Mies tölvii kokoajan raskauden jäljistä
Esikoisvauva syntyi 3 viikkoa sitten, olen jo lähes samoissa mitoissa kuin ennen raskautta eli mistään 30 kilon lihomisesta ei ole kysymys. Painoin ennen raskautta 53kg, raskauden loppuvaiheessa 58kg ja nyt 54kg.
Mutta raskauden venyttämä iho ja raskausarvet ovat jatkuvan tölvimisen kohteena. Mies saattaa aamulla ottaa alavatsan iholta kiinni ja venyttää sitä sanoen et mitä ajattelin tehdä tälle. Raskausarvista huomauttelee ja kysyy enkö voi peittää niitä.
Miten saisin miehen ymmärtämään etten mahda mitään iholle, se palautuu jos palautuu ja arville en mahda mitään.
On ihan hirveän paha olla.
Kommentit (130)
Aivan järkyttävää käytöstä hiljattain synnyttäneen oman lapsen äitiä kohtaan! Ei tuollaiseen moukkamaiseen käytökseen auta vaikeneminen/hiljaa kärsiminen. Jos ei puheet ja käytös parane, niin ala heittämään samalla mitalla takaisin (ei tietenkään ole helppoa, kun lähtökohtaisesti kummankin pitäisi kunnioittaa toisiaan) ja katso miten puolisosi tähän reagoi. Voit esim. kysyä, että miten ja milloin miehesi aikoo alkaa kasvattamaan älyään ja pippelinsä kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ajatellut ennen kuin lisäännyit sen kanssa. Kaikki ei ole kiinnostuneita mistään suonikohjuisista mammeleista.
Muista mainita tulevalle vaimolles et jos pökit sen paksuksi niin vittuilet sille sen raskauskiloista ja arvista sit... Että et ole kiinnostunut suonikohjumammeleista.... Saat mennä naimisiin ainoastaan Kyllikin kans... Nyrkkisellaisen.... Voi ristus mitä porukkaa vauva palstalla on...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille kivasti kommentoineille 😭 musta tuntuu ihan hirveältä ja yritän viettää paljon aikaa vauvan kanssa pesien, mutta stressaan ja häpeän jatkuvasti ulkonäköäni. Yritän ehtiä meikata joka päivä ja käyttää vaatteita jotka peittävät mahan ihon, mutta vauvan kanssa on vaikeaa keskittyä näihin niin täydellä teholla.
Ennen raskautta mies jumaloi minua, kohteli kuin kuningatarta ja paremminkin. Kehui ulkonäköäni maasta taivaisiin joka päivä. Nyt en ole kuullut raskauden puolenvälin jälkeen kertaakaan mitään hyvää itsestäni.-Ap
Miksi häpeät ulkonäköäsi? Vanhetessasi saat ryppyjä, ehkä suonikohjuja jne. Miksi pitäisi peittää maha? Miksi pitäisi meikata? Toisaalta jos haluaa, mutta Miksi tehdä siitä pakkoa ja stressin aihetta?
Eikö mies aiemmin nähnyt sinussa muuta kuin ulkonäön? Kun mies on sinua melkein 25 vuotta vanhempi, niin hänessä on varmaankin enemmän vanhenemisen merkkejä. Teepä itsellesi luettelo ja kysy, et mi mies aikoo niille tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Hyi helvetti millainen ukko. Kuulostat AP melko nuorelta, minkä ikäinen olet?
Mä olen 25v, en ihan nuori enää mutta kuitenkin.
Olet sää nuori.... Sun kohdalle kyllä osu paska äijä.... Ei voi muuta sanoa...
Ap, sinä olet nuori, epävarma nainen ja rakastunut itseäsi yli 10v vanhempaan sikaan josta luulit olevan turvaksi ja tueksi, vakaaksi elämän pohjaksi.
Mutta tämä äijä on pinnallinen ja tyhjäpäinen ja on etsinyt itselleen nuoren tyttöystävän juuri tämän tyttömäsisyyden ja ulkonäön takia.
Oikeasti, et halua tuollaista mallia lapsellesi. Pakkaa tavarasi ja muuta vanhemmillesi, järjestä siellä uuden elämäsi alku kahdestaan vauvan kanssa.
Tuollaisen miehen kanssa ei liitto parane, kärsit mitä pidempään jäät ja hän kaikessa lapsellisuudessaan kohtelee myös lastanne noin sekä mallintaa hänelle minkä arvoinen äiti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ajatellut ennen kuin lisäännyit sen kanssa. Kaikki ei ole kiinnostuneita mistään suonikohjuisista mammeleista.
Voi kun isäsi olisi tiennyt, että kortsua käyttämällä tai panemalla äitiäsi persaukseen olisi yksi ääliö maailmassa vähemmän, nimittäin sinä. Harmi kun äitisi en hankkinut aborttia! Surullista!
Noh noh, ei kannata alentua trollien tasolle. Miten se meni se sanonta että älä koskaan paini sian kanssa mudassa, tulette kumpikin paskaiseksi ja sika pitää siitä.
Siksipä en ala painia kanssasi!
Se paini on just tuota että vastaat. Eli kiitti painista ja mutahoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille kivasti kommentoineille 😭 musta tuntuu ihan hirveältä ja yritän viettää paljon aikaa vauvan kanssa pesien, mutta stressaan ja häpeän jatkuvasti ulkonäköäni. Yritän ehtiä meikata joka päivä ja käyttää vaatteita jotka peittävät mahan ihon, mutta vauvan kanssa on vaikeaa keskittyä näihin niin täydellä teholla.
Ennen raskautta mies jumaloi minua, kohteli kuin kuningatarta ja paremminkin. Kehui ulkonäköäni maasta taivaisiin joka päivä. Nyt en ole kuullut raskauden puolenvälin jälkeen kertaakaan mitään hyvää itsestäni.-Ap
Tuo selitti paljon. Mies mollaa sinua, että saisi itsetuntosi laskemaan etkä lähtisi. En ihmettele vaikka myöhemmin väkivalta tulee kuvaan mukaan. Toivottavasti sinulla on joku paikka, minne voit mennä. Tarkista myös missä lähin turvakoti on. Olen pahoillani puolestasi.
Jos miehellä on yhtään vatsaa, tökkisin sitä ja kysyisin mitä aikoo sille tehdä. Urpo äijä. Hoikilla se vatsanahka just joutuu koville, kun venyy. Minä sain 2 lasta vähän alle 30 ja aina ollut hoikka. Nytkin vyötärö 60cm. Loppuraskaudessa oli varmaan metrin. Tottakai se venyi, mutta onneksi palautui myös. Ihan haaleita arpia vähän jäi, mutta ei mitään pussia. Ja mun nykyinen mies jumaloi vartaloani, on itse nuorempi ja lapseton urheilija. Ex ei ikinä kehunut, mutta ei sentään haukkunut.
Jos tämä on totta eikä prvovo, niin ap olet tehnyt lapsen mitä epäkypsimmän idiootin kanssa. Nyt viimeistään kannattaisi avata omat silmät ja lähteä lätkimään. Tuollasella miehellä on vähän mitään henkistä annettavaa vauvallekaan ja sä kuristut hengiltä yrittäessäsi tollasta miellyttää.
Juokse!
Sulla on oikeasti ihan kauhea mies.
L<apsellinen ja ilkeä.
Ap, juokse ja älä katso taaksesi!
Voi Harmi, Miehet ei voi tässä kahdessa asiassa olla tasa- puoleisia, tai oikeastaan neljässä asiassa .
Kuukautiset
olla raskaana
Synnyttää
Ja imettää.
Miehiä sitten harmittaa .
Ajatella minä lapseton kirjoitin näin, että miehiä harmittaa eivät saa kokea näitä asioita
Eivät tajua näistä mitään voi , voe kerta kaikkiaan , luulevat että naisen keho toimii kuten jokin robotti 🤖 tai vempain auto tai joku muu.
Mitä ikinä maailmaan on keksittykään, että painaa jostakin napista menee jokin alas.Tai ylös kuten hissi" Zsii" ääntää hissi.
Tai painaa nappia tai vääntää virta - avaimesta kas kummaa " Hurr" lähtee käyntiin.Joo se on miesten aivot erilaiset kuin naisilla .Ajattelevat eri lailla.
Onko miehellä lapsia aikaisemmista suhteista? O ko ollut pitkiä suhteita? Mihin miehen suhteet ovat perustuneet? Ulkonäköönkö?
Miten mies satsaa omaan ulkonäköönsä?
Kertomasi asiat tuovat minulle kuvan sinusta että koet että ulkonäkösi tekee sinut joko arvokkaaksi tai arvottomaksi. En tarkoita etteikö kauneudesta saisi nauttia, mutta omaa arvoa ei kannata laskea sen varaan. Lisäksi olet mennyt yhteen miehen kanssa, joka ei näe noista ihmisenä eikä ymmärrä edes raskauden realiteetteja. Hän elää myös valheellisesta ulkonäköä korostavassa maailmassa, ja siksi hänen sanansa loukkaavat erityisesti. Nainen, joka tietää oman arvonsa, sntsidi tuollaiselle huutaa ja mikäli mies ei muuttaisi tapojaan heti, niin saisi lähteä lätkimään. Eikä edes niiden ilkeilyjen vuoksi, vaan miehen tyhmyyden ja lapsellisuuden vuoksi.
Vastaa, että et varsinaisesti aio tehdä raskausjäljillesi mitään, koska haitta on ainoastaan kosmeettinen ja lievenee ajan kuluessa, mutta että mitähän miehesi on ajatellut tehdä vakavalle luonnevialleen, sillä seuraavasta kuspäisestä kommentista tulet antamaan lähtöpassit.
Huh huh, nyt täytyy sanoa että jos oma mies olisi tehnyt jotain tuollaista olisin repinyt äijän kappaleiksi. (Hän tosin ei koskaan sanoisi ❤️). Ap -joko teidän suhde on ollut hirvittävän pinnallinen ja ulkoisiin seikkoihin perustuva, tai sitten sinua pahoinpidellään henkisesti. Nyt on vakavan keskustelun paikka. Ehkä ulkopuolinen apu, kuten neuvola, keinutiimi tms. paikallaan. Älä siedä sanaakaan enää tuollaista.
Nyt nainen kasvatat sen selkärangan ja asetat omat rajasi! Sinun vartalosi ei ole miestäsi varten vaan tällä hetkellä vastasyntynyttä varten! Älä rupea laihduttamaan kun säännöllinen syöminen on imetyksen kannalta hyvä.
Nyt puolusta itseäsi! Miehen on hyvä opetella siihen että lapsi ja lapsen tarpeet ovat nyt ykkösenä. Lapsi tarvitsee hyvinvoivan äidin joka kohdistaa energiansa hoivaamiseen meikkauksen ja vatsamakkaroiden peittelyn sijaan!
Jos sinä et rakasta, arvosta ja kunnioita itseäsi sen vertaa että puolustaisit itseäsi niin voi luvata että mies kohtelee helppoa uhria tulevaisuudessa vieläkin huonommin.
Jos oppi ei mene perille niin ero vireille!
Siis tää mies on joku kellä on ollut nuoria naisia aiemminkin ja kaikkien kanssa joku max vuoden suhde, eikö? Ymmärrätkö että jos jäät tuohon suhteeseen, on ihan todennäköistä että nyrkkikin heiluu jossain vaiheessa tai sitten saat jakaa sanakrisi uusien naisvalloitusten kanssa.
Sä oot niin nuori vielä, että sulla on varmaan hyväkuntoiset vanhemmat olemassa? Muuta vauvan kanssa lapsuudenkotiisi ja ala rakentaa sieltä omaa, uutta elämääsi? Saisit vauvankin kanssa hoitoapua etkä sairastu masennukseen ym.
Raskausarvista tulee olla ylpeä, ne kertovat että olet luonut uutta elämää maailmaan, siis oikea jumalatar. Itse en katselisi noin epäkunnioittavaa ”miestä” enää sekuntiakaan. Ota vauva mukaasi ja lähde muualle viettämään (tölväisyistä) vapaata ja onnellista elämää.
Jos uskot sitä paskakasaa, olet jo sen koukussa?…