Iso miehelläsi on?
Hei, menimme nuorena yhteen (selvästi alle 20-vuotiaina). Viime vuosina olen alkanut miettiä, että miehelläni on pieni muna. En nyt osaa perustella asiaa tarkasti, koska minulla ei ole kokemusta muista miehistä. Mutta mieheni juttujen ja oman arvioni mukaan se on korkeintaan 11-12 senttinen. Olen hämmentynyt siitä, miksi mietin, mille isompi tuntuisi, tai mietin, minkä kokoista muut naiset saavat. Tai saisinko parempaa seksiä jostain, nauttisinko muista miehistä enemmän? Toki olen tietoinen näistä iltalehtien uutisista. Olen aina pitänyt itseäni fiksuna ja sivistyneenä naisena, mutta miksi ihmeessä mietin tällaisia? Onko kohtalotovereita? Olisi mukava kuulla, jos joku muukin pohtinut tällaisia "pinnallisia" asioita.
Kommentit (42)
Vastaus: ukolla on pieni mutta hänellä on hyväpalkkainen työ.
Totta kai koolla on merkitystä. Mitä isompi, sen parempi. Sehän on selvä. Iso kulli kiihottaa enemmän, raju seksi on parasta. Pienikulliset miehet ovat säälittäviä otuksia joita pitäisi hyödyntää enimmäkseen tykinruokana. Ne tietävät sen ja ovat usein aggressiivisia epävarmuutensa takia kun taas iso tykki taskussa on helppo hymyillä.
Mun miehellä on 20-senttinen. Tosin aika ohut soirohan se on ja vähän käyrä. Entisellä miehellä oli parempi, 22 senttiä ja paksu. Sekasaunaillassa naureskelin yhtä äijää jolla ei näkynyt karvojen seasta kuin pelkkä kalju terska, sääli sen vaimoa, joka on mun kaveri - ei ole koskaan puhunut äijänsä nysästä ja nyt ymmärrän sen.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:11"]
Sanajärjestys on oikea, mutta edestä puuttuu termi kuinka, aivan kuten aloittaja tai joku muu huomautti.
[/quote]
Voi kiitos sinulle tästä! Oli jo tulla tikkuja sormeen kun en aloitajan, enkä jonkun muun huomautuksesta huolimatta millään ymmäränyt. Mitalisi on jo postissa!
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:11"]
Sanajärjestys on oikea, mutta edestä puuttuu termi kuinka, aivan kuten aloittaja tai joku muu huomautti.
[/quote]
Voi kiitos sinulle tästä! Oli jo tulla tikkuja sormeen kun en aloitajan, enkä jonkun muun huomautuksesta huolimatta millään ymmäränyt. Mitalisi on jo postissa!
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:18"]
[/quote]
[/quote]Sivusta haluaisin huomauttaa että katsoppa pilkkujen paikka paremmin.
Mulla oli nuorena pienimunanen poikaystävä ja se oli hyvä sängyssä, otti mut huomioon. Ei se koko kaikkee ratkase
Mua ei oo koskaan mikään otsikko ärsyttänyt näin paljon ja itekin sitä nyt näköjään vaan nostan.
"Että" sanan eteen tulee pilkku. Minulla on illalla pää kipeä. En anna miehelleni pillua.
Miksi te ärsyyntyjät (tai tarkemmin osa teistä) kirjoitatte puhekieltä? Ettekö osaa kirjoittaa suomen kieltä? Varmuuden vuoksi huomautan ennen valituksia, että "suomen kieltä" kirjoitetaan erikseen ja pienellä. Muutoin joku olisi keksinyt valittaa sen oikeinkirjoituksesta - virheellisesti.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:59"]Jätin pois sanan "Kuinka", jotta otsikko on lyhyempi. Etkä osaa sen verran ymmärtää?
[/quote]
Miksi otsikon pitäisi olla minikokoinen?
onhan miehelläsi nyrkki jolla voi vaikka fistaa sun löysää vittuasi
Naiset rakastavat isoa kullia.
Marjut
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:18"]
[/quote]
[/quote]
Katsopa itse katsoppaa.
On miehelläni hyvän kokoinen vehje, juuri sopivan kokoinen minulle :) Mitä tulee tuohon, että joku oli ihmetellyt sekasaunassa kaverin miehen pikkuista penistä. Mistä sitä tietää minkä kokoinen se oli "paraati kunnossa"? Mielestäni ei mene tällä osastolla niin että mitä isompi sen parempi.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 14:59"]Jätin pois sanan "Kuinka", jotta otsikko on lyhyempi. Etkä osaa sen verran ymmärtää?
[/quote]
Miksi otsikon pitäisi olla minikokoinen?
[/quote]
Otsikko kuvastaa paremmin ap:n ongelmaa
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 15:18"]
[/quote]
[/quote]
Sivusta haluaisin huomauttaa, että katso pilkkujen paikka paremmin.