Te vanhempien tuella "omillaan" elävät!
Kommentit (6)
Tunnen. Minulla on suvussa ja perheessä ja suvun omaisuuden hoidossa ihan tarpeeksi tehtäviä ikääni nähden ja kyllä niiden hoitaminen vaatii ihan vastuullisuutta. Tiedän myös, että jos en hoitaisi näitä hommia, voisin tehdä jotain muuta, millä kyllä itseni elättäisin. Ammatti ja taitoja kun on.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:44"]Tunnen. Minulla on suvussa ja perheessä ja suvun omaisuuden hoidossa ihan tarpeeksi tehtäviä ikääni nähden ja kyllä niiden hoitaminen vaatii ihan vastuullisuutta. Tiedän myös, että jos en hoitaisi näitä hommia, voisin tehdä jotain muuta, millä kyllä itseni elättäisin. Ammatti ja taitoja kun on.
[/quote]
Mulla taas ei sen suurempia vastuita perheen omaisuudesta ole, että sekin meni siinä... Projekteissa yms tietenkin aina autan parhaani mukaan, mikä ei ole paljoa koska asun eri paikkakunnalla muista. Ap
Ei itsenäisyyttä ja tyytyväisyyttä mitata sen mukaan, mistä elantonsa saa. Eivät asiat ole noin yksinkertaisia.
Mää olen nykyään itsenäinen. Ennen sain avustuksia vanhemmilta mutta nykyään teen helppoa rahaa tarjoamalla reikääni herrasmiehille.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:04"]Ei itsenäisyyttä ja tyytyväisyyttä mitata sen mukaan, mistä elantonsa saa. Eivät asiat ole noin yksinkertaisia.
[/quote]
Ymmärrän näkökantasi, kyllähän jokainen silti oman taloutensa pyörittää ja hoitaa vastuulliset asiat. Ap
En tunne.