vaikuttanut noin, että hän on nyt kusipää eikä ainakaan ap tule pystymään muuttamaan miestään.

Aloittajalle sama neuvo, mitä muutkin ovat sanoneet eli eroa kusipäästä sitten kun sinulla on voimia siihen prosessiin. Vastasynnyttäneenä ap ei varmaankaan vielä jaksa muuttohässäkkää.

Vierailija
130/130 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, tuo mies ei todellakaan ansaitse sitä kaikkia upeaa ja mahtavaa, jonka olet mahdollistanut hänelle. Olet antanut hänelle mahdollisuuden perheeseen, tulevaisuuden perheenpäänä ja isänä, sen uskomattoman lahjan mitä ilman lapsen kasvun seuraaminen tarjoaa!

Ja mitä tekee hän? Näkee sen mikä on epäolennaista, ei sitä tärkeää.

Voi muuten mun tekisi mieli tulla hakemaan sut tänne siksi aikaa, että saat ollaan asunnon. Tuo miehentekele tarvitsee kunnon ravistelun, että tajuaa mitä noilla kommenteilla menettää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme