Rokkari vastailee Ep.2
Hei taas. Istun junassa seuraavat 9 tuntia ja sit suuntaan kohti Calii :* viel kysymyksii ku oli aika suosittu eilen illalla ja en pysty enää tohpn vanhaan ketjuun vastaileen ;D
Kommentit (103)
Miten Suomen sisällä voi joutua istuun noin kauan junassa D:
Ootko tulossa pohjosesta ja aiotko käyttää uutta kehärataa
Mitkä on parhaita ei-rockbiisejä?
26. Rovaniemelle eksyin käymään! Oulusta hain kamat ja jatkan matkaa helsinkiin.. menee ehkä 9h just :)
27. Mielestäni ihan kohtuullienn :D oon toiminu myös mallina :)
28. Hm jännä mut tykkään jostain klassisista biiseist.. mut jos pakko sanoa joku nykyaikanen biisi ei rock niin vaikka naked snd famous - punching in the dreams.. sit tietenki jotku reggae biisit menee ;D
Onks sulla tatuointeja? Jos on niin minkälaisia?
29. Valkonen tiukka t-paita, mustat pillifarkut, henkselit, mustat teräväjärkiset kengät, puolpitkä olkatopattu villakangastakki, harmaa pitkä huivi auki kaulassa, sormukset joka sormes ja hiukset silleen tosi paksuksi hamputetut pitkät kiharat. :)
32. ;) tules.. hahaa mun suhtautuminen näihin netti keskusteluihin ja provoihin on sen verran kevyttä että et loukannu mua mitenkään ;D :*
34. Kitaraa, osaan laulaa kohtuudel esim taustalaulajana :)
35. Ei oo. En ota tatuoin5ia ilman tarinaa tai merkitystä. :) ehkä sit joskus!
Kuinka tärkeä osa pukeutuminen on rokkariutta? Tunnetko rokkareita, jotka pukeutuu ihan normisti?
40. Tunnen ja yleensä vanhempana pukeutuminenki vähän rauhottuu :D se vaan on vaan vähän rokkari kulttuuria ja tyyliä pukeutuu räväkästi ja sit musiikki osalla pukeutuminen on iso osa imagoa ;)
Kuunteletko tätä? ;D