Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso miehelläsi on?

Vierailija
10.07.2015 |

Hei, menimme nuorena yhteen (selvästi alle 20-vuotiaina). Viime vuosina olen alkanut miettiä, että miehelläni on pieni muna. En nyt osaa perustella asiaa tarkasti, koska minulla ei ole kokemusta muista miehistä. Mutta mieheni juttujen ja oman arvioni mukaan se on korkeintaan 11-12 senttinen. Olen hämmentynyt siitä, miksi mietin, mille isompi tuntuisi, tai mietin, minkä kokoista muut naiset saavat. Tai saisinko parempaa seksiä jostain, nauttisinko muista miehistä enemmän? Toki olen tietoinen näistä iltalehtien uutisista. Olen aina pitänyt itseäni fiksuna ja sivistyneenä naisena, mutta miksi ihmeessä mietin tällaisia? Onko kohtalotovereita? Olisi mukava kuulla, jos joku muukin pohtinut tällaisia "pinnallisia" asioita.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:11"]Sanajärjestys on oikea, mutta edestä puuttuu termi kuinka, aivan kuten aloittaja tai joku muu huomautti.
[/quote]
On toinenkin vaihtoehto. IsoKO miehelläni on?

Vierailija
42/42 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:29"]

Miksi te ärsyyntyjät (tai tarkemmin osa teistä) kirjoitatte puhekieltä? Ettekö osaa kirjoittaa suomen kieltä? Varmuuden vuoksi huomautan ennen valituksia, että "suomen kieltä" kirjoitetaan erikseen ja pienellä. Muutoin joku olisi keksinyt valittaa sen oikeinkirjoituksesta - virheellisesti.

[/quote]

Suomessa on oppivelvollisuus, mutta ei velvollisuutta oppia lukemaan eikä kirjoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla