Rokkari vastailee Ep.2
Hei taas. Istun junassa seuraavat 9 tuntia ja sit suuntaan kohti Calii :* viel kysymyksii ku oli aika suosittu eilen illalla ja en pysty enää tohpn vanhaan ketjuun vastaileen ;D
Kommentit (103)
81. Joo sääli se tradegia.. pojat oli jo niin lähellä huippua.. how ever.. still living legends andy ja mikke ♡
En kestä kun vaikutat olevsn niin easy-going, letkee ja psitiivinen tyyppi. Oispa kaikki ihmiset tollasia ❤
Tunnistin ap:n tuntomerkkeineen, eikä mikään kauhean komea mies ole...
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:31"]Tunnistin ap:n tuntomerkkeineen, eikä mikään kauhean komea mies ole...
[/quote]
Miten pystyit tunnistaan? :D t.ap:n fani
87. Missäs ollaan tavattu? Minkä väriset hiukset? ;) vai provoaks vaan et innostuisin laittamaan kuvan itestäni tänne? ;D
Voi hyvä luoja miten monta silmänisku hymiötä. Pää räjähtää. Ihme teini ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
88. Empä usko et on tunnistanut. Toisaalta mitäpä tuosta jos joku Av mamma ei tykkää mun ulkonäöstä. Ite oon tyytyväinen ja ihan rahaakin oon mallina olemisesta saanu ;D
91. Vau :o ihan ymmärrettävästi olen teini oon vasta 18. Ja jos ei poppaa ni mene pois. Mulla on ihan kivaa :3 senkin juntti jos et kestä ;*
87. Vastaas ihan oikeesti mua nyt kiinnostaa et missä ollaan tavattu tai mistä tiedät mut :o vaikka en olisikaan mielestäsi hyvännäköinen
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:36"]
88. Empä usko et on tunnistanut. Toisaalta mitäpä tuosta jos joku Av mamma ei tykkää mun ulkonäöstä. Ite oon tyytyväinen ja ihan rahaakin oon mallina olemisesta saanu ;D
[/quote]
180 on liian lyhyt malliksi :D sori
Ap puhuu just tollee että panis ketä vaan jos olis tossa lettu levällään.. flirttaileva tyyli. Miksi puhut mammoille etkä omalle "mielitetylles"
95. Oon ollu tyylini takia mallina :)
96. Wappaan kultsille minkä ehdin :) ja hm ja hälläväliä flirttailisinko? Oon ihan vapaa siihen :D Lettu levällään :,D hahaa okeii kiitos ♡
Mun kauan odotetut provot on nyt täällä :3 älkää tuhlatko aikaanne minuun koska olen oikeesti onnellinen elämääni! Mua ei haittaa yhtään jos joku ei av palstalla usko että olen mallina ollu tms! Mä nautin elämästä ja tä sometuski on musta vähän tällanen naurettava juttu :D Mul on toosi hyvin asiat ja kohta to the murica ;3
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:47"]96. Wappaan kultsille minkä ehdin :) ja hm ja hälläväliä flirttailisinko? Oon ihan vapaa siihen :D Lettu levällään :,D hahaa okeii kiitos ♡
[/quote]
Onko sulla siis tyttöystävä?
Missä istut hgis, jossain pubis?