Hei pistäkää parhaat vaatteenne päälle ja menkää baariin etsimään kumppania.
Ei kannata siellä hikikomerossa hikoilla vaan menkää nyt olemaan sosiaalisia baarissa.
Kommentit (65)
Miehet vaan iskemään baarin kauneimpia naisia.
Ei ole sen arvoista liata vaatteita. Housuja ei tarvitse edes joka vuosi pestä.
Baari on kyllä viimeinen paikka, mihin kiinnostaa mennä.
N40
Mene ihan keskenäsi vaan. Mä meen kohta nukkumaan.
Ei minun kumppanini ole baarissa. Hän on täällä kotona. Menemme kohta yhdessä saunaan.
En usko että mua kiinnostava kumppani löytyy baarista
En jaksa, eikä mieskään tykkäisi, jos alkaisin jotakin haaremia kerätä.
En halua kumppania, enkä hakisi sitä baarista, jos sellaisen haluaisin.
Laita tililleni 30e niin lähen. a-vot
Parhaat vaatteet on remppahaalarit jotka on tällä hetkellä vähän likaset 😕
Vietän koti-iltaa täällä syrjäytyneiden sivustolla. Juotavaa on, pian siirryn sänkyyn, katson ehkä jonkun leffan.
Jaa että puku päälle ja Ritvaa vikitteleen tuohon lähiöräkälään:D Tai no mikäs siinä:)
Saattaisi olla vähän liioittelua laittaa iltapuku päälle tuohon ostarin baariin.
Paremmin toimii kun menee alasti! T: M65+
olen ollut joskus 2008 viimeksi baarissa, joten mitäpä lottoot lähdenkö sun kehotuksesta?
Ei kiitos baariin. Jos vaikka huomenna museoon, paljon mieluisampi paikka uudelle kohtaamiselle.
M43
Vierailija kirjoitti:
Jaa että puku päälle ja Ritvaa vikitteleen tuohon lähiöräkälään:D Tai no mikäs siinä:)
Minä täällä jo sovittelen päälleni parasta trikootunikaani. Nähdään kohta!
t. Ritu 150kg
Ei, kyllä minä mieluummin olen tyytyväisenä kotona kuin lähden lähimpään baariin ja maksan taksimatkasta 90 euroa suunta. Eikä ole sanottu että täällä korvessa edes mitään taksia nykyään edes saa.
En osaa olla sosiaalinen kuin todella humalassa ja on todella vaikeaa olla tarpeeksi humalassa, mutta kuitenkin pysyä vielä pystyssä / hyvässä kunnossa. Lisäksi krapulat pilaavat seuraavat päivät.