Rokkari vastailee Ep.2
Hei taas. Istun junassa seuraavat 9 tuntia ja sit suuntaan kohti Calii :* viel kysymyksii ku oli aika suosittu eilen illalla ja en pysty enää tohpn vanhaan ketjuun vastaileen ;D
Kommentit (103)
58. No onhan ne aika aktiivisii siinä. :)
59. Anteeks sammahin hetkeksi unille :,)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 22:06"]54. Eilen eksyin tänne ja tylsyyttäni purkanu tänne vii.eyön ja nyt :D
[/quote]
Ole varuillasi, saatat kohta olla pysyvästi av-mamma.
Paljonkos Rokkarilla on ikää? Monessako bändissä olet soittanut ja minkätyyppistä musaa?
N33, rokkari itsekin ;)
Mä jäin tänään rokkileskeksi kun mies lähti keikalle. Onko rokkarit uskollisia? Onko kivempaa lähtee keikalle ihan vaan bändin kanssa jätkäporukalla ilman naisia? Vai onko kivaa jos oma kulta tulee katsomaan keikkaa? Mua jotenkin ahistaa olla perjantaina yksin kotona tiskaamassa ja pesemässä pyykkiä kun toinen on maailmalla pitämässä hauskaa.
68. Tuskin ;) onnellinen olen elämään ilan nettii ja someakin ;3
69. Helsingissä istusekeln jo ;3
70. 18 ;) blues rock , glam metal ja kaikkee rokkii oikeestaan joka poppaa ;) keep rocking ♡ cause rock'n roll never dies ;)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:08"]69. Helsingissä istusekeln jo ;3
[/quote]
Lähteekö lentsikka kohta? :)
71. Mulla on ainaki aina kaikki messissä jotka on innokkaita. Ja se on taas ihmisestä kii uskollisuus mut monesti rokkari elämän tyylissä on alkoholia naisia ja musaa ;D mut joo ihmees vaan keikalle heilasteleen jos kiinnostaa ;) nakkaat räväkät rokkikamat niskaan ja nahkatakkia hiuksia räväkäksi ni mielellään se ukko kattelee lavalta ku oma Queen siel tsemppaa ;*
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:10"]
70. 18 ;) blues rock , glam metal ja kaikkee rokkii oikeestaan joka poppaa ;) keep rocking ♡ cause rock'n roll never dies ;)
[/quote]
Michael Monroe -> Olli Herman -> Sinä? ;)
78. Hm toivottavasti ;) mut hermannia en jotenki ihannoi.. vähän pinnallinen muusikko vaikka onki ihan taitava ;) monroeta kyllä respektaan ♡
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:20"]
78. Hm toivottavasti ;) mut hermannia en jotenki ihannoi.. vähän pinnallinen muusikko vaikka onki ihan taitava ;) monroeta kyllä respektaan ♡
[/quote]
Michael on Hyvä. Ja loistava ura! Liian aliarvostettu. t. 70 & 78
54. Eilen eksyin tänne ja tylsyyttäni purkanu tänne vii.eyön ja nyt :D